Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


OV Rotterdam

<<

Anoniem83

Bericht 13 Nov 2013 00:56

OV Rotterdam

Oké ik voel me nu wel wat dom eerlijk gezegd, maar ik ben echt al 6 jaar niet meer met het openbaar vervoer geweest in mijn eigen stad. Nu heb ik dat komende zaterdag toch opeens nodig waarschijnlijk, maar wij hebben dus geen OV chipkaart. Vrijdag kom ik te laat thuis om dat nog te kopen waarschijnlijk en zaterdagochtend moet ik al op tijd vertrekken met mijn dochter. Hoe ga ik dat doen. Ik ben in de tijd van de strippenkaarten en contant betalen in de bus of tram blijven steken. Wie brengt me op de hoogte? (Erg hè dat ik dat gewoon niet weet)
<<

Anoniem17

Bericht 13 Nov 2013 09:33

Re: OV Rotterdam

Je kunt gewoon bij de chauffeur kaartjes kopen, maar die zijn vaak wel duurder dan wanneer je met een OV chipkaart reist. Ik weet niet of je vanaf een groot station vertrekt? Meestal staan er op de wat drukkere bus- of tramstations wel van die automaten waar je een kaartje kunt kopen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 13 Nov 2013 09:41

Re: OV Rotterdam

Je kan zelfs OV chipkaarten kopen in die automaten. Das dan wel een anonieme en die kost 7,50 plus het geld dat je nodig hebt om te reizen (minstens 4 euro voor enkele busreis, minstens 10 euro voor enkele treinreis).
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem83

Bericht 14 Nov 2013 01:25

Re: OV Rotterdam

Ik heb het vandaag zo druk gehad dat in dit hele topic was vergeten. Bedankt voor het antwoorden. Ik vertrek vanaf een kleinere halte in beverwaard, dus dan zou ik als het goed is gewoon met geld kunnen betalen? Ook in de tram? Ik kan zowel de bus als de tram pakken namelijk.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers