Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #10

<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2019 22:07

Wat wil je even kwijt? #10

Mamsie schreef:Koffie neutraliseert de geur, dus zal best goedkomen.



Ik hoop het zo!




---------------------------


Deel 9 vind je hier.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Jan 2019 22:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat goed Joey!!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Jan 2019 22:08

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Thnx!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 28 Jan 2019 22:14

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Je moet met zulke licht ontvlambare middelen echt enorm uitkijken met de droger, want dat kan voor een ontploffing zorgen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 28 Jan 2019 22:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zou dan Soda proberen, las dat dat echt werkt.
<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2019 22:26

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat zijn geen dingen die ik standaard in huis heb helaas. Als het niet lukt dan morgen soda halen.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jan 2019 22:49

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Popcorn schreef:Ik heb een vaatziekte waar stickeroplosser in zat gewassen met de rest van de was. Nu ruikt alles naar stickeroplosser. :(



Wat is een vaatziekte?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 28 Jan 2019 22:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Vaatdoekje gok ik.
2016
<<

Anoniem271

Bericht 28 Jan 2019 23:11

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Vaatdoekje inderdaad. Heeft ze later al verbeterd.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 28 Jan 2019 23:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

caribbeanlover schreef:
Popcorn schreef:Ik heb een vaatziekte waar stickeroplosser in zat gewassen met de rest van de was. Nu ruikt alles naar stickeroplosser. :(



Wat is een vaatziekte?


Wat zijn vaatziekten?

Het bloedvatenstelsel speelt een belangrijke rol in onze bloedsomloop. Het vaatstelsel bestaat uit het geheel aan bloedvaten. Er zijn verschillende soorten bloedvaten; slagaders, aders en haarvaten. Bij vaatziekten is er iets mis met de bloedvaten of met de werking ervan. Een bloedvat kan bijvoorbeeld vernauwd of afgesloten raken, waardoor de bloedtoevoer in het lichaam vermindert.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Jan 2019 08:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Flauw.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 29 Jan 2019 10:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Derpy schreef:Je moet met zulke licht ontvlambare middelen echt enorm uitkijken met de droger, want dat kan voor een ontploffing zorgen.


Dit sowieso . Oud collega van mij had overal met diesel erop gewassen toen in de droger. Die vloog daardoor in de fik.

Maar ik zou een vaatdoek waar stickeroplosser op heeft gezeten gelijk weggooien.
De was die nu stinkt zou ik nog een keer wassen met een sterk ruikende wasverzachter.
Als het op 90 graden mag daarop wassen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jan 2019 11:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wij hebben net kaartjes voor the Book of Mormon in Carré gescoord! Yes! Hebben 'm vorig jaar in Londen gezien en was zo goed en leuk.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 29 Jan 2019 12:13

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh oh oh oh! Mijn favoriete musical! Ben benieuwd of het ook anders is met andere acteurs.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Jan 2019 12:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja ik ook! Het is iig de Engelse cast en dus ook in 't Engels, maar weet niet precies wie 't zijn. Heel erg gaaf iig. Stond net bij de babygym van zoontje klaar met de telefoon, heel gauw geboekt. Kreeg ik nog een blank page, nooo, maar 't is gelukt, tickets in de email.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 12:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik had laatst een zooitje vacatures opgeslagen van een uitzendbureau met het idee dat doe ik later wel. Daarnet ben ik ze allemaal afgegaan, maar kreeg op een gegeven moment te zien dat ik er maar op 6 kan reageren. Zodra zij gereageerd hebben kan ik weer verder. Raar zeg! Dus ga nu anderen sites af.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 29 Jan 2019 14:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik snap dat eigenlijk wel CBL. Vaak kijken ze bij een sollicitant toch al verder dan die ene vacature, of ze een match zien, dus is het sowieso niet nodig om op alle vacatures te solliciteren. Er zijn mensen met een sollicitatieplicht die misbruik maken van online sollicitaties, dus ik denk dat ze dit doen om dat te voorkomen en het scheelt iedereen tijd.
<<

Anoniem262

Bericht 29 Jan 2019 14:40

Re: Wat wil je even kwijt? #9

De oma van mijn man is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Ze was daar om een fietstest af te nemen n.a.v. druk op de borst, kortademigheid en spierpijn en alhoewel de fietstest goed was gegaan, hebben ze haar voor de zekerheid opgenomen. Dus er zit iets niet goed. Ik haal straks mijn man op en dan gaan we samen naar het ziekenhuis. Oma heeft zelf geen zin meer in het leven, niet dat ze depressief is, maar ze is er wel klaar voor op naar haar man te gaan (klinkt waarschijnlijk stom, maar ik heb het vaker gehoord van mensen die vlak erna stierven) en ik vraag me af of ze hieruit wil en/of gaat komen.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 15:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Carrie schreef:Flauw.


Zeker flauw en ook zeer kinderachtig zeker gezien het feit dat ik het heb. Best een belediging!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Jan 2019 16:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Heb je een vaatziekte cbl? Jeetje dat wist ik niet!
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11402

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Jan 2019 17:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik ben benieuwd hoe het met je zwemles is UN!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 29 Jan 2019 17:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Flauw.


Zeker flauw en ook zeer kinderachtig zeker gezien het feit dat ik het heb. Best een belediging!


Net zo flauw als jou eerste vraag terwijl er allang duidelijk was wat ermee bedoeld werd ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 22:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Harrison schreef:Ik snap dat eigenlijk wel CBL. Vaak kijken ze bij een sollicitant toch al verder dan die ene vacature, of ze een match zien, dus is het sowieso niet nodig om op alle vacatures te solliciteren. Er zijn mensen met een sollicitatieplicht die misbruik maken van online sollicitaties, dus ik denk dat ze dit doen om dat te voorkomen en het scheelt iedereen tijd.


Dat is jammer dat de goede mens daarin wordt benadeeld. Ik ga ze morgen even bellen.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 22:45

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Flauw.


Zeker flauw en ook zeer kinderachtig zeker gezien het feit dat ik het heb. Best een belediging!


Net zo flauw als jou eerste vraag terwijl er allang duidelijk was wat ermee bedoeld werd ;)


Niks flauws aan aangezien ik het niet wist anders vraag ik het niet nietwaar?!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 22:46

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Urban Naked schreef:Heb je een vaatziekte cbl? Jeetje dat wist ik niet!


Hartfalen heb ik heeft ook met vaten te maken. Dacht dat je dat wel wist? Geeft niet hoor.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers