Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 00:13

Re: Datetopic

Shit, ik heb net mijn laptop op de grond laten vallen, volgens mij is ie kapot :(

Rogue, fijn dat je er wel overheen bent nu, ik weet hoe moeilijk het kan zijn om zoiets achter je te laten. Inderdaad erg snel dat hij gaat trouwen, maar lief dat je er zo over denkt. Vertel eens iets meer over je date? Waarom vind je hem zo leuk? :) En volgende week dus alweer een date, gezellig!

Bliss, verbaast me niets! Logisch dat je erover nadenkt als je zo gematcht wordt (en wij allemaal roepen wat er wel niet voort kan komen uit fwb). Wat vond hij ervan dat jullie een match zijn?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2013 00:20

Re: Datetopic

Haha ja dat jullie dat zeiden speelde ook wel mee idd :) We hadden t er alleen ff over dat t wel grappig/toevallig was dat we gematcht werden. Anyways, we zijn weer een uur verder en ik kan t alweer wat relativeren ;) Ik hoef maar aan die fantasytoestanden te denken en het gevoel is spontaan verdwenen hahaha. Ik zie dus wel hoe t loopt!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 00:32

Re: Datetopic

Whahaha ja dat breekt de romantiek wel op inderdaad :P
Een uurtje kan veel doen hè!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Nov 2013 15:09

Re: Datetopic

@ Bliss, is het niet dat je een te perfect plaatje wil hebben? Die fantasytoestanden is toch gewoon een hobby van hem? Ik neem aan dat hij er niet alle dagen in zo'n fantasypak of zo rondloopt. Ik neem dat je toekomstige vriend er toch wel eigen hobby's op na mag houden? Jij zal het toch ook niet leuk vinden als je van je toekomstige vriend niet je eigen dingen mag doen? Juist de vrijheid hebben om toch je eigen ding te mogen/kunnen doen is erg belangrijk in een relatie.
Probeer hem eens door zijn hobby heen te kijken want die voert hij toch voornamelijk zonder jou uit mocht het ooit iets worden.
<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 17:03

Re: Datetopic

Fred, ik denk niet dat het hébben van een hobby een probleem is, het hebben van hobby´s wordt over het algemeen enkel toegejuichd... Wélke hobby het is, dat kan een beetje invloed hebben op hoe aantrekkelijk je iemand vindt. De fantasytoestanden hebben in mijn ogen een suf imago, ik kan me wel voorstellen dat je daar even aan moet wennen voordat je daar doorheen kunt kijken. Ik kan me ook best voorstellen dat mannen afknappen op mijn hobby's, maar die vind ik zelf veeeeeel te leuk om daarvoor te laten. En de meeste mannen vinden dat juist leuk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2013 17:28

Re: Datetopic

Een man mag een hobby hebben hoor, ik vind veel hobby's alleen nogal suf :wink: Maar goed, dat is mijn eigen issue en zou een relatie niet in de weg mogen staan, dat ben ik zowaar met Fred eens! Zo zat m'n ex bij de scouting, over suffe hobby's gesproken :laughcry: (hij hielp er alleen nog zo af en toe, maar toch) Ik probeer het nu steeds om te draaien: ik kijk al 21 jaar GTST bijvoorbeeld, dat zal voor veel mannen ook niet direct woest aantrekkelijk zijn. Ik probéér dus minder af te knappen op dit soort bijzaken.

Hij blijft vandaag toch wel in m'n hoofd zitten steeds.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Nov 2013 18:29

Re: Datetopic

Fred schreef:@ Bliss, is het niet dat je een te perfect plaatje wil hebben? Die fantasytoestanden is toch gewoon een hobby van hem? Ik neem aan dat hij er niet alle dagen in zo'n fantasypak of zo rondloopt. Ik neem dat je toekomstige vriend er toch wel eigen hobby's op na mag houden? Jij zal het toch ook niet leuk vinden als je van je toekomstige vriend niet je eigen dingen mag doen? Juist de vrijheid hebben om toch je eigen ding te mogen/kunnen doen is erg belangrijk in een relatie.
Probeer hem eens door zijn hobby heen te kijken want die voert hij toch voornamelijk zonder jou uit mocht het ooit iets worden.



Volgens mij is Fred een beetje Bliss fan, of zie ik dat fout Fred? :nerd:
<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 18:57

Re: Datetopic

Maar het is dus inderdaad zo dat je door zo'n suffe hobby even heen moet kijken, of niet dan :P Ik word er in ieder geval niet warm van als mijn vriend bv. computerspelletjes speelt of naar een fantasyweekend gaat, maar dat moet hij vooral zelf weten. Ik vind het een afknapper maar ik reken iemand er dus niet op af, niemand is perfect :P
Andersom werkt het trouwens ook, ik kan mannen aantrekkelijker vinden door wat ze doen qua werk of hobby, en daar ben ik volgens mij echt niet de enige in.
<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 18:59

Re: Datetopic

Caro schreef:
Fred schreef:@ Bliss, is het niet dat je een te perfect plaatje wil hebben? Die fantasytoestanden is toch gewoon een hobby van hem? Ik neem aan dat hij er niet alle dagen in zo'n fantasypak of zo rondloopt. Ik neem dat je toekomstige vriend er toch wel eigen hobby's op na mag houden? Jij zal het toch ook niet leuk vinden als je van je toekomstige vriend niet je eigen dingen mag doen? Juist de vrijheid hebben om toch je eigen ding te mogen/kunnen doen is erg belangrijk in een relatie.
Probeer hem eens door zijn hobby heen te kijken want die voert hij toch voornamelijk zonder jou uit mocht het ooit iets worden.



Volgens mij is Fred een beetje Bliss fan, of zie ik dat fout Fred? :nerd:


:popcorn: :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2013 19:00

Re: Datetopic

Jep, is ook zo hoor, Polly :)
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Nov 2013 19:05

Re: Datetopic

@ Caro, klopt ik geef het toe... :redface: Haar verhalen en avonturen vind ik leuk om hier te lezen. Haar schrijfstijl bevalt mij wel. Ik denk ook wel dat haar karakter mij zal liggen (vriendschappelijk gezien dan) en ja als je Bliss (een van de bekendste nummers van Muse) als nickname gebruikt zal de muzieksmaak vast wel eens aardig overeen kunnen komen met die van mij en muzieksmaak zegt ook weer iets over iemands karakter en interesses. Bestaat er zoiets als een forumgroupie (dat je fan bent van iemand op het forum)? Volgens mij hebben een aantal meiden hier toch ook meer met de ene forumster dan een andere?

Voor Bliss zelf: Niets verder achter zoeken dan dat ik al dan niet bruikbare tips wil geven. Ik waardeer je schrijfstijl en dateverhalen erg!
<<

Anoniem4

Bericht 13 Nov 2013 19:06

Re: Datetopic

Caro schreef:
Fred schreef:@ Bliss, is het niet dat je een te perfect plaatje wil hebben? Die fantasytoestanden is toch gewoon een hobby van hem? Ik neem aan dat hij er niet alle dagen in zo'n fantasypak of zo rondloopt. Ik neem dat je toekomstige vriend er toch wel eigen hobby's op na mag houden? Jij zal het toch ook niet leuk vinden als je van je toekomstige vriend niet je eigen dingen mag doen? Juist de vrijheid hebben om toch je eigen ding te mogen/kunnen doen is erg belangrijk in een relatie.
Probeer hem eens door zijn hobby heen te kijken want die voert hij toch voornamelijk zonder jou uit mocht het ooit iets worden.



Volgens mij is Fred een beetje Bliss fan, of zie ik dat fout Fred? :nerd:


Whaha ik zit echt nét hetzelfde te bedenken
<<

Anoniem4

Bericht 13 Nov 2013 19:11

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Shit, ik heb net mijn laptop op de grond laten vallen, volgens mij is ie kapot :(

Rogue, fijn dat je er wel overheen bent nu, ik weet hoe moeilijk het kan zijn om zoiets achter je te laten. Inderdaad erg snel dat hij gaat trouwen, maar lief dat je er zo over denkt. Vertel eens iets meer over je date? Waarom vind je hem zo leuk? :) En volgende week dus alweer een date, gezellig!



Hoe is het met je laptop, leeft ie nog?

Ik vind m'n date zo leuk omdat hij enorm sexy is en een geweldige uitstraling heeft. Hij ziet er heel stoer uit maar dat valt heel erg mee, hij is best rustig. Hij is grappig, we hebben dezelfde humor en sjah.. ik vind 'm gewoon leuk!
Qua interesses komt niet alles overeen, ik ga graag stappen en hij niet. Maargoed dat moet niet uitmaken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2013 19:14

Re: Datetopic

Haha Fredje, dat wist ik allang hoor :wink: Zei laatst al tegen iemand dat ik een groupie heb! Wanneer kan ik de eerste fanmail verwachten?
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Nov 2013 19:19

Re: Datetopic

Fred schreef:@ Caro, klopt ik geef het toe... :redface: Haar verhalen en avonturen vind ik leuk om hier te lezen. Haar schrijfstijl bevalt mij wel. Ik denk ook wel dat haar karakter mij zal liggen (vriendschappelijk gezien dan) en ja als je Bliss (een van de bekendste nummers van Muse) als nickname gebruikt zal de muzieksmaak vast wel eens aardig overeen kunnen komen met die van mij en muzieksmaak zegt ook weer iets over iemands karakter en interesses. Bestaat er zoiets als een forumgroupie (dat je fan bent van iemand op het forum)? Volgens mij hebben een aantal meiden hier toch ook meer met de ene forumster dan een andere?

Voor Bliss zelf: Niets verder achter zoeken dan dat ik al dan niet bruikbare tips wil geven. Ik waardeer je schrijfstijl en dateverhalen erg!


Het viel mij gewoon op dat je eigenlijk altijd direct op haar reageert als ze heeft gepost. Dus vandaar :-). Maar doe je ding hoor!! Ik wens jou en Bliss een lang en gelukkig forumleven toe.. :cheering:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2013 19:22

Re: Datetopic

Ho ho Caro, nu niet overdrijven hè!
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Nov 2013 19:24

Re: Datetopic

Kan ik mij dan abonneren op een nieuwsbrief van jou Bliss? :lol:

@ Rogue.. Is stappen niet een fase in je leven? Volgens mij stappen (café/discotheek) stellen over het algemeen minder dan vrijgezelle mensen. Althans als ik door Stratumseind (uitgaansstraat in Eindhoven) loop dan zie ik voornamelijk groepen meiden of jongens. Al kom ik daar liever niet op een laat tijdstip. Niets voor mij dat uitgaan (ook nooit geweest) op concertjes/live muziek na.
<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 19:27

Re: Datetopic

Caro schreef:
Het viel mij gewoon op dat je eigenlijk altijd direct op haar reageert als ze heeft gepost. Dus vandaar :-). Maar doe je ding hoor!! Ik wens jou en Bliss een lang en gelukkig forumleven toe.. :cheering:


Lol :D Grappig!

Rogue, klinkt goed, die kerel van jou...!! En dat moet inderdaad niet uitmaken, dan heb je iemand die thuis op je wacht als je thuiskomt van een avondje op stap :)

Mijn laptop lijkt het nog te doen (wat een geluk!!!), hij heeft gisteren een uur opnieuw op moeten starten, maar vanochtend had ie weer kuren en liep ie zo vast dat ik 'm bijna alsnog het raam uit heb geflikkerd. Ik denk dat ik aan een eisenlijstje voor een toekomstige vriend moet toevoegen dat hij iets van computers moet weten... Ik word altijd zo boos op die dingen als ze niet werken! Nou, ik schrijf nu in ieder geval vanaf de laptop, dus ik heb echt geluk gehad (want hij viel echt hard...)

Ik las trouwens vanochtend een berichtje van een Chileen die een gezellige avond had gehad met een paar drankjes, en hij schreef vannacht dat hij me miste :)
<<

Anoniem285

Bericht 13 Nov 2013 19:30

Re: Datetopic

Fred schreef:Kan ik mij dan abonneren op een nieuwsbrief van jou Bliss? :lol:

@ Rogue.. Is stappen niet een fase in je leven? Volgens mij stappen (café/discotheek) stellen over het algemeen minder dan vrijgezelle mensen. Althans als ik door Stratumseind (uitgaansstraat in Eindhoven) loop dan zie ik voornamelijk groepen meiden of jongens. Al kom ik daar liever niet op een laat tijdstip. Niets voor mij dat uitgaan (ook nooit geweest) op concertjes/live muziek na.


Hoi Fred, ik heet niet Rogue, maar ik ga toch ook even reageren :)
Ik vraag me dus ook af of stappen een fase is, maar ik denk sowieso dat sommige mensen meer een feestbeest zijn dan andere. Iedere keer als ik denk dat ik er overheen gegroeid ben kom ik weer in een nieuwe stapfase terecht, maar ik houd gewoon van gezelligheid en ik vind het ook gezellig als stelletjes gewoon nog mee gaan op stap.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Nov 2013 19:34

Re: Datetopic

Eens met Polly wat het stappen betreft. Het hoeft geen fase te zijn die over gaat natuurlijk. Het is niet dat je uitgaat met als doel een relatie krijgen en dan, als dat gelukt is, alleen nog maar samen op de bank hangen natuurlijk. Af en toe is het gewoon lekker om ff los te gaan, een uitlaatklep is het voor mij en ik denk dat dat voor anderen ook geldt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 13 Nov 2013 22:20

Re: Datetopic

Zaterdag komt ie :D
<<

Anoniem285

Bericht 14 Nov 2013 00:37

Re: Datetopic

Auxo schreef:Zaterdag komt ie :D


:thumbup:
<<

Anoniem 53

Bericht 14 Nov 2013 20:49

Re: Datetopic

Vind het nu wel spannend haha, terwijl ik hem gewoon al ken..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Nov 2013 06:51

Re: Datetopic

Hmmm ik heb weer een probleem geloof ik. Ik appte gisteren met mn scharrel en dat was wel ff leuk en spannend, om t zo maar te zeggen. Eerst wilde hij misschien vannacht langskomen na t stappen. Ik zei dat dat wel kan, maar dat ik dan allang slaap en dat ie dan dus ook maar moet blijven slapen, omdat ik me anders net een hoer voel. :silent: Toen zei ik daarna dat ik dat gevoel van de week ook wel een beetje had, omdat ie toen wel heel snel wegging nadat ie klaar was (om t zo maar ff te zeggen). Toen hoorde ik ineens niks meer, maar zie nu net dat ie heeft teruggestuurd: "Ik begrijp dat t zo kan voelen maar ik wil niet dat t meer wordt dan t nu is." Nou, duidelijk dus en daar ben ik ook niet op uit, maar toch ben ik volgens mij minder goef in dat scharrelen dan ik dacht. Ik kijk t nog heel ff aan denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem32

Bericht 15 Nov 2013 08:16

Re: Datetopic

Bliss als je hem echt alleen als scharrel wilt dan moet je het gevoel erbij los laten.
Ik herken het wel ik heb dat ook met een scharrel gehad. Maar uiteindelijk was dat ook niks voor mij en ben ik ermee gestopt.
Misschien dat jij voor jou gevoel toch wat meer wilt. Geen liefdesrelatie maar wel wat meer aandacht? En dat je je daarom zo voelt nu.
Kijk het aan als het niks voor je is kun je het gewoon stoppen.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers