Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bespaartopic

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 03 Jan 2019 14:52

Re: Bespaartopic

MissEnergy schreef:Zorgverzekering heb ik inderdaad ook aangepast. Scheelt 100 euro per jaar.


Hier ook! Of nouja..aangepast niet want ik ben overgestapt:) Dat scheelt mij €18,- per maand (€216,- op jaarbasis!)
Wat als het lukt
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jan 2019 15:53

Re: Bespaartopic

Ik heb zojuist kinderkleding gekocht; 4 shirts. Normaal 22 euro en het was in de uitverkoop 3=1 en duurste betalen. Ik dacht 9 euro maar het werd 5.94! Goede besparing dus.
08/2018
05/2021
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Jan 2019 19:58

Re: Bespaartopic

Dat herken ik inderdaad Sam en Arwyn, even dit, even dat, hup geld weer weg. Waar is het, geen idee.

En kinderkleding inderdaad....zucht ze kunnen echt we met wat minder maar het is allemaal zoooo leuk!
⁠♡♡♡
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 05 Jan 2019 20:26

Re: Bespaartopic

Wij willen ook gaan besparen. Ik heb onze rechtsbijstandsverzekering aangepast en het aanvullende pakket van de zorgverzekering van mijn vriend opgezegd. Hij wilde dat perse voor de fysio maar hij is 1x geweest vorig jaar :12:

Verder wil ik iedere week onder de € 80,- blijven met de boodschappen dus ik wil een lijstje gaan maken in het weekend met wat we de komende week gaan eten. Haar ik dat meteen maandag en dan hoef ik verder alleen nog wat groente en fruit te halen tussendoor.
En binnenkort even naar de DM om verzorgingsproducten in te slaan :good:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2019 22:52

Re: Bespaartopic

MissEnergy schreef:Hier het ziggo abonnement omgezet. Ipv 59.95 nu 39.95 per maand. De snelheid is iets lager, maar zullen we niet merken en opnemen gaat er dan af.. Maar voor 20 euro is dat geen ramp.


Ziggo heeft abonnement wel aangepast, maar geen andere box opgestuurd. Lijkt erop dat we minder betalen maar nog wel kunnen opnemen :smile:
08/2018
05/2021
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Jan 2019 00:54

Re: Bespaartopic

Elja schreef:Ik sla drogisterijspul vaak in tijdens 1+1 weken. Ook gaan wel elk jaar de donderdag na o/n naar Duitsland, slaan we shampoo en spul in. Alles voor een jaar, en dan zijn we er het hele jaar vanaf. Hoef je niet ineens zonder vaatwastabletten te zitten, en alsnog evt dure moeten kopen.


Wauw :) hoeveel koop je dan? Hoeveel flessen shampoo en hoeveel dozen vaatwastabletten? Reken je dat dan precies ui vooraf?

Ik ben echt slecht in besparen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Jan 2019 10:12

Re: Bespaartopic

Ik heb alleen de laatste pagina gelezen dus misschien is deze tip al eens gegeven, maar voor degenen die een droger gebruiken: als je er een droge handdoek bij stopt, heeft de droger minder tijd nodig. Op ons programma scheelt het 30-40min.
L2014 & H2017
<<

Kira

Bericht 08 Jan 2019 14:00

Re: Bespaartopic

Ik wil gaan besparen op boodschappen.
Ik koop nu alles wanneer ik het nodig heb, heb amper een voorraadje, dus die wil ik eerst gaan aanleggen. En dan wekelijks aanvullen. Dingetjes als pakken soep (aanbieding van Unox nu bijvoorbeeld), andere conserven, houdbare melk, dierenvoer, wasmiddel en toilletpapier en dat soort dingen.

En minder impulsieve aankopen doen :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2019 14:13

Re: Bespaartopic

Fiederilsje schreef:Ik heb alleen de laatste pagina gelezen dus misschien is deze tip al eens gegeven, maar voor degenen die een droger gebruiken: als je er een droge handdoek bij stopt, heeft de droger minder tijd nodig. Op ons programma scheelt het 30-40min.

Hoe kan dat???
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Jan 2019 16:15

Re: Bespaartopic

Cotton schreef:
Fiederilsje schreef:Ik heb alleen de laatste pagina gelezen dus misschien is deze tip al eens gegeven, maar voor degenen die een droger gebruiken: als je er een droge handdoek bij stopt, heeft de droger minder tijd nodig. Op ons programma scheelt het 30-40min.

Hoe kan dat???


Nou daar ben ik ook benieuwd naar! Onze droger doet er soms zoooooo lang over!
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Jan 2019 20:13

Re: Bespaartopic

Wordt de was dan ook wel goed droog? Als hij eerder klaar is, is de boel dan niet nog wat klammig?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 08 Jan 2019 20:27

Re: Bespaartopic

Geen idee. Waarschijnlijk omdat handdoeken vocht opnemen, maar ik las het op een pagina over verduurzamen en heb het dus een aantal keer uitgeprobeerd/geklokt. En de was is gewoon hartstikke droog.
L2014 & H2017
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jan 2019 14:22

Re: Bespaartopic

Ah ben benieuwd! Ik ga het eens proberen, leuk bedankt voor de tip!

Ik zag dat een pakje Duplo wat ik vorige week bij Bol.com had gekocht nu €3,50 goedkoper was (nu €9,99, toen €13,49) dus ik heb met ze gechat en er zit nu een €4 cadeaubon in m'n account.

Bij Zalando een winterjas voor G, was voordat ik 'm in huis had al €10 goedkoper. Vanochtend met Zalando gemaild en er is €10 in mindering gebracht op de factuur. Super nice!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2019 19:54

Re: Bespaartopic

Luiers bij de Etos waren t/m vandaag voor €5 een pak. Ik had woensdag al een pak gekocht en geen korting gekregen, dus die kreeg ik nu ook nog erbij. €5,97 bespaard.

Robijn wasverzachter in de aanbieding gehaald. €7,89 bespaard en had nog een cadeaubon van €4.

Bij Etos kreeg ik nog 100 spaarpunten cadeau. Dus ik heb nog €5 korting op Etos huismerk producten op m'n pas staan.

Hoppa! :D
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2019 19:55

Re: Bespaartopic

Heb in 12 dagen zo al meer dan €100 bespaard. Echt blij mee!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2019 20:02

Re: Bespaartopic

Gister 20 euro bonus bij albert heijn (moest nog 30 euro betalen). Voornamelijk de luiers tikten wel aan!
08/2018
05/2021
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Jan 2019 19:29

Re: Bespaartopic

Fiederilsje schreef:Ik heb alleen de laatste pagina gelezen dus misschien is deze tip al eens gegeven, maar voor degenen die een droger gebruiken: als je er een droge handdoek bij stopt, heeft de droger minder tijd nodig. Op ons programma scheelt het 30-40min.


Het scheelde hier ook bijna 20 minuten!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2019 09:56

Re: Bespaartopic

Oh shit gisteren vergeten te proberen.

Ik wilde de Maxi Cosi Axiss bestellen op Bol.com, maar die was steeds uitverkocht. Kreeg ik vanochtend een mail dattie er weer was voor €200. Wil ik net bestellen, issie €240. Lekker dan. Meteen met ze gechat, kreeg ik een cadeaubon van €40. Ik had zelf nog €80 cadeaubonnen en zag dat de grijze Axiss nog goedkoper was. Dus nu heb ik voor €88 een Axiss gescoord. Ben helemaal blij!
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 15 Jan 2019 10:42

Re: Bespaartopic

Wow Cotton, dat is lekker zeg!
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jan 2019 11:10

Re: Bespaartopic

Cotton schreef:Oh shit gisteren vergeten te proberen.

Ik wilde de Maxi Cosi Axiss bestellen op Bol.com, maar die was steeds uitverkocht. Kreeg ik vanochtend een mail dattie er weer was voor €200. Wil ik net bestellen, issie €240. Lekker dan. Meteen met ze gechat, kreeg ik een cadeaubon van €40. Ik had zelf nog €80 cadeaubonnen en zag dat de grijze Axiss nog goedkoper was. Dus nu heb ik voor €88 een Axiss gescoord. Ben helemaal blij!

Dat zijn nou dingen waar ik ook zó blij van kan worden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2019 11:59

Re: Bespaartopic

Jaa, echt vet blij! M'n vriend wou liever geen grijs, maar je kan toch alles wassen en zwart is ook niet alles.

Heb ook ons Netflix abonnement tijdelijk teruggezet naar Basic (scheelt toch weer 3 euro) en ik kon ons maandbedrag van Essent ook fiks aanpassen, maar dat heb ik niet gedaan. Heb er een tientje afgehaald. De verwachting is nu alsnog dat we redelijk veel terugkrijgen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Jan 2019 12:21

Re: Bespaartopic

Dat is nog eens een mooie meevaller Cotton!

Ik vind besparen soms wel lastig hoor. De billendoekjes zijn nu bijvoorbeeld in de aanbieding bij de Kruidvat. Die gebruiken we altijd, dus heb ik de neiging om 3 dozen te bestellen (scheelt een kleine 6,- met dozen los kopen). We hebben echter nog doekjes liggen en als ik ze niet bestel, bespaar ik 30,-, haha.
Waar een mens zich al niet 'druk' over kan maken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Jan 2019 12:27

Re: Bespaartopic

Arwyn I feel ya. Precies de dingen waar ik bij 'besparingen' ook altijd over twijfel. Ik redeneer meestal zo dat hoe meer voorraad ik van dingen heb, hoe groter de kans is dat ik vergeet wat ik allemaal heb liggen en het dus alsnog ga kopen.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jan 2019 12:31

Re: Bespaartopic

Arwyn schreef:Dat is nog eens een mooie meevaller Cotton!

Ik vind besparen soms wel lastig hoor. De billendoekjes zijn nu bijvoorbeeld in de aanbieding bij de Kruidvat. Die gebruiken we altijd, dus heb ik de neiging om 3 dozen te bestellen (scheelt een kleine 6,- met dozen los kopen). We hebben echter nog doekjes liggen en als ik ze niet bestel, bespaar ik 30,-, haha.
Waar een mens zich al niet 'druk' over kan maken.

Is het de beste aanbieding die Kruidvat heeft voor doekjes of is er vaak nog een betere?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jan 2019 13:41

Re: Bespaartopic

Arwyn schreef:Dat is nog eens een mooie meevaller Cotton!

Ik vind besparen soms wel lastig hoor. De billendoekjes zijn nu bijvoorbeeld in de aanbieding bij de Kruidvat. Die gebruiken we altijd, dus heb ik de neiging om 3 dozen te bestellen (scheelt een kleine 6,- met dozen los kopen). We hebben echter nog doekjes liggen en als ik ze niet bestel, bespaar ik 30,-, haha.
Waar een mens zich al niet 'druk' over kan maken.

Dat herken ik heel erg maar dan met de Etos doekjes. Inmiddels weet ik dat de aanbieding heel regelmatig terugkomt en koop ik nu alleen nog maar wanneer het echt nodig is i.p.v. acht dozen op voorraad te hebben.

Ik vind kopen bij Etos sowieso een bespaartip. Ik koop tegenwoordig alle drogisterijartikelen daar en altijd met een plus een gratis: tandpasta, shampoo, conditioner, haarlak, billendoekjes, badschuim.

Vorige week had ik meer korting dan dat ik moest betalen op luiers en flesvoeding :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers