Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dilemma, wat zal ik kiezen?

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2013 13:40

Dilemma, wat zal ik kiezen?

Zaterdag wordt het mooi weer en aangezien we dit jaar nog niet buiten hebben gezwommen zou ik dat dan graag willen doen. Is het dan niet te koud om natuur - of zwembadwater te zwemmen?

Ik had een tijdje geleden al een afspraak gemaakt om bij stichting AAP te gaan kijken. Omdat ik airmiles voor hun spaar krijgen zulke mensen een speciale rondleiding. We zijn er al een keer geweest in de herfst, was wel fris en nu is er het een en ander veranderd dus ben wel benieuwd.

Hmmm lastig hoor? Haha
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2013 13:42

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

ik zou na een zwembad gaan. Natuur water was volgens mij wel lekker op temperatuur zeiden ze op tv
Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 04 Sep 2013 13:51

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Kan je het niet combineren?
Dus eerst naar Stichting Aap en dan zwemmen of andersom? Dat je iets van water in de buurt zoekt?
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 04 Sep 2013 13:52

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

In de ochtend naar de stichting AAP en in de middag zwemmen. Zo heb je van beide wat, probleem opgelost!
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2013 14:08

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

ekiaam87 schreef:Kan je het niet combineren?
Dus eerst naar Stichting Aap en dan zwemmen of andersom? Dat je iets van water in de buurt zoekt?


De rondleiding is tussen 14.00 en 15.30 best gek aangezien ik ergens anders las dat het 2,5 uur zou duren. We moeten er een stukje voor rijden dus erna nog gaan zwemmen schiet niet op en in de buurt ook niet aangezien vlakbij huis handiger is.

Zag net dat er ineens 24 gr wordt en dus niet 26, zijn er toch 2 minder.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2013 22:47

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Denk dat ik voor zwemmen ga. Als dat mogelijk is qua temperatuur, dan heb ik iig dit jaar 1x buiten gezwommen anders moet ik een heel jaar wachten en daar baal ik van. Ik wil graag ieder jaar als het weer het toe laat minstens 1x buitenzwemmen en het liefst in een zwembad en natuurwater.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Sep 2013 00:23

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Ik zou naar Stichting AAP gaan en daarna naar Almerestrand. Lekker picknicken en genieten van het mooie weer en als je zin hebt lekker gaan zwemmen!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2013 09:05

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Het wordt nu maar 23 gr, het lijkt wel of het elke dag een graad minder wordt voorspeldt. Daar in de buurt zwemmen schiet niet op.
Nou da's lekker dan nu las ik dat het maar 21 gr wordt. Morgen 29 en dan ineens de volgende dag 21! :(
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 05 Sep 2013 11:12

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Genoeg gelegenheid om daar in de buurt te zwemmen.

Maar ik zou als je zo graag wil zwemmen 's ochtends naar De Eemhof gaan, die heeft geloof ik ook een buiten gedeelte, dus kan je even naar buiten en als het te koud is kan je lekker binnen zwemmen. En daarna door naar AAP, ligt niet super ver bij elkaar uit de buurt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Sep 2013 12:36

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Wow, wordt het zo warm.. Dat is wel leuk om idd nog even snel een duik te nemen. De tip van Jorja is niet verkeerd lijkt me.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2013 12:50

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

De tips zijn leuk, maar we moeten ook weer op tijd terug voor de hond.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Sep 2013 21:04

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

Die rondleiding bij Stichting AAP is niet veel aan hoor, mijn ouders zijn er laatst ook een keer geweest, wonen er vlakbij in de buurt. Ze kregen de apen niet eens van dichtbij te zien. Zij vonden het uiteindelijk echt zonde van hun tijd.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2013 23:08

Re: Dilemma, wat zal ik kiezen?

We zijn al een keer geweest zei ik.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers