Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 14:28

Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik dat ik weer normaal kan lopen nog 5 mnd...........yeah! Natuurlijk kijk ik ook uit naar vakantie en heel aso gezegd verdien ik dat wel vind ik zelf. Misschien gaan we ook nog een weekend naar Zeeland.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Jan 2019 14:43

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Zaterdag over een week gaan we met vrienden eten en daar heb ik echt veel zin in.
Zondag over een week ga ik met vriendinnen een high-tea doen tussen Alpaca's en vooraf even naar het strand. Daar kijk ik ook heel erg naar uit.

Verder gaan we nog naar Guus Meeuwis met vrienden en heb ik zin in vakantie. We hebben nog niks gepland en zelfs geen idee waar we heen willen maar ik vind het heerlijk als we lekker relaxed met z'n 3en zijn en niks moeten.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jan 2019 14:45

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Alle mooie reizen die we gaan maken.
Tijd als gezin doorbrengen.
Het eindresultaat van de zolderverbouwing.
Misschien een tweede zwangerschap.
Let's discover the world together.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 07 Jan 2019 15:09

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Het moment dat onze zoon weer beter hoort! Daar kijk ik extreem naar uit, alleen wel een beetje eng dat daar een operatie aan vooraf gaat. Het gaat "maar" om buisjes en wat kleine dingen daaromheen, maar ik zie op tegen de narcose die hij moet krijgen.
Onze dochter krijgt binnenkort een groot bed, dat is ook wel weer leuk spannend.
De verjaardagen van de kindjes in maart, zo leuk dat straks de voorbereidingen weer beginnen. Ik geniet van die blije snoetjes.
De verbouwing in ons huis, ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Onze vloer wordt opgeschuurd etc, en we krijgen nieuwe plinten. Ook krijgen we in de keuken een tegelvloer en een nieuwe keuken. verder op zolder nog wat nieuwe ramen en her en der wat schilderwerk.
Vakantie niet gepland, maar wie weet wat het jaar ons brengt. Verder weet ik het zo even niet, maar ik wil vooral genieten van/met ons gezin.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 07 Jan 2019 15:38

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Dat de badkamer klaar is. Ik ben de verbouwing nu al zat (ze zijn vandaag begonnen) en kan niet wachten totdat ik mijn droombadkamer heb.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2019 15:52

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Op dit moment dat ik me weer normaal voel. De hele dag zo slap voelen is niks voor mij en kan ook niet wel weken duren.

We gaan dit jaar niet op vakantie, we hebben wel 3 weken samen vrij misschien wat leuke dagjes weg.

Verder is dit jaar erg blanco. Zien wat het brengt dit jaar
Afbeelding
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 07 Jan 2019 16:01

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

De baby die dit jaar geboren gaat worden. En de
De veranderingen die dat met zich mee gaat brengen is voor nu wel nr1 prio. Verder hebben we nog geen grote dingen gepland staan voor dit jaar.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Jan 2019 16:19

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

M’n motorrijbewijs! Dat zou nu echt zo zo welkom zijn als iets positiefs en ontspannends. Nog een paar weekjes hopelijk! Verder heb ik helemaal niets eigenlijk, zo niet mij dit. Wil wel graag op vakantie (heb nu bijna 52 weken achter elkaar gewerkt) maar wil niet alleen en een groepsreis lijkt me niets.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Jan 2019 20:26

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk ernaar uit dat de stressvolle periode die ik nu meemaak voorbij is. Verder heb ik nog niets op echt naar uit te kijken, bedenk ik nu. Ik zal beginnen met de vakantieplannen, dat zijn altijd fijne dingen om naar uit te kijken als het gepland en geboekt is.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 07 Jan 2019 20:28

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar ons kindje :love:
Juli 2019
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jan 2019 20:34

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar ons nieuwe huis!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 07 Jan 2019 20:34

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Zo leuk dat jullie een kindje verwachten Radler! Ik heb van de week na lange tijd weer eens kunnen bijlezen. Gefeliciteerd!

Ik kijk uit naar een optreden van K's Choice waar ik 3 februari met mijn schoonzusje naartoe ga. En verder naar de paasvakantie, dan gaan we met de kinderen een paar dagen weg. De rest van het jaar zien we wel wat er allemaal gebeurt :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 20:54

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Katrien schreef:Dat de badkamer klaar is. Ik ben de verbouwing nu al zat (ze zijn vandaag begonnen) en kan niet wachten totdat ik mijn droombadkamer heb.


Wat leuk zeg! Vind het altijd leuk om te zien op tv. Heb zelf ook een idee hoe ik het zou willen, maar helaas blijft dat bij dromen. Ik zou graag een bad willen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Jan 2019 20:55

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Jammer dat het bij dromen blijft cbl! Hebben jullie geen plek voor een bad?
#teammaple🍁
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jan 2019 20:56

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Wat een leuke dingen allemaal!

Ik kijk uit naar het einde van mijn studie, ik verwacht eind april.
Verder gaan we in maart een weekend naar Landal en in juni hebben we een weekje samen vrij, dan willen we ook weg. Ook gaan we nog ergens een lang weekend naar familie in Duitsland en ik ga nog een paar dagen met een vriendin naar Spanje :)
Ik voel me sinds een paar weken een stuk beter dus ik heb gewoon zin om iets van dit jaar te maken :dance:
<<

Anoniem262

Bericht 07 Jan 2019 21:15

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk er naar uit om alles achter ons te laten. Een positieve uitspraak van de rechter en kwijtschelding van restschuld oude woning , zodat we eindelijk echt verder kunnen. Zin om het leven weer op te pakken en er iets van te maken.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Jan 2019 21:22

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Naar de mooie reizen die ik dit jaar ga maken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 21:31

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Urban Naked schreef:Jammer dat het bij dromen blijft cbl! Hebben jullie geen plek voor een bad?


Niet echt bovendien hebben we een huurhuis. De buurman woont er vanaf het begin en had een bad dus het kan wel is wel krap (is dezelfde woning). Helaas pindakaas dus daarom moet, echt moet ik een bad hebben op vakantie en die ene 2 wkn per jaar mag dat ook wel vind ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 21:32

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Chava schreef:Naar de mooie reizen die ik dit jaar ga maken.


Reizen nog wel toe maar leuk zeg! Waar ga je allemaal heen en wanneer?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2019 21:33

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Emma schreef:Wat een leuke dingen allemaal!

Ik kijk uit naar het einde van mijn studie, ik verwacht eind april.
Verder gaan we in maart een weekend naar Landal en in juni hebben we een weekje samen vrij, dan willen we ook weg. Ook gaan we nog ergens een lang weekend naar familie in Duitsland en ik ga nog een paar dagen met een vriendin naar Spanje :)
Ik voel me sinds een paar weken een stuk beter dus ik heb gewoon zin om iets van dit jaar te maken :dance:


Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er was?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jan 2019 21:40

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

caribbeanlover schreef:
Emma schreef:Wat een leuke dingen allemaal!

Ik kijk uit naar het einde van mijn studie, ik verwacht eind april.
Verder gaan we in maart een weekend naar Landal en in juni hebben we een weekje samen vrij, dan willen we ook weg. Ook gaan we nog ergens een lang weekend naar familie in Duitsland en ik ga nog een paar dagen met een vriendin naar Spanje :)
Ik voel me sinds een paar weken een stuk beter dus ik heb gewoon zin om iets van dit jaar te maken :dance:


Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er was?


Dat mag :)
We hebben een vervelend jaar achter de rug. In januari een missed abortion en sindsdien nog niet zwanger.
Verder een overlijden in de familie en mijn vriend is veel ziek geweest, liep daarvoor ook in het ziekenhuis maar ze konden er niet achter komen wat het was. Ze weten het nog steeds niet maar het gaat nu wel weer goed gelukkig.

Groot gelijk dat je op vakantie een bad wil, ik kijk daar ook altijd speciaal naar :angel:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 08 Jan 2019 06:54

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Pff Emma jullie hebben veel meegemaakt vorig jaar. Fijn dat het met je vriend nu wel goed gaat!

CBL, weten jullie al waar jullie heen willen dit jaar? Is misschien nog wel vroeg maar speculeren over de reis is altijd wel al fijn vind ik :)
Hoe gaat het nu met het lopen? Merk je al veel verbetering?

Fedora, hopelijk kunnen jullie het snel achter jullie laten (de uitspraak enzo) en richten op de toekomst! :)

Verder komen er leuke dingen voorbij zeg!

Ik kijk uit naar een aantal concerten, een cursus mindfulness die ik binnenkort wil gaan volgen, onze bruiloft en de huwelijksreis erna.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2019 07:11

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Ik kijk uit naar het einde van mijn studie. Ik hoop volgende week echt klaar te zijn. Vandaag en vrijdag laatste examens.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Jan 2019 07:28

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Succes vandaag en vrijdag Japie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jan 2019 09:56

Re: Waar kijk jij naar uit voor dit jaar?

Emma schreef:
caribbeanlover schreef:
Emma schreef:Wat een leuke dingen allemaal!

Ik kijk uit naar het einde van mijn studie, ik verwacht eind april.
Verder gaan we in maart een weekend naar Landal en in juni hebben we een weekje samen vrij, dan willen we ook weg. Ook gaan we nog ergens een lang weekend naar familie in Duitsland en ik ga nog een paar dagen met een vriendin naar Spanje :)
Ik voel me sinds een paar weken een stuk beter dus ik heb gewoon zin om iets van dit jaar te maken :dance:


Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er was?


Dat mag :)
We hebben een vervelend jaar achter de rug. In januari een missed abortion en sindsdien nog niet zwanger.
Verder een overlijden in de familie en mijn vriend is veel ziek geweest, liep daarvoor ook in het ziekenhuis maar ze konden er niet achter komen wat het was. Ze weten het nog steeds niet maar het gaat nu wel weer goed gelukkig.

Groot gelijk dat je op vakantie een bad wil, ik kijk daar ook altijd speciaal naar :angel:


Wat rot zeg! Hopelijk wordt dit jullie jaar gewoon ervoor gaan hoor!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers