Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 30 Jan 2019 20:20

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ooh sorry nog meer F. spam :D
Ik bracht hem naar bed en z'n pandabeer knuffel lag nog beneden. Ik zei, anders ga je met tijger slapen die lag naast z'n bed.
F: "Nee ik vind tijger spannend"
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem271

Bericht 31 Jan 2019 18:04

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik ben bij mijn neefje op visite. Hij zit een spelletje te spelen en roept ineens ‘oh, I always wanted to build a snowman’. Ik vraag wat hij zegt, zegt hij ‘ja tante Ise, dat ik altijd al een sneeuwman heb willen bouwen natuurlijk!’
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 01 Feb 2019 11:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Jezzie schreef:Ooh sorry nog meer F. spam :D
Ik bracht hem naar bed en z'n pandabeer knuffel lag nog beneden. Ik zei, anders ga je met tijger slapen die lag naast z'n bed.
F: "Nee ik vind tijger spannend"

Haha hierdoor ligt er een krokodil onder mijn zoons bed. Die is te eng voor in bed.

Ik ben de laatste tijd vergeten zijn opmerkingen op te schrijven, ik wil er weer meer op proberen te letten.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 01 Feb 2019 12:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn nichtje (4 jaar) kent sinds kort het woord bekaf en de betekenis ervan.
Toen ik haar vorig weekend zag zei ze dan ook te pas en te onpas: “Ik ben echt bekaf!” Erg grappig om zoiets uit de mond van een kleuter te horen.

Met haar vingers knippen kan ze nu ook. Tegen mijn schoonzusje had ze gezegd: Mama, als ik met mijn vingers knip moet jij ranja voor me halen, ok?”
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 01 Feb 2019 12:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik zei vanmorgen toen F.wakker werd. Kom kijken er ligt sneeuw. Ze wilde graag met de slee naar omaoma. Toen ik zei dat dat niet ging met L. zei ze "nou lekker dan"

Van de week ging het over dood bij de gastouder, gingen elkaar doodmaken. Gastouder was benieuwd of ze wisten wat het inhield. F. vertelde volgens vol trots "Als je dood bent ga je in de container, net als puck"

De kat van vrienden van ons is een maand terug dood gegaan, wij hadden het idee dat ze het container stukje niet meegekregen had....dus wel
⁠♡♡♡
<<

Anoniem301

Bericht 01 Feb 2019 17:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Uffe schreef:Ik zei vanmorgen toen F.wakker werd. Kom kijken er ligt sneeuw. Ze wilde graag met de slee naar omaoma. Toen ik zei dat dat niet ging met L. zei ze "nou lekker dan"

Van de week ging het over dood bij de gastouder, gingen elkaar doodmaken. Gastouder was benieuwd of ze wisten wat het inhield. F. vertelde volgens vol trots "Als je dood bent ga je in de container, net als puck"

De kat van vrienden van ons is een maand terug dood gegaan, wij hadden het idee dat ze het container stukje niet meegekregen had....dus wel

Wie gingen elkaar doodmaken?

Ik moest hardop lachen om nou lekker dan :smile:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 01 Feb 2019 17:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Staat er inderdaad beetje onduidelijk maar de kinderen die er waren.
⁠♡♡♡
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 01 Feb 2019 18:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha lekker dan Uffe!

Mijn kind eet slecht dus ik zeg dat ze vitaminen moet eten. Vraagt ze; zitten er fritamienetjes in jouw wenkbrauwen? Nee dus, en ook niet in mijn oogjes, nekje, wangetjes, borstjes, lippen, bril en kussen.
<<

Anoniem316

Bericht 01 Feb 2019 22:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Van de week zong ik een liedje voor/met dochter. Zegt ze ineens: 'Mama, hou je stil!' Behoorlijk brutaal maar het was zo grappig.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 02 Feb 2019 02:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Onze vorige hond hebben we anderhalf jaar geleden laten inslapen. Dochters wisten wat er ging gebeuren, ze zou eerst een spuitje krijgen om in slaap te vallen en dan een tweede spuitje waardoor haar hart stopte. Gisteren ging ik met onze andere hond naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse inenting. Toen de jongste uit school kwam, begroette ze de hond enthousiast. Een half uur daarna vertel ik haar dat hij vandaag twee spuitjes heeft gehad bij de dierenarts, dus dat ze hem maar eens goed moet verwennen en knuffelen. Kijkt ze me met grote ogen aan: "Twee spuitjes? Is hij dood?"
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 02 Feb 2019 12:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dee schreef:Van de week zong ik een liedje voor/met dochter. Zegt ze ineens: 'Mama, hou je stil!' Behoorlijk brutaal maar het was zo grappig.



Hahah! Herkenbaar ook. Als ik zing is het “Mama niet doen. Niet zingen” en als ik fluit krijg ik ook commentaar. Partypooper die zoon van mij.

♥♥
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 02 Feb 2019 15:58

Re: Leuke uitspraken-topic!

We zaten laatst aan tafel en we aten doperwtjes. We waren een beetje flauw aan het doen, maar uiteindelijk kwamen we op een punt dat mijn dochter zei: "dat mag niet mama". Waarop ik een beetje begon te 'mopperen' en zei: "ik mag ook niks". Waarna J. weer reageerde met: "O jawel hoor mama. Je mag ons meenemen naar Disney".
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 07 Feb 2019 08:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vanmorgen vroeg de oudste aan de jongste: vindt jij karnemelk niet lekker?
Waarop de jongste zei: nee, ik vind alleen maar koeienmelk lekker.

Wij benoemen niet dat het van de koe komt ofzo, dus hoe hij hier nou weer bij kwam?
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 07 Feb 2019 09:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Gisteren in de auto reden we langs een paar fietsers. De jongste riep ‘hup, hup! Fietsers! Hup!’
De oudste reageerde daarop: ‘dat zijn gewone fietsers, dan hoef je niet hup te zeggen.’
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 07 Feb 2019 09:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

Kajaka schreef:Vanmorgen vroeg de oudste aan de jongste: vindt jij karnemelk niet lekker?
Waarop de jongste zei: nee, ik vind alleen maar koeienmelk lekker.

Wij benoemen niet dat het van de koe komt ofzo, dus hoe hij hier nou weer bij kwam?


Staat er misschien een koe op het pak?

Mijn oudste had namelijk een keer hetzelfde. Dus ik vroeg hoe hij dat wist, "Die staat toch op het pak mama, wist jij dat niet?"
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 07 Feb 2019 09:39

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, Rebecca!

Mijn oudste heeft het er steeds over dat hij wil dat het lente wordt. Ik vroeg waarom: "Dan kan ik bloemetjes voor je plukken" :love:
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Feb 2019 10:29

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ahh Katrien da’s echt mega lief!

Wij zaten gister in de auto op weg naar huis en als we er bijna zijn gaat D. altijd “we zijn er bijna” zingen. Gister begon hij te zingen maar toen moesten we even wachten omdat het stoplicht rood was. Begon hij te zingen “we zijn wat later” :laughcry:

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 07 Feb 2019 10:32

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahahaha!! Bijdehandje!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 07 Feb 2019 10:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Whaha, Elliot! Nu al droge humor, prachtig.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem316

Bericht 10 Feb 2019 21:10

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Elliot. Zo grappig dat ze zulke dingen al kunnen beseffen!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 10 Feb 2019 21:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Elliot schreef:Ahh Katrien da’s echt mega lief!

Wij zaten gister in de auto op weg naar huis en als we er bijna zijn gaat D. altijd “we zijn er bijna” zingen. Gister begon hij te zingen maar toen moesten we even wachten omdat het stoplicht rood was. Begon hij te zingen “we zijn wat later” :laughcry:


Haha geweldig this made my day!
Carpe Diem
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Feb 2019 15:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ahh Katrien, da's lief :love:
Hahahaha Elliot, hij heeft humor :smile:

Mijn vriend hoorde vanmorgen de vader van een klasgenootje van de jongste (L) de juf feliciteren, ze is zwanger van de 2e. Vorig jaar mei is ze bevallen van de 1e, toen zat onze oudste (F) nog daar in de klas. Hij kreeg het toen allemaal goed mee en moest haar de laatste maanden in de kleuterklas missen. Zojuist had ik het in de auto erover:
Ik: "Hey L, had juf nog iets verteld?"
L: "Weet ik niet..."
Ik: "Over haar buik?"
L: "Ja...."
Ik: "Zit daar iets in?"
F: "Alweer??"
:lol: Het kwam er zoooo grappig en droog uit, ik lag echt in een deuk.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem304

Bericht 11 Feb 2019 15:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

:smile: :smile:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Feb 2019 20:16

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Elliot!

Mickey, gelukkig zei hij niets tegen de Juf!

F.had ook weer een mooie. Ze zong een zelf bedacht liedje "als je groot bent moet je denken". Vervolgens vroeg ze mama moet jij ook veel denken. Ik zeg ja als mama moet je heel veel denken.

Even stil...kijkt me aan.en zegt dan wil ik liever een papa worden!

Mijn man vond deze niet zo grappig haha!
⁠♡♡♡
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Feb 2019 20:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, Uffe! Mijn zoon wil juist mama worden. Mijn dochter vertelde hem dat dat niet kan, dat hij wel papa kan worden. Daar dacht hij even over na. "Jawel hoor, dan doe ik een baby in mijn buik en dan word ik mama!"
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers