Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem129

Bericht 13 Nov 2013 17:45

Re: Trouwen in 2014

Wij bedenken veel dingen samen maar ik regel veel dingen. Gelukkig zijn we het over veel dingen wel eens en anders komen we snel tot een compromis!

Waar hebben jullie gezocht naar een fotograaf. Ik heb gekeken maar de fotograaf die ik in gedachten had doet het werk niet meer. Nu vind ik het heel lastig om dat te zoeken.
<<

Anoniem9

Bericht 13 Nov 2013 17:47

Re: Trouwen in 2014

Ik wilde graag naar de Love&Marriage beurs en dacht dat mijn vriend toch niet mee wilde, dus vroeg ik mijn zussen. Maar mijn vriend wil dus wel mee! Hij wil het echt samen regelen, dat vind ik wel erg leuk. Wel heb ik het idee dat ik nu voornamelijk aan het neuzen ben, maar dat is ook niet heel gek ofzo. A.s. zaterdag gaan we naar een bruidsbeurs in Groningen en we hebben al twee afspraken staan om locaties te bekijken!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 13 Nov 2013 18:58

Re: Trouwen in 2014

Forti; gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 13 Nov 2013 21:51

Re: Trouwen in 2014

Wij doen eigenlijk ook wel veel samen. Ik ben wel de gene die de meeste ideeën en zo heeft maar hij heeft wel duidelijke menig. Vind het ook heel leuk om samen te doen!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2013 11:25

Re: Trouwen in 2014

Ik ga ook naar de bruidsbeurs in Groningen met mijn zus. Waarschijnlijk gaan we zondag.
2014 2016
<<

Anoniem9

Bericht 14 Nov 2013 11:33

Re: Trouwen in 2014

bosjesvrouw schreef:Ik ga ook naar de bruidsbeurs in Groningen met mijn zus. Waarschijnlijk gaan we zondag.


Wij ook! :cheering:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2013 11:46

Re: Trouwen in 2014

In de ochtend gaan we dan. Omdat mijn neefje ook mee "moet". Tenzij mijn moeder of vader oppassen wil.
Het lijkt me zo leuk om een show te bekijken.
2014 2016
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 12:31

Re: Trouwen in 2014

Haha wij zijn vast wat offertes aan het opvragen om te kijken wat het allemaal moet kosten.

Kregen we een mailtje terug van een DJ; 'Volgens mij heeft u een foutje gemaakt in de datum. U schreef namelijk 2015 maar ik denk dat u 2014 bedoeld'. Euuh.. nee.. :laughcry:
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 12:33

Re: Trouwen in 2014

Forti schreef:Haha wij zijn vast wat offertes aan het opvragen om te kijken wat het allemaal moet kosten.

Kregen we een mailtje terug van een DJ; 'Volgens mij heeft u een foutje gemaakt in de datum. U schreef namelijk 2015 maar ik denk dat u 2014 bedoeld'. Euuh.. nee.. :laughcry:


Hahahaha ;) Nou ja, voor sommige mensen duurt dat inderdaad nog wel héél erg lang. Moet je even indenken dat hij z'n agenda er bij pakt. Euh 2015, 2015? ;)
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 12:48

Re: Trouwen in 2014

Haha inderdaad. Natuurlijk duurt het ook nog best lang, maar deze reactie is voor mij eigenlijk al een reden om die niet te kiezen. Kan me niet voorstellen dat er niet meer bruidsparen zijn die vroeg al dingen gaan opvragen. Een andere DJ zei daar helemaal niks over, alleen dat de prijzen misschien nog iets veranderen.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 12:54

Re: Trouwen in 2014

Ja dat is wel jammer, dat ie eigenlijk met zo'n reactie het al verpest. Maar van hem snap ik het ook wel hoor, misschien heeft ie echt nog geen boekingen voor 2015 staan. Het is nu nog 2013 natuurlijk. Voor jou ben je gewoon al bezig met je bruiloft plannen, maar voor hem duurt het echt nog 1,5 jaar. Stel dat ie een papieren agenda zou hebben (neem aan dat de meeste zakelijke mensen wel een digitale hebben hoor), dan zou ie het nog niet eens kunnen opschrijven, zeg maar.
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 12:56

Re: Trouwen in 2014

Snap ik. Maar ik doelde er mee op dat ik het gevoel kreeg alsof hij niet vaker voor bruiloften draait omdat hij vast wel meer bruidsparen heeft die vroegtijdig informatie opvragen. Daarbij vond ik die andere DJ die ik had uitgezocht gewoon veel leuker :P
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 12:57

Re: Trouwen in 2014

Haha ja lekker gewoon die kiezen dan :)

Oh en ik ben zo benieuwd, heb je nou al een locatie op 't oog? :)
<<

No. 3

Bericht 15 Nov 2013 13:41

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben wel een vette feestlocatie op het oog. Een soort blokhut in het bos en aan het water. Het is heel bruin allemaal, een beetje oud ook, maar we vonden het gelijk een heel gezellige, warme plek. En het is in de buurt en hopelijk ook niet zo duur. Ik kan namelijk he-le-maal niet afdingen.

O, en verder heb ik al trouwnachtmerries, jullie ook?
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 13:45

Re: Trouwen in 2014

Marin schreef:Haha ja lekker gewoon die kiezen dan :)

Oh en ik ben zo benieuwd, heb je nou al een locatie op 't oog? :)


Meerdere :laughcry:

Voor het burgerlijk huwelijk gaan we waarschijnlijk naar het oude gemeentehuis in mijn geboortedorp (super mooi monumentaal pand). Daar gaan we a.s dinsdag kijken en overleggen wat betreft de mogelijkheden.
Alleen met het feest zitten we met 3 locaties in ons hoofd. Eentje is in een boerderij, de ander in een nieuw pand (wel heel mooi en gunstige prijs) of in borg, maar die is heel duur.

A.s. zondag gaan we dus naar Bruidsplaza. Wellicht dat we daar weer nieuwe ideeën opdoen voor een locatie.

No. 3, gelukkig geen last van! Ik heb er eigenlijk helemaal nog niet over gedroomd. Ben wel benieuwd naar jullie locatie. Klinkt heel vet!
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 13:48

Re: Trouwen in 2014

Is jouw geboortedorp dat ene dorp met al die mooie huizen?

En leuk, ben heel benieuwd wat jullie gaan kiezen! Zo goed ken ik de regio niet meer daar, maar ik weet wel dat je een aantal hele mooie locaties hebt :)

Oh mocht je interesse hebben: Ik las dat het nieuwe Bruid en Bruidegom Magazine vanaf vandaag weer in de winkel ligt :) Ik sta er dit keer niet in, maar het is altijd een heel leuk tijdschrift (vind ik zelf), dus wie weet een leuk verwen cadeautje aan jezelf voor met een kop thee op de bank! :)
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 13:50

Re: Trouwen in 2014

Ik heb laatst eentje gekocht inderdaad! De nieuwe wilde ook gaan halen. Las het op twitter dat er alweer een nieuwe in de winkel lag.

Das pech, onwijs mooie locatie weg ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem9 op 15 Nov 2013 15:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 13:53

Re: Trouwen in 2014

Ja er komen vier edities uit per jaar, ik vind het het leukste trouwblad van Nederland.

Wow mooie locatie! :heart:
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 15:44

Re: Trouwen in 2014

Jaa, zo mooi! Pas sinds een paar jaar wordt er iets met dat gebouw gedaan. Geloof ook dat het pas sinds een jaar of 3 als trouwlocatie wordt gebruikt. A.s. dinsdag hebben we daar een afspraak en ik ben zo benieuwd hoe de rest er uit ziet!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 15 Nov 2013 21:37

Re: Trouwen in 2014

Marin schreef:Is jouw geboortedorp dat ene dorp met al die mooie huizen?

En leuk, ben heel benieuwd wat jullie gaan kiezen! Zo goed ken ik de regio niet meer daar, maar ik weet wel dat je een aantal hele mooie locaties hebt :)

Oh mocht je interesse hebben: Ik las dat het nieuwe Bruid en Bruidegom Magazine vanaf vandaag weer in de winkel ligt :) Ik sta er dit keer niet in, maar het is altijd een heel leuk tijdschrift (vind ik zelf), dus wie weet een leuk verwen cadeautje aan jezelf voor met een kop thee op de bank! :)


Nou... de nieuwe Bruid & Bruidegom lag hier vandaag toch nog niet in de winkel. Wilde ook alweer vast wat ideeën opdoen, maar ik moet dus nog even wachten.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Nov 2013 16:02

Re: Trouwen in 2014

Vandaag lag ie er wel! Kan weer even vooruit dus :dance:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 16 Nov 2013 17:19

Re: Trouwen in 2014

KOL schreef:Vandaag lag ie er wel! Kan weer even vooruit dus :dance:



Oh ik ga er zo even voor naar de supermarkt dan, leuk!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem9

Bericht 17 Nov 2013 18:25

Re: Trouwen in 2014

Ik heb hem ook al in huis! :) Hij lag nog niet eens in het schap.
Vandaag zijn we naar Bruidsplaza geweest. Echt leuk om even wat inspiratie op te doen en ik heb mijn (nu) droomjurk gezien. Hij was nog mooier dan op het plaatje :)

Verder hadden we het vandaag met mijn schoonzus er over hoe we graag de kindjes wilden zien. Even voor het idee: Mijn schoonzus is diegene die het hardst schreeuwt dat we juist moeten doen wat wij willen. Nou prima, wij zouden graag mijn nichtjes zien in een jurkje, wat geen probleem is want dat willen ze zelf heel graag. Maar ook zouden we mijn neefje en mijn vriend zijn neefje (haar zoontje)graag in een nette (spijker)broek met een blousje zien. Hoeft écht geen uitgebreid pak met gilet en stropdasje, maar gewoon netjes zodat het een geheel is.

Nou, dat vond ze maar be-lach-e-lijk. Dat konden we echt niet verwachten. Hij krijgt gewoon aan wat hij zelf wil, dus het kan ook zijn dat dit een broek met gaten is en laarzen om mee buiten te kunnen spelen.. Ik zou dat zo erg vinden! Wij moeten immers wel nog jaren met de foto's doen..

De reden waarom ik hier zo op tegen ben is omdat op haar trouwerij, haar zus+man+kids er bij liepen alsof ze op de camping rondliepen incl. birckenstocks. Ik vond dat zo erg. Is iedereen netjes op de foto en heb je er zo'n stel tussen zitten..

Nou goed, maar zien hoe we hier uit komen.
<<

Snirp

Bericht 18 Nov 2013 10:14

Re: Trouwen in 2014

Hier lag de B&B zaterdag op de mat!
Nog geen tijd voor gehad, maar ga er van de week eens even lekker voor zitten :)

Kan me voorstellen Forti, dat jullie dat leuk vinden als de kids er netjes bijlopen!
Dat zou ik (denk ik) van mijn eigen kinderen ook willen. Ook als het op de bruiloft van een ander is.
Als moeder is het toch juist ook leuk om je kids eens iets heel anders aan te doen?
En het hoeft niet eens heel duur te zijn ofzo. Wat je zegt, een mooie spijkerbroek met een blousje en klaar ben je!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Nov 2013 16:37

Re: Trouwen in 2014

Ik bij ook bij bruidsplaza geweest. Vobd het ook heel leuk. Heb allemaal ideen op gedaan.
Bij welke heb je je droomjurk gezien Forti?

Op welke dag gaan jullie trouwen wij twijfelen tussen zaterdag en vrijdag.
2014 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers