Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gas / elektraleverancier

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 13 Nov 2013 19:55

Gas / elektraleverancier

Bij wie zitten jullie en wat zijn jullie ervaringen?

Over 3 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dus we moeten ons deze/volgende week aanmelden bij de leverancier die we willen. We hebben altijd Eneco gehad, maar nu we toch iets moeten kiezen ben ik alles aan het vergelijken. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 13 Nov 2013 19:58

Re: Gas / elektraleverancier

Greenchoice, tot nu toe goede ervaringen mee.
<<

Kannibaal

Bericht 13 Nov 2013 20:00

Re: Gas / elektraleverancier

Al jaren Eneco en zeer tevreden mee
<<

Anoniem253

Bericht 13 Nov 2013 20:29

Re: Gas / elektraleverancier

Wij hebben essent.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 13 Nov 2013 20:40

Re: Gas / elektraleverancier

Wij zitten bij electrabel, na jaren bij eneco gezeten te hebben. Maar zij hadden destijds een mooie aanbieding.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 13 Nov 2013 21:14

Re: Gas / elektraleverancier

Het is Greenchoice geworden. Nu hopen dat er op de datum dat we de sleutel krijgen ook echt elektra/gas is :)
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 13 Nov 2013 22:40

Re: Gas / elektraleverancier

Essent. Over het algemeen tevreden.

Ik wacht nu al sinds begin september op de rekening van de jaarafrekening. Ik weet al sinds begin september dat ik moet bijbetalen, maar ze krijgen de rekening maar niet online of verzonden per post. Eerst heb ik gebeld, een week geleden gemaild en het antwoord is hetzelfde; Binnen drie weken zult u de jaarafrekening ontvangen... Ik ga echt niet eerder betalen dan dat ik de jaarafrekening heb ingezien.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers