Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Familie

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jan 2019 11:55

Re: Familie

Razz_ schreef:Huh Lejow gaan jij en je man uit elkaar?


Biechtje in L&R... present!
<<

Anoniem269

Bericht 20 Jan 2019 12:06

Re: Familie

Ah nee wat vreselijk rot voor je :( Die zag ik echt niet aankomen..
Veel sterkte voor de komende tijd en jij en B. komen er wel samen! :hug:
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 20 Jan 2019 12:13

Re: Familie

Ik had het gezien, je reageerde met je eigen naam. Zó enorm k*t voor je! Je bent een sterke vrouw, waak voor je eigen grenzen :hug:.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jan 2019 12:15

Re: Familie

Katrien schreef:Ik had het gezien, je reageerde met je eigen naam. Zó enorm k*t voor je! Je bent een sterke vrouw, waak voor je eigen grenzen :hug:.


Ja... lekker op gelet :palm:

Dank jullie wel.. Komt een heftige tijd aan. Weet ook wel dat er weer licht komt aan het einde van de tunnel, maar zo voelt het nu nog niet in ieder geval.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2019 13:28

Re: Familie

Waaat Lejow! Jeetje joh, die zag ik niet aankomen! Wat kut voor je/jullie! Kunnen jullie nog wel praten over jullie alles gaan regelen etc.?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2019 13:43

Re: Familie

Ik kom niet uit een enorm hechte familie, maar vind het wel altijd leuk om ze te zien. Zowel m'n ouders (gescheiden, vader heeft nieuwe vriendin) als m'n zusje zag ik altijd maar eens in de paar maanden en nu, sinds N er is, denk ik wel eens per maand ongeveer. Vind ik prima. Heb daarnaast ook vrienden die ik graag wil zien en ik weet niet hoe ik dat allemaal moet combineren.

Mijn moeders familie zie ik met kerst (alleen ging dat afgelopen jaar niet door) en soms tussendoor nog een keer als ik toevallig in de buurt ben. Ben van plan om dit voorjaar een neven-en-nichtendag te organiseren, want ik vind het wel leuk om het contact een beetje te onderhouden. Dat zijn trouwens maar zes personen exclusief aanhang, niet zo veel dus!

M'n vaders familie zie ik normaal gesproken eens per jaar op de familiedag, maar helaas is die vandaag en ben ik ziek. Vind het echt jammer, want veel hebben N nog niet gezien en ik wilde haar graag showen! Deze dag wordt altijd gepland rondom de geboortedag van mijn overleden oom (gisteren was die dag). Met m'n zusje en mij erbij zijn we met acht neven en nichten, maar met alle aanhang, ooms, tantes en kinderen erbij is het een flinke club bij elkaar. Verder zie ik ze bijna nooit, hoewel er een paar op kraamvisite zijn geweest.

Bij m'n schoonfamilie is er alleen contact met de familie van schoonmoeders kant. Heel kleine familie, alleen het gezin waarin m'n vriend is opgegroeid (met één zus) en dan nog één gezin met neef en nicht. Tante is overleden, nieuwe vriendin erbij gekomen sinds een paar jaar. En er is nog een losse oom en een oma. Deze familie is altijd heel hecht geweest, ze gingen elk jaar samen op vakantie etc. Sinds tante is overleden gaat iedereen wat meer z'n eigen weg. M'n schoonmoeder heeft het daar regelmatig moeilijk mee, maar ik moet zeggen dat ik het wel goed vind zo.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 20 Jan 2019 14:05

Re: Familie

Wat verdrietig, Lejow. Dat had ik niet verwacht!
Heftige tijd voor je dochter en voor jou. Sterkte!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 20 Jan 2019 14:25

Re: Familie

Jeetje, Lejow. Dat had ik ook niet verwacht.
Sterkte!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Jan 2019 17:59

Re: Familie

Ja we gaan prima door een deur, zijn qua beslissingen rondom B ook al best ver..
We praten ook gewoon nog met elkaar en wonen in 1 huis. Dat zal zo blijven tot hij iets anders heeft.

Bedankt allemaal :love:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 04 Feb 2019 13:37

Re: Familie

Mickey schreef:Hoe zijn jouw familiebanden? Heb je goed contact met ze? Of niet? Zo nee, hoe komt dat?
En hoe groot is je familie dan?
Als je ook schoonfamilie hebt, hoe is daar het contact mee? Is dat een grote familie?


Mijn directe familie bestaat uit m'n ouders, m'n broer + schoonzusje en dochter, en m'n zusje + vriend.
Mijn ouders zie ik wel meerdere keren in de week. Mijn moeder past praktisch elke donderdag op en meestal ga ik op woensdag even koffie drinken bij mijn vader. En vaak zie ik m'n moeder nog wel op een ander moment in de week.
Mijn broer + schoonzusje zie ik ook meestal wel wekelijks, maar dat komt vooral omdat hun dochter dan onze dochter wil zien. Doordat we nu beide kinderen hebben zien we elkaar veel vaker, en ik merk dat ik dat erg fijn vind.
Mijn zusje zie ik het minst, maar die werkt fulltime en heeft een druk sociaal leven. Ik denk dat ik die 1x per 3 weken oid zie. Dat vind ik wel jammer, de band met m'n zusje is beter geworden sinds we niet meer in hetzelfde huis wonen.
Ze wonen allemaal heel dichtbij, m'n broer woont op de andere hoek van de straat en m'n ouders + zusje wonen 2 straten verderop.

Bij mij oma probeer ik ongeveer 1x in de maand op bezoek te gaan.

Mijn schoonfamilie bestaat uit schoonvader, schoonmoeder, schoonzusje en oma. Mijn schoonmoeder zie ik praktisch elke week, die komt vaak op dinsdag oppassen. Mijn schoonvader, schoonzusje en oma zie ik 1x in de 1,5 maand denk ik. De band met m'n schoonmoeder en schoonzusje is de laatste tijd veel hechter geworden. Met de andere 2 heb ik niet zo'n band, maar dat hoeft van mij ook niet. Ze wonen een uur verderop en daardoor zien we ze minder vaak. Vooral m'n schoonzusje wil ik wel vaker zien.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers