Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 5

<<

Kira

Bericht 28 Jan 2019 08:10

Re: Week 5

Ik heb juist wel zin in deze week!

-Vandaag werken, hele dag. Tot ongeveer 215 vanavond, daarna zoon ophalen en op tijd naar bed.
-Morgenochtend heeft mijn zoon repetitie voor de opening van een expositie, hij mag later naar school en ik ga later werken. In de middag heb ik een meeting en mijn zoon heeft nog muziekles.
-Woensdag werken en in de avond moet zoon sporten en heb ik repetitie.
-Donderdagochtend is de opening van een expositie waar Koningin Maxima aanwezig zal zijn en mijn zoon solo gaat spelen, hij is geselecteerd om met een groep docenten de muziek te verzorgen. Ik en mijn moeder gaan dan winkelen en kijken of we een glimp kunnen opvangen want we mogen er niet bij zijn. Rest van de dag heeft mijn zoon vrij en gaan we nog wel wat leuks doen maar nog geen idee wat.
-Vrijdag werken en in de avond repetitie geven.
-Zaterdag open dag van de middelbare school en verder niks op de planning.
-Zondag repetitie en verder nog niks.
<<

Anoniem316

Bericht 28 Jan 2019 08:16

Re: Week 5

Wij gaan de hele week weer klussen in het nieuwe huis. Ik hoop dat deze week de beneden verdieping ook in zoverre af komt, maar ben bang van niet.. :(. Ik wil dit weekend stiekem al slapen in het nieuwe huis.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 28 Jan 2019 10:25

Re: Week 5

Ik had vanochtend ook niet zo veel zin, blugh.
Sterkte Pippa. Spannend Saga, succes! Succes met de overdracht Caulfield.
Kreeft, wat lekker een massage! Enjoy.

Ik heb deze week door de weeks niet zo veel spannende plannen. Werken en sporten, weer even in het gareel.
Vrijdag uiteten met de familie van mijn vriend voor de verjaardagen van zijn broertje en zusje. Zaterdagochtend gaan we naar Rotterdam voor een nachtje. Zaterdag gaat mijn vriend daar een WOD doen bij een crossfit box, ik wilde eerst ook gaan sporten maar ik denk dat ik naar de Bijenkorf ga haha! Heb nog een bon. Verder lekker lunchen, misschien naar een museum, uiteten enzo. De volgende dag gaan we naar de sauna. Zin in!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Jan 2019 10:45

Re: Week 5

Aah Elliot, dat wil ik ook! Ik ben ook idolaat van giraffen! M'n schoonmoeder wil dit jaar nog met ons naar Beekse Bergen en dan daar ergens in een hotel blijven slapen, maar misschien kan ik dit nog even voorstellen.

Ik heb een drukke week voor de boeg.
Vanmorgen heb ik N voor een halve dag naar het kdv gebracht, want ik heb over een uurtje een sollicitatiegesprek. Om 13.00 uur haal ik haar weer op. Eind van de middag moet ik naar de fysio. We hebben een heerlijke gebroken nacht achter de rug, dus ik hoop eigenlijk vanmiddag nog even een dutje te kunnen doen (maar dat hangt ervan af of N daar ook zin in heeft).
Morgen: werken
Woensdag: werken van 's middags tot 's avonds
Donderdag: werken van 's middags tot 's avonds
Vrijdag: afspraak met interieurstyliste, stiefdochter uit school halen en 's avonds naar Henry van Loon in het theater
Zaterdag: waarschijnlijk even met m'n vriend en N op pad naar hopelijk onze toekomstige woonplaats, beetje buurten verkennen.
Zondag: lunchen en winkelen met een vriendin in Utrecht
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem284

Bericht 28 Jan 2019 11:19

Re: Week 5

Deze week is de maand januari over, yes!

Maandag: werken, 's avonds niks
Dinsdag: werken, 's avonds niks
Woensdag: werken, 's avonds niks
Donderdag: vrij, babykamer en wagen worden geleverd, 's avonds zwemmen
Vrijdag: werken, 's avonds niks
Zaterdag: vrij, 's avonds uit eten
Zondag: niks

Veel 'niks' deze week. Maar ik denk dat ik die tijd gebruik voor de inrichting van de babykamer, nog wat spulletjes kopen, etc. En lekker ontspannen; serie kijken en boek lezen.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 28 Jan 2019 12:01

Re: Week 5

Deze week naast mijn 2,5 dag werken niet veel bijzonders gepland staan. Vrijdag is mijn oma jarig en zaterdagavond heb ik een spelletjesavond met mijn vriendinnen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Jan 2019 16:16

Re: Week 5

Ah Pippa, ik heb met je te doen. Het klinkt ook wel echt als een heftige week.

Succes Saga!

Caulfield, ik moet er wel om lachen. ‘Oh ja, nog even een overdracht tussendoor,’ haha!

Het is mijn laatste week vrij (muv vrijdag). Ik heb vandaag even gewandeld, spullen voor kringloop/stichting/peutergroep KDV opgezocht en gesorteerd, eindelijk m’n overstap naar Triodos rond gemaakt en de boodschappen besteld.

Morgen ga ik naar de vrouw waar ik eerder een kleurenanalyse heb laten doen, morgen voor een figuuranalyse. Hopelijk nooit meer verkeerde kleding kopen.
Daarna gooi ik de zakken voor de stichting af. En ‘s middags doe ik nog een proefrit in een Renault Clio.

Woensdag haal ik m’n tweede moeder op om naar de opa/oma inloop op de school van mijn zoon te brengen (de biologische grootouders kunnen om allerlei redenen niet).

Donderdag lever ik m’n auto in bij m’n oude werkgever. Ik zit nog te twijfelen of ik me die dag laat masseren en naar de kapper ga.

Vrijdag is m’n eerste werkdag bij m’n nieuwe werkgever. Superveel zin in, maar ook spannend. En ik ga op de fiets. Dat vind ik toch ook wel even spannend. Het is niet ver ofzo, maar mijn laatste dagelijkse fietsverkeer was op de middelbare.

Weekend heb ik vrij gehouden om even alles te laten bezinken.
L2014 & H2017
<<

Geel

Bericht 28 Jan 2019 16:20

Re: Week 5

Fiederilsje schreef:Morgen ga ik naar de vrouw waar ik eerder een kleurenanalyse heb laten doen, morgen voor een figuuranalyse. Hopelijk nooit meer verkeerde kleding kopen.
Heeee, wat leuk zeg! :banaan: Ik wil dat ook heel graag nog een keertje, je gaat ook een moodboard maken enzo toch? Heel veel plezier!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Jan 2019 16:26

Re: Week 5

Geel schreef:
Fiederilsje schreef:Morgen ga ik naar de vrouw waar ik eerder een kleurenanalyse heb laten doen, morgen voor een figuuranalyse. Hopelijk nooit meer verkeerde kleding kopen.
Heeee, wat leuk zeg! :banaan: Ik wil dat ook heel graag nog een keertje, je gaat ook een moodboard maken enzo toch? Heel veel plezier!


Ik heb inderdaad een moodboard gemaakt en zij gaat aan de hand daarvan en mijn figuur kijken wat past. Ze maakt dan een persoonlijk handboek met uitleg én voorbeelden van modellen/lengtes/kleuren die qua kleding bij je passen. Dat sprak me juist zo aan. Ik heb een tijdje geleden een Zalon gedaan en de outfits vond ik op papier tof. Tot ik ze aan had...

Ik wilde eigenlijk wel gaan shoppen met d’r, maar financieel vind ik dat toch net iets te ver gaan haha!
L2014 & H2017
<<

Anoniem291

Bericht 28 Jan 2019 17:37

Re: Week 5

maandag: vanavond ga ik naar pilates
dinsdag: zoon naar de gastouder brengen, werken van 8:45 tot 17:00. Zoon ophalen bij de gastouder en nog werken van 19:30 tot 22:00
woensdag: nog geen plannen, misschien s avonds zwemmen
donderdag: zoon naar mijn ouders brengen, werken van 9:00 tot 18:00, bij mijn ouders eten en weer naar huis
vrijdag: werken van 8:00 tot 18:00, avonds met wat collega's spelletjes doen
zaterdag: vrienden komen op visite nog voor verjaardag zoon. 's avonds naar de bios maar nou is er ook een verjaardag dus ik moet even kijken.
zondag: nog geen plannen, denk alvast wat dingen uitzoeken voor zoon zn nieuwe kamer.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 29 Jan 2019 15:34

Re: Week 5

Maandag: feedback gesprek over scriptie en nav daarvan ingeleverd.
Dinsdag: uitgebreid geluncht met zusje en een vriendin, gezellig zo al die zwangerschappen en verlofperiodes. Vanavond sporten.
Woensdag: paar uurtjes alleen naar de sauna.
Donderdag: groeiecho, m'n moeder gaat mee! Daarna met m'n moeder lunchen.
Vrijdag: bedenken wat ik allemaal mee moet voor weekend weg bv en dat kopen, vooral qua eten. Gaan waarschijnlijk een airbnb boeken, zodat we niet voor alles uit eten hoeven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers