Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De nadelen van Facebook.

<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jan 2019 22:46

De nadelen van Facebook.

Ik zie berichten dubbel dus ze staan 2x exact onder elkaar. Bij jullie ook?

Ik heb een oud collega in mijn lijst en zij post echt mega, mega, mega, ontzettend idioot veel. Mag en moet ze zelf weten alleen zie ik dat continu voorbij komen. Zodra ik het open is het 9 v/d 10x iets van haar, dat kan nieuw zijn of een herinnering van een paar jaar geleden. Heb niks tegen haar , maar wil haar om die reden verwijderen omdat ik me erger aan al die berichten. Erger me niet aan haar zelf hoor.
Er wordt nu vast gezegd dat ik me niet moet ergeren, maar stel je eens voor dat jullie elke dag iets van steeds dezelfde persoon ziet oud of nieuw. Niemand anders heeft dat alleen zij.

Zouden jullie overwegen om zo iemand te verwijderen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Jan 2019 22:56

Re: De nadelen van Facebook.

Ik zet zo iemand op ontvolgen. Dan zie ik het allemaal niet meer.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 28 Jan 2019 22:56

Re: De nadelen van Facebook.

Zo iemand verwijder ik niet, maar ik stop met het volgen van die persoon. Dan ben je nog wel bevriend, maar komen zijn/haar berichten niet meer op mijn tijdlijn. Als je op de drie bolletjes klikt rechtsboven een bericht van die persoon, kun je deze optie vinden.
2011 2012 2017
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 10:08

Re: De nadelen van Facebook.

Indigo schreef:Zo iemand verwijder ik niet, maar ik stop met het volgen van die persoon. Dan ben je nog wel bevriend, maar komen zijn/haar berichten niet meer op mijn tijdlijn. Als je op de drie bolletjes klikt rechtsboven een bericht van die persoon, kun je deze optie vinden.


Ik zie de 3 bolletjes staan naast chatbericht, maar er staat vriendschap bekijken, geef feedback..... en blokkeren. Welke moet ik hebben? Ik zie het al het staat onder volgend dus je zei het verkeerd geeft niet.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jan 2019 10:17

Re: De nadelen van Facebook.

caribbeanlover schreef:
Indigo schreef:Zo iemand verwijder ik niet, maar ik stop met het volgen van die persoon. Dan ben je nog wel bevriend, maar komen zijn/haar berichten niet meer op mijn tijdlijn. Als je op de drie bolletjes klikt rechtsboven een bericht van die persoon, kun je deze optie vinden.


Ik zie de 3 bolletjes staan naast chatbericht, maar er staat vriendschap bekijken, geef feedback..... en blokkeren. Welke moet ik hebben? Ik zie het al het staat onder volgend dus je zei het verkeerd geeft niet.

Ze zegt bericht en niet chatbericht ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 10:50

Re: De nadelen van Facebook.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Indigo schreef:Zo iemand verwijder ik niet, maar ik stop met het volgen van die persoon. Dan ben je nog wel bevriend, maar komen zijn/haar berichten niet meer op mijn tijdlijn. Als je op de drie bolletjes klikt rechtsboven een bericht van die persoon, kun je deze optie vinden.


Ik zie de 3 bolletjes staan naast chatbericht, maar er staat vriendschap bekijken, geef feedback..... en blokkeren. Welke moet ik hebben? Ik zie het al het staat onder volgend dus je zei het verkeerd geeft niet.

Ze zegt bericht en niet chatbericht ;)


Onder die bolletjes staat het niet en naast chatbericht wel dat probeer ik uit te leggen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jan 2019 10:53

Re: De nadelen van Facebook.

Het zou wel onder de bolletjes bij een tijdlijn bericht moeten staan. Net nog gecheckt.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 11:09

Re: De nadelen van Facebook.

Cotton schreef:Het zou wel onder de bolletjes bij een tijdlijn bericht moeten staan. Net nog gecheckt.


Ik heb speciaal voor jou nogmaals gekeken. Links van het woord chatbericht staat het woord volgen. Als je op volgend klikt, dan staat er wat dingen en onderaan de naam van diegene en dan niet meer volgen dus ...... niet meer volgen. Daar heb ik op geklikt dus het moet nu goed komen.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jan 2019 11:38

Re: De nadelen van Facebook.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Het zou wel onder de bolletjes bij een tijdlijn bericht moeten staan. Net nog gecheckt.


Ik heb speciaal voor jou nogmaals gekeken. Links van het woord chatbericht staat het woord volgen. Als je op volgend klikt, dan staat er wat dingen en onderaan de naam van diegene en dan niet meer volgen dus ...... niet meer volgen. Daar heb ik op geklikt dus het moet nu goed komen.

Ik zeg ook helemaal niet dat het daar bij chatbericht niet kan staan. Maar je zegt dat Indigo het verkeerd zegt en dat is dus niet zo ;)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2530

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 29 Jan 2019 11:39

Re: De nadelen van Facebook.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Het zou wel onder de bolletjes bij een tijdlijn bericht moeten staan. Net nog gecheckt.


Ik heb speciaal voor jou nogmaals gekeken. Links van het woord chatbericht staat het woord volgen. Als je op volgend klikt, dan staat er wat dingen en onderaan de naam van diegene en dan niet meer volgen dus ...... niet meer volgen. Daar heb ik op geklikt dus het moet nu goed komen.

Wat fijn dat het in elk geval gelukt is, maar ik heb speciaal voor iedereen ook nog even gekeken.

Het staat vast ook bij chatbericht, maar bij een bericht in de tijdlijn staat het ook en dat werkt heel gemakkelijk. Ik klikte zojuist nog op de drie bolletjes en dan staat er:
Geef feedback over dit bericht
Link opslaan
Bericht verbergen
**** 30 dagen lang snoozen
**** niet meer volgen <-------
Meldingen voor dit bericht inschakelen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem271

Bericht 29 Jan 2019 14:43

Re: De nadelen van Facebook.

Dat ontvolgen op Facebook is echt een goede uitvinding.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 15:34

Re: De nadelen van Facebook.

June schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Het zou wel onder de bolletjes bij een tijdlijn bericht moeten staan. Net nog gecheckt.


Ik heb speciaal voor jou nogmaals gekeken. Links van het woord chatbericht staat het woord volgen. Als je op volgend klikt, dan staat er wat dingen en onderaan de naam van diegene en dan niet meer volgen dus ...... niet meer volgen. Daar heb ik op geklikt dus het moet nu goed komen.

Wat fijn dat het in elk geval gelukt is, maar ik heb speciaal voor iedereen ook nog even gekeken.

Het staat vast ook bij chatbericht, maar bij een bericht in de tijdlijn staat het ook en dat werkt heel gemakkelijk. Ik klikte zojuist nog op de drie bolletjes en dan staat er:
Geef feedback over dit bericht
Link opslaan
Bericht verbergen
**** 30 dagen lang snoozen
**** niet meer volgen <-------


Meldingen voor dit bericht inschakelen.


Ik ga ervan uit dat het gelukt is, maar moet het even in de gaten houden.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 16:08

Re: De nadelen van Facebook.

Kreeg net een bericht dat het gelukt is en dat diegene het niet kan weten ook fijn!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jan 2019 16:14

Re: De nadelen van Facebook.

caribbeanlover schreef:Kreeg net een bericht dat het gelukt is en dat diegene het niet kan weten ook fijn!

Natuurlijk kan diegene dat niet zien. Zou ook wat zijn. :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 17:52

Re: De nadelen van Facebook.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Kreeg net een bericht dat het gelukt is en dat diegene het niet kan weten ook fijn!

Natuurlijk kan diegene dat niet zien. Zou ook wat zijn. :smile:


Zo natuurlijk is het misschien niet, want op hyves kon men zien als iemand op diens pagina had gekeken. D'as toch ook bij Linkedin?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jan 2019 17:57

Re: De nadelen van Facebook.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Kreeg net een bericht dat het gelukt is en dat diegene het niet kan weten ook fijn!

Natuurlijk kan diegene dat niet zien. Zou ook wat zijn. :smile:


Zo natuurlijk is het misschien niet, want op hyves kon men zien als iemand op diens pagina had gekeken. D'as toch ook bij Linkedin?

Daar moest je een speciaal abonnement voor hebben. En Linkedin is een site van een heel ander kaliber.

Maar goed om te weten dat het gelukt is!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 29 Jan 2019 21:04

Re: De nadelen van Facebook.

Ligt er misschien ook aan hoe je op een Facebook pagina kijkt, het verschilt nog al.
Zo is de fb app bij vriend heel anders dan de mijne (hebben beide dezelfde telefoon).
Ook via laptop / pc (Chrome, safari, internet) zit nog wel eens verschil.

Maar hst is gelukkig al gelukt :-)
Juli 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 21:12

Re: De nadelen van Facebook.

Radler schreef:Ligt er misschien ook aan hoe je op een Facebook pagina kijkt, het verschilt nog al.
Zo is de fb app bij vriend heel anders dan de mijne (hebben beide dezelfde telefoon).
Ook via laptop / pc (Chrome, safari, internet) zit nog wel eens verschil.

Maar hst is gelukkig al gelukt :-)


Is idd gelukt! Heb jij ook dat je berichten 2x onder elkaar ziet en dat het daarna gewoon 1 is?
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 29 Jan 2019 22:42

Re: De nadelen van Facebook.

Nee dat heb ik nooit gehad.
Wel dat fb niet wil laden of opeens allemaal oude berichten laat zien.
Juli 2019

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers