Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij nog nooit gedaan?

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 01 Feb 2019 15:37

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik heb ook nog nooit Harry Potter gezien/gelezen. Ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 01 Feb 2019 15:43

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Haha, dat mensen het van harddrugs zeggen dat ze het graag zo willen houden kan ik me voorstellen, maar waarop baseer je dat je nóóit Harry Potter wilt lezen? Op een aanname?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Feb 2019 15:51

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Nou, ik heb een gruwelijke hekel aan alles dat met fantasy te maken heeft. Tovenaars, bezemstelen, hobbits en dat soort gekkigheid. Niet aan mij besteed.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Feb 2019 15:52

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Op de één of andere manier zou ik Harry Potter toch niet onder dat soort fantasy scharen. Het voelt toch anders. Maar lastig uitleggen als je het niet kent haha.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Feb 2019 15:54

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik moest even opzoeken hoe hij heet, maar als ik zo'n Voldemort zie, dan hoeft het voor mij niet meer hoor. :P
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Feb 2019 15:57

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Waarom niet Marin? Ik vind het echt fantasy. Ik vond de boeken erg leuk, maar de films kunnen me niet boeien, nog nooit een uitgekeken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Feb 2019 16:25

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Joey schreef:Waarom niet Marin? Ik vind het echt fantasy. Ik vond de boeken erg leuk, maar de films kunnen me niet boeien, nog nooit een uitgekeken.


Ja lastig uit te leggen. Ik denk omdat het in dezelfde wereld speelt als wij (gewone muggles haha), het leeft zo parallel naast elkaar, je herkent nog steeds zo alles in Londen enzo, ook al bestaat Diagonalley niet echt natuurlijk. Het voelt voor mij niet als een compleet andere wereld, als je snapt wat ik bedoel. Beetje lastig maar 'tvoelt niet als een complete elfenwereld ofzo.

(en dat staat verder los van of iemand 't moet lezen hoor, dat moet iedereen lekker zelf weten maar ik vind het niet als complete fantasy voelen op de één of andere manier).
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Feb 2019 16:36

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

De Harry potter boeken zijn geweldig! En ga ik straks graag weer lezen met mijn kind.

Overigens vind ik het ook niet zulke fantasy boeken als bv lord of the Rings of game of thrones. Het is net als twilight toch anders en dan eigenlijk ook echt voor kinderen ook. Maar dan met iets anders als de griezelbus of dolfje weerwolfje.

Verder heb ik het idee dat ik ongeveer alles gedaan heb, als ik zo alle berichten lees haha.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Feb 2019 16:41

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Heb je het hele topic doorgenomen Tabbie? :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 01 Feb 2019 16:48

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Bungeejumpen en parachute springen is trouwens toch niet iets wat iedereen van onze leeftijd wel gedaan heeft?
Net als harddrugs trouwens.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 01 Feb 2019 16:51

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Omdat het vrijdag is een beetje een foute als eerste.

Een vrouw zwanger gemaakt
Buiten Europa geweest (Madeira valt nog binnen Europa namelijk)
Bungie jumpen (ga ik niet doen)
Parachute gesprongen
Ballonvaart gemaakt

Laatst 2 genoemde dingen zou ik graag een keertje doen
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 01 Feb 2019 21:15

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Hmmm ik heb best een hoop gedaan, maar dit iig niet
Op wintersport geweest
Kapsalon gegeten (ondanks dat ik lang Rotterdam heb gewoond)
Iets gebroken
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Feb 2019 23:00

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Nou misschien nog nooit parachute gesprongen of een ballonvaart gemaakt. Maar dat hebben volgens mij heel veel mensen niet gedaan..

Wel met dolfijnen gezwommen trouwens :wink:
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 02 Feb 2019 07:46

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Dat heb ik ook Tabbie, buiten het parachute springen en bungee jumpen (wat ik ook absoluut niet van plan ben) heb ik het allemaal wel gedaan geloof ik.

Ohnee, ik heb geen rijbewijs (wel rijlessen gehad) dus nog nooit een eigen auto gehad of 'alleen' gereden. En ik heb nog nooit op kamers gewoond.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Feb 2019 08:42

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Marin schreef:
Joey schreef:Waarom niet Marin? Ik vind het echt fantasy. Ik vond de boeken erg leuk, maar de films kunnen me niet boeien, nog nooit een uitgekeken.


Ja lastig uit te leggen. Ik denk omdat het in dezelfde wereld speelt als wij (gewone muggles haha), het leeft zo parallel naast elkaar, je herkent nog steeds zo alles in Londen enzo, ook al bestaat Diagonalley niet echt natuurlijk. Het voelt voor mij niet als een compleet andere wereld, als je snapt wat ik bedoel. Beetje lastig maar 'tvoelt niet als een complete elfenwereld ofzo.

(en dat staat verder los van of iemand 't moet lezen hoor, dat moet iedereen lekker zelf weten maar ik vind het niet als complete fantasy voelen op de één of andere manier).

Oh ja ik snap je wel idd. Ben het er ook wel mee eens. Alleen ik vind het uiteindelijk toch wel fantasy.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Feb 2019 11:22

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik weet er nog 1:

Ik heb nog nooit een huis gekocht!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 02 Feb 2019 11:44

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik heb nog nooit alleen gewoond.
Ik ben nog nooit verder dan Egypte geweest.
Ik heb nooit gebungeejumpt o.i.d. (en zal dat ook nooit gaan doen).
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2019 10:35

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik ben nog nooit naar een concert geweest!
<<

Anoniem272

Bericht 09 Feb 2019 07:58

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Nog nooit naar een concert geweest? Huh? Hoe dan? Ook niet:

- als kind met je ouders?
- met school naar een kinderconcert o.i.d?
- door een stad gewandeld waar een braderie bezig was met een bandje dat buiten een optreden gaf?
- op een (muziek)festival?
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2019 08:01

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Een muziekfestival of een braderie is toch geen concert?

Ik bedoel echt een concert van Marco Borsato of Beyoncé of weet ik veel.
<<

Anoniem279

Bericht 09 Feb 2019 08:22

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik ben nog nooit met de auto op vakantie geweest. Naar het buitenland dan. Sowieso ook nog nooit zelfstandig gereden :)
Nog nooit zwanger geweest en bevallen. Nog nooit écht dronken geweest (heel erg aangeschoten wel). Nog nooit een bekeuring gehad.
Naar een echt concert ging ik ook pas ver na mijn 30e trouwens, daarvoor was ik ook nog nooit echt naar een concert geweest. Wel naar wat kleine optredens van bekendere artiesten hier in het dorp en wat kleine festivalletjes, maar verder eigenlijk niet.
<<

Anoniem272

Bericht 09 Feb 2019 20:17

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

@Cotton: nou ja, een concert is een concert toch? Als iemand mij zou vragen of ooit bij een concert van Linkin Park ben geweest, zou ik ja zeggen. Ik heb ze op Pinkpop gezien. Maar dat is volgens jouw criteria geen concert? Waar ligt de grens dan?

Nog nooit naar een grotere concertzaal of poppodium geweest, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar dat bedoel je dus waarschijnlijk.

Sorry, nu gaat het hier ineens over de definitie van het woord concert :palm:
<<

Anoniem279

Bericht 09 Feb 2019 20:27

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Ik vind een concert een evenement wat om één specifieke artiest of band draait. Al het andere vind ik gewoon optredens :)
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2019 21:35

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

Flo schreef:Ik vind een concert een evenement wat om één specifieke artiest of band draait. Al het andere vind ik gewoon optredens :)

Dit inderdaad.

Ik zou dan zeggen dat ik Linkin Park op Pinkpop heb gezien, maar nog nooit naar een concert van ze ben geweest.

Ik ben naar een hele hoop festivals geweest en ook een paar van die muziekfeesten op het plein van Tros geloof ik met Jan Smit enzo, maar dat is geen concert vind ik.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 09 Feb 2019 21:45

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan?

- ik heb nog nooit gerookt. Niet eens een trekje genomen.
- ik ben nog nooit in Amerika, Zuid Amerika of Afrika geweest.
- ik heb nog nooit een vast contract gehad.

Ik ben 31 jaar.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron