Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jan 2019 17:43

Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Wie kent een goed bedrijf of wellicht meerdere? Ik lees vaak dat je eerst moet betalen voordat ze gaan zoeken voor je en als dat het geval is het onbetrouwbaar is.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jan 2019 18:09

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Er is genoeg betrouwbaar thuiswerk, maar dat gaat dan wel via een normaal bedrijf met kantoorpand. Op vacaturesites vind je die vacatures wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jan 2019 19:44

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Cotton schreef:Er is genoeg betrouwbaar thuiswerk, maar dat gaat dan wel via een normaal bedrijf met kantoorpand. Op vacaturesites vind je die vacatures wel.


Ik zie ze nooit. Bovendien is het eenvoudige werk onderhand overal digitaal. Simpele dingen als brieven in enveloppen doen is er niet. Heb jij tips/links?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Jan 2019 19:44

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Het bedrijf waar ik werk, biedt ook thuiswerk aan. Alleen dat is met een wachttijd van 2-3 jaar op het moment, omdat zoveel mensen geïnteresseerd zijn. Welke regio zoek je?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2019 20:10

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Taeda schreef:Het bedrijf waar ik werk, biedt ook thuiswerk aan. Alleen dat is met een wachttijd van 2-3 jaar op het moment, omdat zoveel mensen geïnteresseerd zijn. Welke regio zoek je?


Utrecht. Het is nieuw voor mij om te weten dat bedrijven dat ook kunnen aanbieden.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Jan 2019 20:18

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Dat valt niet binnen onze regio. Je zou kunnen zoeken op bedrijven die verpakken, bijvoorbeeld setjes maken voor webshops, starterskits voor banken, items voorzien van een etiket.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2019 20:35

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Ik vind heel veel als ik er op Google. Gewoon iets als thuiswerk.nl bijvoorbeeld, is dat niks?
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jan 2019 21:24

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Urban Naked schreef:Ik vind heel veel als ik er op Google. Gewoon iets als thuiswerk.nl bijvoorbeeld, is dat niks?


Ik heb natuurlijk ook al gekeken, maar vind het vaak zo onbetrouwbaar.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jan 2019 21:45

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Heb je er slechte ervaringen mee?
<<

Anoniem272

Bericht 15 Jan 2019 23:08

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Als je voor 1850 nummerinformatie gaat bellen, kun je thuis werken! Ze zoeken regelmatig mensen. Ik weet het omdat ik met het bedrijf in hetzelfde pand heb gewerkt. Ik verbaasde me erover dat ze nog steeds bestaan (hallo: internet!) maar ze hebben nog iets van 150 mensen in dienst. De meesten werken thuis.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 09:59

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Caulfield schreef:Heb je er slechte ervaringen mee?


Nee
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 10:00

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Filoria schreef:Als je voor 1850 nummerinformatie gaat bellen, kun je thuis werken! Ze zoeken regelmatig mensen. Ik weet het omdat ik met het bedrijf in hetzelfde pand heb gewerkt. Ik verbaasde me erover dat ze nog steeds bestaan (hallo: internet!) maar ze hebben nog iets van 150 mensen in dienst. De meesten werken thuis.


Wat voor werk is dat?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 10:02

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Als je ‘1850 nummerinformatie’ googelt zie je het direct. Maar ik vraag me af of dat is wat cbl zoekt. Volgens mij zou je liever iets inpakken oid toch, cbl?
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 10:06

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Urban Naked schreef:Als je ‘1850 nummerinformatie’ googelt zie je het direct. Maar ik vraag me af of dat is wat cbl zoekt. Volgens mij zou je liever iets inpakken oid toch, cbl?


Klopt dat echte callcenterwerk dat je mensen belt of andersom krijg ik de zenuwen van en ik ben ik te dom voor. Dingen inpakken vind ik fijner.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 10:19

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Dan zou ik eens iets als thuiswerk.nl proberen. Ik ken het niet maar je kunt altijd info opvragen en het ziet er uit alsof zij wel inpakwerk hebben.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 10:22

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Urban Naked schreef:Dan zou ik eens iets als thuiswerk.nl proberen. Ik ken het niet maar je kunt altijd info opvragen en het ziet er uit alsof zij wel inpakwerk hebben.


Zoek echt eenvoudig werk wat ze oa in de gevangenis doen je kent het vast wel. Ik ga eens kijken, maar ben altijd terug houden met zulke sites.
Heb jij ervaring met thuiswerk.nl of iemand die je kent? Is het betrouwbaar?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jan 2019 10:42

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Nee ik heb er nul ervaring mee. De website vind ik er prima uit zien. Ik wil best even wat verder bekijken voor je of het wat is.
#teammaple🍁
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 16 Jan 2019 10:44

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Waarom zoek je geen werk als orderpicker oid? Ook simpel werk en verdiend beter dan thuiswerk.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jan 2019 11:02

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Sawadee schreef:Waarom zoek je geen werk als orderpicker oid? Ook simpel werk en verdiend beter dan thuiswerk.


Ik zoek zittend werk. Heb me net ingeschreven op thuiswerk.nl, maar om opdrachten en vacatures in te zien dien je een betaald lidmaatschap te kopen. Vind het erg raar en verdacht dat je moet betalen om werk te vinden terwijl je juist betaald krijgt voor werk. Ik vertrouw het dan al gauw niet, want bij een uitzendbureau (die niks hebben heb al veel gezocht) moet dat ook niet.
Waarom mensen laten betalen die amper wat te besteden hebben? Inschrijven is wel gratis vreemd!

Er zijn 3 opties, € 14,95, € 12,95 en € 7,95 pm. Als er niks is vind ik dat zonde!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2019 19:58

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Dat vind ik ook best vreemd CBL! Is je oude baan gestopt vanwege je enkel?
<<

Anoniem282

Bericht 16 Jan 2019 20:52

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Aan tips kan ik je niet helpen, maar ik wilde eigenlijk alleen zeggen dat ik het verdrietig vind om te lezen dat je jezelf voor bepaalde werkzaamheden te dom vindt. Ik hoop dat je een leuke baan vindt die je vanuit huis kunt doen; succes!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jan 2019 07:32

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Kan je geen data entry vacatures vinden CBL? Is waarschijnlijk niet thuis, maar wel zittend!
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jan 2019 09:12

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Cotton schreef:Kan je geen data entry vacatures vinden CBL? Is waarschijnlijk niet thuis, maar wel zittend!


Vragen ze ook best wat eisen voor. Je kan amper administratief werk vinden zonder ervaring eigenlijk.
Mijn man vond het niks dat je moet betalen voor thuiswerk en zegt dat ik dat niet moet doen.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jan 2019 09:32

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Heh, hoe kan dat nou? Data entry werk is regelmatig ongeschoold werk.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 17 Jan 2019 09:36

Re: Betrouwbaar thuiswerk gevraagd.

Cotton schreef:Heh, hoe kan dat nou? Data entry werk is regelmatig ongeschoold werk.
Het hangt er regelmatig vanaf wat er ingevoerd moet worden. Bovendien stellen steeds meer werkgevers steeds hogere eisen in vacatures. Puur omdat het kan.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers