Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teva kindje maat probleem..

<<

Anoniem266

Bericht 19 Jan 2019 20:09

Teva kindje maat probleem..

Mijn zoontje heeft vorig heel het voorjaar, zomer en najaar op teva’s sandaaltjes gelopen maat 27.

Hij heeft nu van schoen maat 28/29 maar draagt schoentjes in maat 29 en dat gaat goed (met redelijk watruimte aangemeten bij shoesme)

In de uitverkoop kan ik ze nu kopen voor 17 euro. Super goedkoop dus.

We gebruiken ze meestal al sporadisch vanaf april.

Maat 28 gepassen : zitten voor nu perfect maar moet niet een maat gaan groeien / halve maat kan. Zullen niet tot september bruikbaar zijn.

Maat 29/30 (alleen maat 29 heb je helaas dus NIET) maar deze zijn echt nog een maat te groot maar heeft zeker wel ruimte om een hele maat te groeien nog en ze zullen dan tot september bruikbaar zijn. Als hij een halve maat groeit zulen ze al wel goed gaan passen.

Ik twijfel zo erg welke ik zal nemen.

Jullie enig advies hierin??

Groetjes reep
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 19 Jan 2019 20:20

Re: Teva kindje maat probleem..

Ik zou ze voor dat geld allebei kopen.
22112014 / 10042019
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 19 Jan 2019 20:24

Re: Teva kindje maat probleem..

April is ook nog ruim twee maanden weg, kindervoeten kunnen ineens zo snel groeien. Ik zou dan voor de grootste maat gaan en mochten ze in april nog niet passen kun je dan altijd nog een extra goedkoop paar aanschaffen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers