Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 19 Jan 2019 00:01

Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik heb eigenlijk al vanaf de puberteit altijd een onrustige huid in mijn gezicht. Mijn huid is snel rood en vlekkerig, ik heb nog steeds regelmatig onzuiverheden, de poriën zijn vergroot en mijn huid is nooit eens mooi glad en egaal. Heel vervelend vind ik dat, want ik word er toch onzeker van. De afgelopen jaren was het rond zwangerschappen en borstvoedingsperiodes beter, maar sindsdien is het eigenlijk weer net als voorheen. Hormonen zijn bij mij een grote boosdoener, mijn hele lijf reageert daar sterk op en ook mijn huid dus. Aangezien ik daar helaas niets aan kan veranderen, ben ik op zoek naar manieren waarop ik mijn huid kan verbeteren.

Op dit moment gebruik ik zo min mogelijk make-up en verzorgingsproducten. In het woud van verschillende merken en producten weet ik ook niet meer wat nou de juiste producten voor mij kunnen zijn qua reiniging, dagcreme en huidverbeterende / -verzorgende producten. Misschien hebben jullie tips en ervaring met verzorgingsproducten voor de onrustige huid? Wat werkt voor jou (of juist niet)?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 19 Jan 2019 05:14

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

La roche posay! Ze hebben verschillende productlijnen dus het is even zoeken wat bij jou helpt.
Je kan bij de apotheek kleine probeer tubetjes krijgen.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jan 2019 06:09

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik zweer bij de Aloe lijn van de bodyshop.
<<

Anoniem279

Bericht 19 Jan 2019 07:16

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik heb de iso-urea baume van La Roche-Posay, die werkt bij mij wel goed. Is eigenlijk voor de behandeling van psoriasis, maargoed, het werkt. En de nivea soft (witte pot) werkt bij mij ook verbazingwekkend goed. Verder is er eigenlijk weinig waar ik echt tegen kan.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 19 Jan 2019 07:40

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik gebruik deze huidreiniger, op advies van een huidtherapeut:

https://www.dermapro.nl/meditopics-huid ... -3-5-200ml

Wel duur, maar zo'n fles gaat bij mij zeker een half jaar mee.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Jan 2019 08:12

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik ben onder behandeling van een huidtherapeut en gebruik de producten van medik8. Sinds de behandelingen en het gebruik van de producten (waarvan ik echt heel goed merk dat het goed werkt) is mijn huid veel rustiger geworden. Mijn huid is ook erg wisselvallig door hormonen, maar sinds een jaar ongeveer dus vrij stabiel. Als make-up gebruik ik mineralen, dat scheelt ook een hoop verstoppingen en daardoor roodheid en puistjes in je gezicht.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Jan 2019 08:18

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Na tips van hier ben ik 3 jaar geleden ofzo ook La Roche Posay gaan gebruiken, en dan de Effaclar duo-lijn. Begonnen met de reiniger en de gezichtscrème maar intussen gebruik ik eigenlijk alleen nog maar de reiniger dagelijks. Echt fijn spul. Mijn huid ziet er ook beter uit als ik zwanger ben, maar met dit spul heb ik echt over het algemeen een rustiger egalere huid.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

morgen

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 18 Jan 2019 22:00

Bericht 19 Jan 2019 09:11

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik had bij de huidtherapeut producten gekocht, reiniger, dag en nachtcrème. Hartstikke duur maar ze rade het met mijn huid aan. Dit deed eigenlijk helemaal niks. Nu gebruik ik reiniger van rituals en echt, zo rustig is mijn huid nog nooit geweest! Ik had op internet wel goede revieuws gelezen maar dit had ik niet verwacht.
zussieskleding
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 19 Jan 2019 15:10

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Doe jezelf een plezier en koop, naast goede dagelijkse reiniging en crème, african black soap. Ik gebruik het 1 a 2 keer per week en mijn puber zoon ook (zijn huid is zeer rustig hierdoor).

Met zo’n blok doe je zeker langer dan een half jaar.
https://www.naturalheroes.nl/products/a ... =Aldoor.nl
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Jan 2019 19:34

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Mijn huid begint weer onrustig te worden na m’n zwangerschappen (hele rustige huid juist als ik zwanger ben). Ik heb die african soap besteld omdat ik al aantal keer heb gelezen dat jij zo enthousiast bent. Ben heel benieuwd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2019 19:42

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Mamsie is dat ook geschikt voor het lichaam? M'n vriend heeft een hele onrustige huid op de rug.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 19 Jan 2019 20:26

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Zeker! Je kan er zelfs je haar mee wassen. Ik zweer erbij.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 19 Jan 2019 20:27

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Siep schreef:Mijn huid begint weer onrustig te worden na m’n zwangerschappen (hele rustige huid juist als ik zwanger ben). Ik heb die african soap besteld omdat ik al aantal keer heb gelezen dat jij zo enthousiast bent. Ben heel benieuwd.


Ik hoop dat je net zo enthousiast wordt als ik.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 20 Jan 2019 22:38

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Bedankt voor al jullie tips dames!

Mamsie, nog noooit gehoord van african black soap. Veel mensen die er inderdaad baat bij hebben lees ik, maar ik lees ook dat het je huid erg uit kan drogen. Heb jij daar geen last van? En zo ja, wat gebruik je dan om die droogte tegen te gaan?

Ik zie meerderen van jullie La Roche Posay noemen, die Effaclar lijn lijkt me wel eentje die bij mijn huid zou passen. Zora, gebruik(te) jij dan die zuiverende gel?

Nivea gebruik ik overigens nu wel eens, maar voelt niet fijn, lijkt de roodheid van mijn huid juist soms te verergeren.

Bisq, Medik8 even gegoogled, maar ik schrik wel een beetje van de prijzen. Vind je tip van mineralen makeup een goede, ook daar misschien wat andere keuzes in gaan maken (al draag ik zo min mogelijk makeup).
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 21 Jan 2019 02:20

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik gebruik de zeep maar 2 x per week en heb geen last van droogte. Daarna gebruik ik altijd een crème.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Jan 2019 07:10

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ja de zuiverende gel! In het blauwe pompje. Die fles is ook heel groot, niet duur. En daarbij een dagcreme.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Jan 2019 07:15

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Ik bestel trouwens bij mijnhuidonline.nl, daar is het goedkoper dan bij de apotheek
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 21 Jan 2019 07:33

Re: Fijne verzorgingsproducten bij onrustige huid. Tips?

Vichy Normaderm werkt voor mij heel goed. Fijne producten en niet bizar geprijsd.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers