Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ver woon jij van de supermarkt?

<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 09 Jan 2019 20:15

Re: Hoe ver woon jij van de supermarkt?

Het dichtbij hebben van een supermarkt vind ik niet zozeer relevant. Wel vind ik het relevant welke supermarkten dit zijn. In onze nieuwe woonplaats hebben we geen AH of Jumbo. Daar balen we wel enorm van, want de Plus, Vomar en Dirk hebben gewoon niet wat we nodig hebben voor zoon.
22112014 / 10042019
<<

Anoniem273

Bericht 09 Jan 2019 21:26

Re: Hoe ver woon jij van de supermarkt?

300 meter van een AH, ben er zo blij mee!
Verder is er nog een Gall&Gall, een drogist, een bakker en een cadeauwinkeltje. We wonen in een klein dorp (2600 inwoners). Op woensdag de visboer, donderdag een slager (geloof ik, komen we nooit), zaterdag een loempia kraam.

Ik doe wel aan mealplanning maar kom alsnog wel een paar keer per week bij de supermarkt. Vind het ook heel fijn dat onze AH elke zondag geopend is.
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 09 Jan 2019 21:33

Re: Hoe ver woon jij van de supermarkt?

Er zit een Coop Compact (dus een minivariant van de SuperCoop) op 3 km afstand, een grotere supermarkt zoals een AH of Jumbo zit 8 km verderop. De weekboodschappen doe ik in een AH of Aldi, kleine dingen die ik vergeten ben haal ik in de SuperCoop of op de terugweg van het werk, dan kom ik ook langs verschillende supermarkten.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers