Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Jan 2019 20:59

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Kenonnen, wat een timing hee. En wat ultiem fijn dat je schoonouders to the rescue konden komen. Hopelijk keert de rust vannacht weer terug!

Mijn man komt morgen weer thuis van zn werktrip. M’n eerste nacht alleen ging prima en vandaag was het eigenlijk ook goed te doen. Wel wat haasten allemaal, nadat we de oudste uit school hadden moesten we met een kleine tussenstop direct door naar het zwembad. Omdat hij nu voor C gaat moest ik een nieuwe 10-rittenkaart kopen en dat ging niet vanzelf (ik was zn zwempas vergeten), de enorme rij zwetende ouders achter me die ook allemaal net aan de late kant waren net als ik zuchtte hoorbaar. Maar we managed en eenmaal thuis floepten we redelijk rap de Ah door dus al snel zat iedereen met een iPad pizza te kauwen op de bank. En nu ligt alles in bed.
Snel de was doen, brood+fruit klaarmaken voor oudste voor op school en dan naar bed.
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jan 2019 21:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zora, jeetje, arme jij!!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Jan 2019 21:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh nee Zora, wat een dag en nacht! Waarom gebeuren dit soort dingen alleen als je alleen thuis bent met de kinderen?? Superfijn dat je schoonouders konden helpen zeg. Enne, vanaf nu kan het toch alleen maar beter gaan? :angel:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 10 Jan 2019 21:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

OW zora! Wat een dag zeg!
Zulke schoonouders zijn goud waard!!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Jan 2019 21:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Echt he, wat een timing i know!!! Thanks voor jullie berichtjes, altijd zo fijn! Haha en bedankt Katrien. En, idd Suus!!

Powerrrrrrr UN! Haha iedereen met eigen iPizza op de bank relax!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jan 2019 22:08

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ooh men Zora wat een dag. Wat een helden, je schoonouders. Fijn!
Is je vriend volgende week ook nog weg of komt ie dit weekend weer terug?
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Jan 2019 22:10

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Komt pas volgend weekend terug!! Help!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jan 2019 22:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ah shit. Hang in there!
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Jan 2019 22:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Pittig hoor! Het is die combi met werk die het net ff wat pittiger maakt he? Respect voor jou hoor!
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Jan 2019 22:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja dubbel is dat UN, wAnt werk houdt me ook sane haha maar het maakt het idd allemaal wel stressvoller.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Jan 2019 22:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja precies! Eenmaal op je werk is er (zolang de kinderen gewoon niet ziek zijn) weinig aan de hand maar die breng- en haalmomenten zijn killing. Nouja je voelt weer even dat je leeft :banaan:
#teammaple🍁
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Jan 2019 08:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh my, nog een hele week Zora? Heb je leuke plannen voor het weekend? Ik ben al een tijd niet lang alleen geweest met de kinderen (hooguit een nachtje) en de laatste keer hadden we nog ouders die elke dag dat ik werkte oppasten, dan is het best relaxed. Lekker aan het werk en bij thuiskomst stond dan het eten klaar :smile: Maar nu heeft mijn man bedacht dat hij eind juli wel een week of 10 dagen weg kan. Pff, dat weet ik echt niet hoor, dan hebben we er ook een baby van 5/6 weken bij! Hij gaat niet als ik het echt niet zie zitten hoor, maar ik vind het zo moeilijk in te schatten. Misschien als de twee oudsten dan uit logeren gaan ofzo.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Jan 2019 09:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zoor, kunnen ze van de week niet even een nachtje gaan logeren bij je schoonouders? Dat jij vanuit je werk met een box bestelde sushi de hele avond kunt netflixen om vervolgens een hele nacht te slapen en misschien zelfs wel uit te slapen?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 11 Jan 2019 16:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat ik het gevecht met mijn "ex" werkgever heb gewonnen. Zij hadden mij eind nov onterecht ontslagen. Heel getouwtrek zeker voor mij als je opbokst tegen een mega grote organisatie. Zij zijn heel naar geweest in deze periode hebben zelfs formele papieren vervalst om hun gelijk te halen.
Ik had niks te verliezen, had slechts een ww uitkering en slechter dan dit kon het niet worden.

Het ontslag is compleet van tafel, heeft nu nooit plaatst gevonden. A.s. maandag weer werken. :thumbup:
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Jan 2019 17:20

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat goed zeg! Maar wil je nog terug naar zo’n bedrijf? Lijkt me best lastig ik daar je plekje weer te vinden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 11 Jan 2019 17:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lady schreef:Wat goed zeg! Maar wil je nog terug naar zo’n bedrijf? Lijkt me best lastig ik daar je plekje weer te vinden.


Ik heb nu weinig keus. Als ik met dit aanbod niet akkoord was gegaan was het voor de rechter gekomen en had ik al.1-0 achterstand. Maandag heb ik gesprek en zij hebben duidelijk laten weten eerder al mij niet meer te willen. Doordat ik heel sterk stond hadden ze geen keus. Rechtszaak hadden ze dan ook gegarandeerd verloren.

Ik heb een baan, hoe dat gaat lopen ga ik ervaren. Mentaal heb ik een forse klap gekregen.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 11 Jan 2019 17:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gefeliciteerd Blutsj met het winnen van de rechtzaak. Het lijkt mij heel moeilijk weer terug te komen. Hopelijk heb je het weer naar je zin, succes maandag!

Onze oudste dochter is jarig, het kinderfeestje is nu. Dat vind ik altijd zo erg maar ze wilde een zwemfeestje en tot nu toe bevalt dat eigenlijk heel goed! Zo omkleden, naar huis, patat bakken als ze de cadeautjes uitpakken en dan weer thuisbrengen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jan 2019 17:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Klinkt prima Viva, en gefeliciteerd nog!
#teammaple🍁
<<

Anoniem279

Bericht 11 Jan 2019 20:08

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat ik eigenlijk al heel lang af en aan met keelpijn loop, of het gevoel een hele opgezette keel/iets in mijn keel te hebben en ik niet zo goed weet wat ik ermee moet. Het is niet doorlopend elke dag, maar vaak wel meerdere malen per week en nu sowieso al een aantal maanden tot halfjaar lang, als het niet al heel veel langer is. Keelontsteking is het volgens mij niet en daarom vond ik het ook nooit de moeite waard om ermee naar de huisarts te gaan, maar vanmorgen bedacht ik me dat dat misschien nog niet eens zo onverstandig is, omdat het al zo lang aanhoudt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Jan 2019 20:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Blutsj, ik ben blij voor je! Heb je er ook wat over gepost op FB? Dan weet ik even of ik de goede persoon voor me heb :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Jan 2019 21:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Woohoo! Ik heb ook weer eens een nieuwe naam door :D

Ben blij voor je Blutsj.. laat die sukkels het maar voelen!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 11 Jan 2019 21:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat een rare situatie lijkt me dat, Blutsj. Maar hoe dan ook fijn dat je in het gelijk bent gesteld. Verwacht je dat je 'gewoon' weer terug kan keren in je oude job of is er een optie dat ze je kunnen uitkopen o.i.d.? Ik ben totaal niet thuis in het arbeidsrecht, dus geen idee hoe zoiets verloopt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jan 2019 21:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lady schreef:Zoor, kunnen ze van de week niet even een nachtje gaan logeren bij je schoonouders? Dat jij vanuit je werk met een box bestelde sushi de hele avond kunt netflixen om vervolgens een hele nacht te slapen en misschien zelfs wel uit te slapen?


Wat lief dat je zo meedenkt :) :) dit klinkt echt fantastisch! Ik heb de second best optie gefixt: ben bij m’n moeder in Haarlem tm zondag!!

Suus, met een 3e baby nog jong zou ik denk ik zeggen dat ik dat niet chill vind hoor Suus! Dan heb je nog verlof en is het wel heel zwaar denk ik joh jeetje.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Jan 2019 22:03

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Goed gedaan Zora!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 12 Jan 2019 08:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Skyler schreef:Wat een rare situatie lijkt me dat, Blutsj. Maar hoe dan ook fijn dat je in het gelijk bent gesteld. Verwacht je dat je 'gewoon' weer terug kan keren in je oude job of is er een optie dat ze je kunnen uitkopen o.i.d.? Ik ben totaal niet thuis in het arbeidsrecht, dus geen idee hoe zoiets verloopt.


Het is absoluut een rare situatie. Ik ben wel op mijn hoede want ze hebben 2 maanden duidelijk gemaakt mij niet meer te willen. Nou hadden wij van mijn kant een schikkingsvoorstel gestuurd, en daar gaan ze niet mee akkoord. En opeens trekken ze alle handen terug en mag ik mijn werk weer hervatten.
Maandag heb ik een gesprek en ben wel benieuwd wat ze van plan zijn want ik vertrouw het absoluut niet.

@lejow hahahaha je zit goed!

@Lady ja dat klopt :D
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron