Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat helpt echt tegen snurken?

<<

Anoniem298

Bericht 14 Jan 2019 13:36

Wat helpt echt tegen snurken?

Vannacht heb ik op de bank geslapen, zodat mijn man een nachtje ongestoord kon slapen. Ik snurk namelijk gigantisch. Aanvankelijk dacht ik dat het wel meeviel, maar mijn man heeft het van de week een keer opgenomen en het is echt heel erg :laughcry:

Wat kan ik hiertegen doen? Ik slaap al op mijn zij, ik rook niet, heb geen overgewicht, drink zelden alcohol en ik heb geen allergieën. Momenteel ben ik wel verkouden, maar dat maakt geen verschil, tijdens de opname die mijn man maakte was ik nog niet verkouden namelijk. Ik begreep dat er speciale beugels of neusstrips/-spreiders of sprays etc., maar wat werkt nu echt? Ik heb niet zo'n zin om veel geld uit te geven voor iets dat niet/te weinig helpt namelijk. En voortaan op de bank slapen vind ik wat rigoureus.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 14 Jan 2019 14:43

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

I feel you! Ik heb hetzelfde, bij mij komt het hoofdzakelijk door de zwangerschap en de verkoudheid. Laatste dagen is het aanzienlijk minder geworden, aldus O. Maar die heeft ook al een paar nachten op de bank doorgebracht.

Je zou eens kunnen kijken naar een bitje? Die sxhijnen ook wel goed te helpen
22112014 / 10042019
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jan 2019 14:50

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Je kunt er speciale beugels voor laten aanmeten, maar dat zijn gigantische dingen waar je mee moet willen slapen.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Jan 2019 14:50

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Misschien naar de huisarts, juist om te voorkomen dat je vanalles gaat proberen. Een vriend van mij bleek een verschoven neusschotje te hebben, daar helpt geen spray tegen.
<<

Anoniem279

Bericht 14 Jan 2019 17:38

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Ik zou ook even langs de huisarts gaan voordat je zelf allerlei dure dingen gaat aanschaffen of aan laat meten.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Jan 2019 18:35

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Ik lees even mee, maar dan voor mn vriend, want die krijgt snachts soms aardig wat trappen.. wat helaas niet werkt; hij draait een x, ademt 2x normaal en gaat weer hard door met snurken.. En ik kan niks, geen oordoppen, niet naar beneden omdat ik dan de kids niet hoor.
Heb toevallig vandeweek ook gezegd dat hij eens op onderzoek uit moet gaan naar iets, dus ben hier ook benieuwd
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jan 2019 18:40

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Moet jij altijd stand by staan voor je kinderen dan? Kan je man toch ook?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Jan 2019 19:14

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Hier een slaap deskundige ;). Ik zou via je huisarts een doorverwijzing vragen naar ofwel een slaap longarts of een kno arts. In jouw geval denk ik dat je het best naar de kno arts kunt gaan
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Jan 2019 19:15

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Popcorn schreef:Je kunt er speciale beugels voor laten aanmeten, maar dat zijn gigantische dingen waar je mee moet willen slapen.


De beugels niet hoor. Dat is gewoon een soort van bitje. De apparaten wel meestal.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jan 2019 19:25

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Nou mijn vriend heeft zo’n beugel. En ik kan het hem niet kwalijk nemen dat ie het liever noet gebruikt. Vind het echt een groot ding.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Jan 2019 19:31

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Het zit sowieso ook niet prettig denk ik. Maar is het dan een MRA beugel of?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Jan 2019 19:40

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Ik denk dat een stap naar de kno-arts een goed begin is. Die kan achterhalen wat de reden is van het snurken en de mogelijkheden dan bekijken.

Mijn moeder heeft er bijvoorbeeld een bitje voor gekregen en m'n schoonvader (met overgewicht en slaapapneu) een heel apparaat.
30-04-2017
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jan 2019 19:43

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Sam schreef:Het zit sowieso ook niet prettig denk ik. Maar is het dan een MRA beugel of?



Geen idee wat voor naam zo’n ding heeft. Het zorgt er alleen voor dat zijn kaken op elkaar blijven staan wanneer hij slaapt, en dis niet snurkt. Maar goed, ik gebruik dus wel oordoppen, geen last van die herrie en ben toch altijd degene die de kinderen hoort of. verneemt. Dat werkt bij ons gelukkig prima. Vind het echt een rot geluid om te horen.
<<

Anoniem271

Bericht 14 Jan 2019 20:01

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Caulfield schreef:Misschien naar de huisarts, juist om te voorkomen dat je vanalles gaat proberen. Een vriend van mij bleek een verschoven neusschotje te hebben, daar helpt geen spray tegen.


Mijn oom heeft inderdaad ook van alles geprobeerd en veel geld uit gegeven, blijkt het hetzelfde te zijn als bij jouw vriend. Hij is een paar weken geleden eraan geholpen en het is eindelijk over.
<<

Anoniem298

Bericht 14 Jan 2019 20:06

Re: Wat helpt echt tegen snurken?

Flo schreef:Ik zou ook even langs de huisarts gaan voordat je zelf allerlei dure dingen gaat aanschaffen of aan laat meten.


Nou ja, daarom dus de vraag wat nou echt helpt, want ik las zoveel verschillende tips en tricks dat ik er niet echt wijs uit werd. Morgen moet ik toch bij de huisarts zijn, dan leg ik het gelijk voor.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers