Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Kira

Bericht 12 Jan 2019 09:33

Re: Weekend!

Wat een leuk idee Radler, gefeliciteerd alvast!

Ik ga vanavond bij mijn ouders eten en verder geen plannen, wil het bos in en even naar de winkel.
Morgen moet ik spelen met mijn jeugdorkestje en daarna even luisteren naar een ander concert, mijn zoon gaat mee en daarna ga ik denk ik als verrassing bij de McDonalds eten. Daar zijn we al eeuwen niet meer geweest.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 12 Jan 2019 09:38

Re: Weekend!

Gefeliciteerd vast Radler!
Wat goed dat je daarheen bent gegaan Lookie :)

Vandaag ben ik alleen thuis. Ik ga wat huishouden doen, wat administratie en ik moet nog het een en ander regelen voor mijn studie en wat mails beantwoorden. Vanavond is mijn vriend weer terug dus dan gaan we lekker bankhangen.
Morgen naar het shorttracken in Dordrecht :)

Fijn weekend allemaal!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Jan 2019 17:13

Re: Weekend!

Lekker dat je even een dagje voor jezelf had Emma!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2019 19:17

Re: Weekend!

Waar was dat Lookie??? Leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jan 2019 21:06

Re: Weekend!

Ik ging gisteren borrelen en eten met twee vrienden in Amsterdam en zit nu in de trein naar huis van borrelen en eten met Esperanza in Utrecht. Morgen wil ik nog sporten en verder chillen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 13 Jan 2019 15:27

Re: Weekend!

Hoe is het gegaan Snirp?

Ik heb gisteren boodschappen gedaan en daarna heerlijk geluierd.
Vandaag lekker uitgeslapen, samen met mijn vriend de kelder opgeruimd, nu even op de bank en straks ga ik met de dames uit de familie lekker uit eten, gezellig!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 13 Jan 2019 16:41

Re: Weekend!

Cotton schreef:Waar was dat Lookie??? Leuk!


In S! Eens per maand gedurende het winterseizoen (okt t/m april). Stond 2 weken geleden een stukje in de J. Courant, zo kwam ik erbij.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jan 2019 16:44

Re: Weekend!

Ahhhh. Wij krijgen die krant niet, maar kan het wel opzoeken! Leuk zeg :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Jan 2019 21:47

Re: Weekend!

Ik heb achteraf best een prima weekend gehad.
Gisteren hadden we die lustrum activiteit met allerlei opdrachten van verschillende decennia. Het was redelijk vermakelijk en gezellig. Wel lekker om biertjes te kunnen drinken met de wetenschap dat zoon logeerde bij opa en oma.
Vanochtend konden we dus ook heerlijk even uitslapen en heeft m'n man een lekker ontbijtje gehaald. De rest van de dag hebben we uitgebrakt bij schoonouders en daar sushi gegeten.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jan 2019 08:31

Re: Weekend!

Wat is het uiteindelijk geworden? Je hebt niet meer gereageerd in dat topic waar tips uitgeschreven werden!
#teammaple🍁
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 14 Jan 2019 08:39

Re: Weekend!

Ise schreef:Hoe is het gegaan Snirp?


Ah, lief dat je het vraagt!
Het wad erg zwaar, vooral vanwege de harde wind.
Maar verder ging het goed! Voor een eerste keer een halve marathon ben ik super tevreden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2019 08:45

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Wat is het uiteindelijk geworden? Je hebt niet meer gereageerd in dat topic waar tips uitgeschreven werden!


Nee sorry! We waren uiteindelijk beperkt door de locatie waar we het moesten houden (restaurant) en een pub quiz mocht niet. Dus we zijn verkleed gegaan als Sensation White (was best prima outfit en men herkende het ook als zodanig 2000s). We gingen beer pong doen (een echt uitgebreidere activiteit was ook niet mogelijk geweest in 't restaurant, weinig ruimte tot bewegen) en we hadden er een oktoberfest tintje aan gegeven omdat daar iets mee was met deze club in de 2000s. Nou eind goed al goed. Andere groepjes hadden bijv een bezoekje aan jukebox museum (jaren 50), smart shop (zonder proberen hoor, jaren 60) en een karaoke in een bar (jaren 80) en een aantal leuk uitgedost en verkleed. Dat was op zich nog wel leuk. Op straat dacht men dat we een vrijgezellenfeest waren. Beetje dst sfeertje hing er dus. Niet echt mijn ding maar prima gezellig genoeg.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 14 Jan 2019 18:12

Re: Weekend!

Snirp schreef:
Ise schreef:Hoe is het gegaan Snirp?


Ah, lief dat je het vraagt!
Het wad erg zwaar, vooral vanwege de harde wind.
Maar verder ging het goed! Voor een eerste keer een halve marathon ben ik super tevreden.


Goed gedaan! Het weer was inderdaad niet best dit weekend.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers