Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jamaica

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2016 23:27

Re: Jamaica

Champagne schreef:Hmm nee hoor, wij vlogen ook comfortclass. We gingen toen naar Amerika dus misschien zijn er verschillende dreamliners? Heel het vliegtuig was 3-3 behalve in de starclass daar waren een paar stoelen 2-2 (niet allemaal).


Hoezo nee hoor? In dat filmpje zij aan het eind duidelijk 2 stoelen bij de zijrijen te zien. Ach we zien wel.
<<

Anoniem184

Bericht 11 Jun 2016 23:47

Re: Jamaica

Dat is premium comfort of starclass, CBL. Comfort is gewoon hetzelfde als economy, met alleen wat meer beenruimte.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2016 23:51

Re: Jamaica

Aha I see. Zag plattegronden van het toestel waar wij mee vliegen en allemaal is het 3-3-3 van voor naar achter. Oh nee bij premium is het wel zo. Wij vliegen met een Boeing 787 en bij Premium heb je aan de zijkanten idd 2 stoelen, bij CC niet en bij EC helemaal achterin 2x2 stoelen rechts en links bij de plees, maar daar wil je echt niet zitten.
<<

Anoniem184

Bericht 12 Jun 2016 08:59

Re: Jamaica

Champagne schreef:Oh dat is fijn dat je dan nog kunt omboeken. Spannend! Ik heb dit jaar voor het eerst met de dreamliner gevlogen. Het nadeel vond ik dat de rijen per 3 stoelen zijn, hadden duoseat gereserveerd maar werd op het laatst niet toegewezen omdat het vliegtuig vol zat. Verder alleen maar voordelen, fijne led verlichting, betere stoelen en toilet was nog als nieuw!

Champagne, ik breek even in, maar wat hebben jullie betaald voor de duoseat? Wij overwegen het ook namelijk (vlucht naar Orlando met TUI).
<<

Anoniem253

Bericht 12 Jun 2016 11:24

Re: Jamaica

Maple schreef:
Champagne schreef:Oh dat is fijn dat je dan nog kunt omboeken. Spannend! Ik heb dit jaar voor het eerst met de dreamliner gevlogen. Het nadeel vond ik dat de rijen per 3 stoelen zijn, hadden duoseat gereserveerd maar werd op het laatst niet toegewezen omdat het vliegtuig vol zat. Verder alleen maar voordelen, fijne led verlichting, betere stoelen en toilet was nog als nieuw!

Champagne, ik breek even in, maar wat hebben jullie betaald voor de duoseat? Wij overwegen het ook namelijk (vlucht naar Orlando met TUI).

Wij hadden dezelfde vlucht, duoseat was €50,- enkele reis maar kreeg 1 dag voor vertrek een mailtje dat het vliegtuig vol zat, jammer genoeg ging de duoseat dus niet door.
<<

Anoniem184

Bericht 12 Jun 2016 11:39

Re: Jamaica

Ook naar Orlando?

Oke, €50 enkele reis is wel het overwegen waard. Als de vlucht vol zit, dan is het gewoon overmacht. En anders is het fijn om lekker extra de ruimte te hebben. Wel stom dat je bij tui voor zoveel opties moet bijbetalen! Dat ze geld vragen voor die duoseat vind ik wel logisch, maar geld voor ruimbagage, personal entertainment, (extra) drinken en eten...
<<

Anoniem253

Bericht 12 Jun 2016 11:41

Re: Jamaica

Maple schreef:Ook naar Orlando?

Oke, €50 enkele reis is wel het overwegen waard. Als de vlucht vol zit, dan is het gewoon overmacht. En anders is het fijn om lekker extra de ruimte te hebben. Wel stom dat je bij tui voor zoveel opties moet bijbetalen! Dat ze geld vragen voor die duoseat vind ik wel logisch, maar geld voor ruimbagage, personal entertainment, (extra) drinken en eten...

Ja precies, het is het wel echt waard! Volgens mij hebben ze 4 duoseats per vlucht en die zijn heel snel weg dus wees er op tijd bij met inchecken. Je moet idd wel overal voor betalen, ze kwamen wel veel langs met (gratis) eten (maaltijd, snack, koffie/thee/water en een sapje).
<<

Anoniem184

Bericht 12 Jun 2016 11:55

Re: Jamaica

Ik ga het direct regelen!
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2016 12:40

Re: Jamaica

Champagne schreef:
Maple schreef:
Champagne schreef:Oh dat is fijn dat je dan nog kunt omboeken. Spannend! Ik heb dit jaar voor het eerst met de dreamliner gevlogen. Het nadeel vond ik dat de rijen per 3 stoelen zijn, hadden duoseat gereserveerd maar werd op het laatst niet toegewezen omdat het vliegtuig vol zat. Verder alleen maar voordelen, fijne led verlichting, betere stoelen en toilet was nog als nieuw!

Champagne, ik breek even in, maar wat hebben jullie betaald voor de duoseat? Wij overwegen het ook namelijk (vlucht naar Orlando met TUI).

Wij hadden dezelfde vlucht, duoseat was €50,- enkele reis maar kreeg 1 dag voor vertrek een mailtje dat het vliegtuig vol zat, jammer genoeg ging de duoseat dus niet door.



Dus het zat heen en terug vol? Stom eigenlijk, want ze geven je die optie en kunnen het niet garanderen. Zit er ook aan te denken om dat te doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2016 12:43

Re: Jamaica

Maple schreef:Ook naar Orlando?

Oke, €50 enkele reis is wel het overwegen waard. Als de vlucht vol zit, dan is het gewoon overmacht. En anders is het fijn om lekker extra de ruimte te hebben. Wel stom dat je bij tui voor zoveel opties moet bijbetalen! Dat ze geld vragen voor die duoseat vind ik wel logisch, maar geld voor ruimbagage, personal entertainment, (extra) drinken en eten...


Idd. Als je in comfort classe en hoger reist vind ik dat de entertainment erbij in hoort te zitten. Eerst namen we er beide 1 voor een retour, maar op den duur keken we er amper naar. Toen hebben we er 1 gedaan, gaat prima dus doen we dit jaar ook. Vroeger hoefde je niet extra te betalen zodat je naast elkaar zat, want bij het inchecken vroeg je het en dan kon het bij ons iig altijd. Die ruimbagage slaat ook nergens op!
<<

Anoniem253

Bericht 12 Jun 2016 12:51

Re: Jamaica

caribbeanlover schreef:
Champagne schreef:
Maple schreef:
Champagne schreef:Oh dat is fijn dat je dan nog kunt omboeken. Spannend! Ik heb dit jaar voor het eerst met de dreamliner gevlogen. Het nadeel vond ik dat de rijen per 3 stoelen zijn, hadden duoseat gereserveerd maar werd op het laatst niet toegewezen omdat het vliegtuig vol zat. Verder alleen maar voordelen, fijne led verlichting, betere stoelen en toilet was nog als nieuw!

Champagne, ik breek even in, maar wat hebben jullie betaald voor de duoseat? Wij overwegen het ook namelijk (vlucht naar Orlando met TUI).

Wij hadden dezelfde vlucht, duoseat was €50,- enkele reis maar kreeg 1 dag voor vertrek een mailtje dat het vliegtuig vol zat, jammer genoeg ging de duoseat dus niet door.



Dus het zat heen en terug vol? Stom eigenlijk, want ze geven je die optie en kunnen het niet garanderen. Zit er ook aan te denken om dat te doen.

Ja klopt! Heb nog rondgekeken maar niemand had een duoseat ;).
<<

Anoniem184

Bericht 12 Jun 2016 13:16

Re: Jamaica

Wacht ff. Moet je ook extra betalen bij TUI om naast elkaar te kunnen zitten? Nouja, wij gaan gewoon stoelreservering doen (dan kunnen we ook pas die duoseat reserveren hoorde ik net), dus dat zit toch gewoon bij die kosten in?
<<

Anoniem253

Bericht 12 Jun 2016 13:30

Re: Jamaica

Maple schreef:Wacht ff. Moet je ook extra betalen bij TUI om naast elkaar te kunnen zitten? Nouja, wij gaan gewoon stoelreservering doen (dan kunnen we ook pas die duoseat reserveren hoorde ik net), dus dat zit toch gewoon bij die kosten in?

Je moet idd een stoelreservering doen en dan krijg je ook de optie duoseat reserveren te zien. Volgens mij is de stoelreservering iets van €12,50 per stoel.
<<

Anoniem170

Bericht 12 Jun 2016 19:39

Re: Jamaica

Dreamliner is een fijn vliegtuig inderdaad! Alleen de service heel slecht, overal voor betalen inderdaad. Had 4 uur vertraging en we kregen een balisto als compensatie.. Maar scheelt wel veel geld met andere maatschappijen.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2016 19:53

Re: Jamaica

Nou lekker dan een Balisto daar heb je ook veel aan.
<<

Anoniem184

Bericht 12 Jun 2016 19:57

Re: Jamaica

Roos' schreef:Dreamliner is een fijn vliegtuig inderdaad! Alleen de service heel slecht, overal voor betalen inderdaad. Had 4 uur vertraging en we kregen een balisto als compensatie.. Maar scheelt wel veel geld met andere maatschappijen.

Misschien lees ik deze pagina nu te snel door hoor, maar zo op het eerste gezicht heb je wel op heel wat meer recht (gehad) dan alleen een Balisto :wink:

http://www.rechtenvanvliegtuigpassagier ... raagd.aspx
<<

Anoniem170

Bericht 12 Jun 2016 21:24

Re: Jamaica

Heb toen inderdaad nog uitgezocht of ik geld terugkreeg maar was niet zo, gaat er om dat je minstens 3 uur te laat op je bestemming aankomt. Vliegtuig ging wat sneller vliegen en uiteindelijk 2 uur en 3 kwartier ofzo geland.
Wel balen..
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jun 2016 09:36

Re: Jamaica

Mijn man vind zo'n duoseat onzin kost alleen maar meer geld en zo tikt het wel aan. We zien wel, wie weet komt er niemand bij ons.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jun 2016 09:37

Re: Jamaica

Maple schreef:
Roos' schreef:Dreamliner is een fijn vliegtuig inderdaad! Alleen de service heel slecht, overal voor betalen inderdaad. Had 4 uur vertraging en we kregen een balisto als compensatie.. Maar scheelt wel veel geld met andere maatschappijen.

Misschien lees ik deze pagina nu te snel door hoor, maar zo op het eerste gezicht heb je wel op heel wat meer recht (gehad) dan alleen een Balisto :wink:

http://www.rechtenvanvliegtuigpassagier ... raagd.aspx



Handig, dank je ga ik onthouden.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jun 2016 10:55

Re: Jamaica

Zit nu op vakantiereiswijzer te lezen voor tips ed. Zo gaf iemand de tip om de watervallenexcursie bij de duikschool te boeken is maar US 25,00 pp. Ik weet van de DR en Mexico dat de gemiddelde exursie € 80,00 pp is dus zeer duur!
Ook gaf iemand de tip van iemand die daar woont om excursies te doen dus op die site ga ik even kijken.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2016 12:15

Re: Jamaica

Iemand nog tips waar je goedkoper excursies kan doen ipv bij de reisorganisatie?
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 14:35

Re: Jamaica

Erg aardig van je. Waarom plaats je dit? Zou die regeling voor alle bestemmingen gelden als je weer naar huis vliegt? Ik moet wel weten hoeveel km we vliegen anders schiet het niet op mocht het ooit nodig zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jan 2019 15:47

Re: Jamaica

Ik denk dat het spam is CBL.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jan 2019 16:50

Re: Jamaica

Marin schreef:Ik denk dat het spam is CBL.


Nou je het zegt ik ken die persoon niet. Gaat zich alleen voor dat aanmelden en had net zo goed een topic ervoor kunnen aanmaken.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers