Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Jan 2019 22:47

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat lekker dat jullie daar zijn geweest Jip. Maar lijkt me ook wel vermoeiend ja.

Butterfly, snel alles klaar willen hebben voor de baby valt bij mij wel onder 'last hebben van hormonen' :P. Maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn hoor, maar ik word er niet altijd gezelliger door als het dan niet zo gaat zoals ik wil, of niet snel genoeg.

Dat klinkt klote Oreo...heb geen idee wat je daar aan kan doen.

Snowflakes, ik heb ook lichte bekkenklachten. Tijdens het sporten nauwelijks last, maar daarna gigantisch, als ik teveel doe met sporten, dan waggel ik ook echt. Ik ben nu helemaal gestopt met hardlopen en nu heb ik na het sporten ook nauwelijks meer last. Ik denk dat hardlopen toch echt een grote impact kan hebben, al voel je het ondertussen misschien niet.

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest. Echo gehad, alles perfect gemiddeld. Als dat over 2 weken nog zo is, mag ik al terug naar vk, yes!
Daarna diabetesvpk. Tot volgende week curves bijhouden en tot het eind sowieso in de gaten houden. Vandaag tot nu tot 2 goede waardes geprikt.
Toen diëtist. Mijn eetpatroon wat ik al had aangepast na het nieuws is nu goed. Ik dacht dat het misschien nog wat veel was, maar minder eten dan ik doe hoeft niet/mag niet. Als het nodig is kan ik nog minderen met fruit, maar verder valt er qua eten geen winst te behalen. Dit is sinds ik het weet he, ik had alle foute dingen zelf al geschrapt :). Wat ik nu 'mag' eten vind ik echt prima vol te houden, dus moet goedkomen zo!
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 03 Jan 2019 12:05

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis Joey. Was zeker wel een lange dag? Hoevaak per dag moet je nu je waardes prikken?

Oh meiden, de Hemarkt is echt niet goed voor me hoor. Wat hebben ze daar super schattige dingen :love:
Heb net 2 boxpakjes, 2 jurkjes en 2 broekjes gekocht voor de baby, voor 28 euro. De jurkjes waren 1 euro per stuk. En zo'n schattig zacht broekje met Siepie (van Jip & Janneke) erop. Zo zoet :heart:
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 03 Jan 2019 13:59

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Kan best zijn dat de sport dan toch te zwaar is. Balen is dat dan eventjes! Goed luisteren hoor naar jullie lijven!

Joey is er suiker bij je vastgesteld? En je kunt dus niet veel meer aanpassen aan je dieet. Ook wel fijn misschien dat je dat al goed deed. Hopelijk is je curve goed deze week en kun je zo verder!

Onze V is vandaag 2 geworden. Toch wel zo'n dag dat je even terug denkt aan toen ze net geboren was. En nu slaapt ze in haar peuterbed!

Ik had trouwens in het vliegtuig wel last van mijn snuitje van het lange zitten. Eerste dag in Zuid Afrika ook wat harde buiken gehad en die dag bijna flauw gevallen van de moeheid en warmte. Daarna ging alles goed.

Ik voel me verder ook goed. Ik hoor dinsdag of het uurtje eerder stoppen op mijn avond spreekuur goed is. We hadden het voor de vakantie ook echt enorm druk dus ik denk dat dat ook meespeelde.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 03 Jan 2019 14:41

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Gefeliciteerd met V., Jip!

Nee ik at niet goed hoor, veel suiker :). Maar nadat ik het vorige week hoorde heb ik zelf m'n eetpatroon aangepast en in hoe ik dat heb gedaan, valt weinig winst te behalen. Maar van daarvoor zeker wel, dag chocolaaa en smoothies.

Oreo, ben 2.5 u in het ziekenhuis geweest en alles liep best vlot. Tussendoor precies tijd voor een koffie, was ook wel lekker.
Wat ben je goed geslaagd! Ik wil binnenkort wat basics inslaan bij de HEMA, maar wat ik wil is nou weer niet in de aanbieding.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 03 Jan 2019 16:41

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Joey, heb je de Hema app? Bij 150 punten krijg je een romper gratis. Is er toch weer eentje :)
Wat voor basics zoek je? Kleding? Of andere dingen?
22112014 / 10042019
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 03 Jan 2019 16:45

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ik wil de stretch overslagrompers en hydrofiele luiers! En een simpel badje. Oh en goede tip van de app:D.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 03 Jan 2019 17:13

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Allereerst de beste wensen voor 2019!

Oreo, klinkt heftig het bloedverlies na je eerste bevalling. Wel fijn dat er nu al zo op tijd vanalles besproken en geregeld wordt. Herkenbaar wat betreft de namen, ik voel ook veel meer de stress om een naam te moeten kiezen dan man. Wel fijn dat jullie er bijna uit zijn! Hopelijk ga je je toch nog wat beter voelen deze zwangerschap, ik snap dat je er zo snel klaar mee bent.

Snowflakes, welkom en gefeliciteerd!

Sophie, weet je al meer van de suikertest?

Gympie, zwemmen tijdens de zwangerschap is inderdaad wel fijn.

Boerenkool, akelig dat je je zo voelt. Dat flauw vallen lijkt me best eng, gelukkig weet je dus wel een beetje wanneer je het kan verwachten.

Sunshine, fijn hè om al die babykleertjes weer eens in je handen te hebben! En wat schiet dat al op, nog maar 4 weken werken...

Diva, de klachten met je rug herken ik wel. Vooral bij stofzuigen of dweilen merk ik het achteraf goed. De weken vliegen voorbij hè, tga nu ineens zo snel.

Cactus, wat een geruststelling dat het kindje goed groeit!

Jip, gefeliciteerd met V.! En wat lekker dat jullie vakantie zo goed bevallen is!

Joey, gelukkig zijn de waardes met een iets ander eetpatroon goed onder controle te houden. En vooral ook heel fijn om te zien dat het kindje gemiddels groeit.

Ook ik heb net weer wat kleertjes gekocht voor de baby. Ik durf dus eigenlijk niet veel maatje 50 te kopen, vooral maatje 56. Voor mijn gevoel gaat het geen kleine baby zijn, ben benieuwd. Rompertjes heb ik gelukkig nog redelijk wat van de 2 oudste, scheelt toch weer wat in de kosten.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 03 Jan 2019 18:59

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Happy new year allemaal!! :)

Joey fijn dat je dieet nu goed is en je waardes daarmee ook. Hopelijk lekker terug naar de verloskundige straks!

Jip wat fijn dat V t zo goed heeft gedaan onderweg!
En zuid Afrika is gaaf he :) klinkt heerlijk

Namaste ik heb idd ook alleen 56 gekocht.
Gisteren groeiecho gehad en waarschijnlijk wordt dit inderdaad weer een dikzakkie haha, dus ga ook geen 50 meer bijhalen (m’n dochtertje was ook zwaar, dus had f wel verwacht :D).

Suikeruitslag inmiddels binnen. Zowel nuchter als niet-nuchter kwam ik op 4,6, dus helemaal goed :) blij mee!
Over drie weken heb ik weer een groei echo, dan gaan ze ook even checken of de placenta netjes mee omhoog gegroeid is (bij de 20 weken echo lag ie best dicht bij de uitgang).

Cactus wat fijn ook dat jullie knul het zo goed doet!
Snap wel dat het vertrouwen steeds nog moet groeien, maar dit klinkt al allemaal heel goed :)

De hemarkt ga ik maar even niet kijken denk ik haha, uit zelfbescherming. Goeie slag geslagen Oreo!

Ik vandaag weer begonnen met werken en gelukkig gelijk een superleuke dag gehad. M’n vervanger is nu ook begonnen en hij pakt echt heel veel dingen al gelijk op, dus dat voelt nu wel heel relaxed. Kan ik tandje rustiger aan doen hoop ik komende weken :)
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 04 Jan 2019 11:08

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Oreo, wat vervelend dat je zulke rusteloze benen hebt. Ik las het mijn zwangerschaps-app, dat je hier last van kunt krijgen, maar kan me er (gelukkig) geen voorstelling bij maken hoe het voelt. Lijkt me heel naar! Hoe gaat het nu?

Jip, hoop voor je dat je een uurtje eerder mag stoppen. Geeft dan toch wat meer lucht!

Vanochtend weer een controle bij de verloskundige. Mijn bloeddruk was nog steeds erg laag, onderdruk was 54. Hebben jullie dit ook? Ik heb er zelf niet zoveel hinder van, af en toe iets licht in mijn hoofd maar voor de baby is het goed dus dat is mooi!

Verder is er vanochtend bloed afgenomen, ik ben rhesusnegatief dus even afwachten of ik antistoffen aangemaakt heb. Kans is niet heel groot, maar de mogelijkheid bestaat.

Nu net thuis, ik ga zo weer even lekker sporten. Ik merk wel dat ik hierin wat inlever, kan niet meer sporten zoals ik eerder deed (twee uurtjes fitness/cardio, drie keer per week). Ik doe nu nog drie keer per week anderhalf uur en minder intensief. Ik vind dit wel lastig. Joey, herken dus erg wat je zegt. Jip, hoe doe jij dat als sportieveling?
Afbeelding
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 04 Jan 2019 11:41

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Lief dat je het vraagt Snowflakes!
Ik heb gisteren zowel aanvullende vitamine B12 gekocht, als magnesiumolie (naast de tabletten) als zwangerschapsvitamines. En gisteravond had ik voor de verandering geen pijn. Alleen ben ik enorm verkouden en ook een paar dagen erg benauwd. Zo erg dat ik gisteravond nog op de HAP zat. Ik zat als een vis te happen naar lucht. Gelukkig "alleen" verkouden en flink "uitzieken". Niet dat dat gaat met een kleuter van 4 die vakantie heeft :palm: Dus we gaan zo maar naar zo'n indoor krijsfestijn zodat hij kan razen en rauzen. Vanavond eten we bij mijn ouders want mijn vriend is niet thuis, dus daar heb ik geen omkijken naar.

Maandag begin ik, na 2 weken vrij te zijn geweest, bij mijn nieuwe opdracht. Gelukkig is het nog geen 20min enkele reis rijden en ben ik mijn werkgever aan het ervan overtuigen dat het toch wel heel erg fijn zou zijn als ik dagelijks met de auto kan. Maar parkeren is daar nogal aan de prijs :angel: Ik weiger het alleen zelf te betalen (we hebben het over 300 euro ex btw per maand). Dus dat mogen ze op gaan lossen. Risico is anders dat ik eerder uitval (van huis naar bushalte fietsen, van bushalte 10min lopen naar kantoor, teruglopen naar bushalte, weer fietsen vs voor de deur in de auto stappen, voor de deur uitstappen, met de lift naar kantoor, met de lift naar de auto, in de auto stappen en voor de deur parkeren).

Nou ja, lang verhaal. Ik ga de tas van mijn kleuter klaarmaken en met hem op pad. Ik word gek van zijn gestuiterd :haha:
22112014 / 10042019
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 04 Jan 2019 11:46

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Overigens heb ik mijzelf net wel een kadootje gegeven. Nieuwe kleding bij H&M besteld (want dat had ik weer nodig) en een bambook. Een soort van whiteboard notitieboekje. Dus dan kan je je dingen opschrijven, daarna digitaliseren met een app en vervolgens alles weer met een doekje wissen. Ideaal :)
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Jan 2019 19:54

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Naar die benen Oreo. Ik had het in het vliegtuig. Irritant! Ik hoop dat je werkgever je tegemoet in komen!

Snowflakes ik heb ook vaak een onderdruk van 60 of lager. Daardoor ook soms duuzelig. Met name als ik lng moet stil staan.
Wat betreft het sporten bekijk ik per keer waar ik zin in heb en als ik bezig ben bepaal ik hoe lang ik ga. Het voelt niet meer als trainen voor mij. Meer als in beweging blijven. Om de dag doe ik rompoefeningen, ik zwem 2x, loop 2 keer hard en fiets 2 a 3x in de week.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Jan 2019 18:03

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Nou meiden, als je last hebt van rusteloze benen: haal magnesium spray! Halleluja wat een verademing. Ja, ik heb er nog wel last van maar zodra ik het erop heb gesmeerd, is het binnen een half uurtje weg. ZO FIJN! Nu kan ik tenminste rustig op de bank liggen Netflixen/haken/lezen/tv kijken!
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Jan 2019 20:20

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ik heb vandaag de vk gebeld. Vrijdag veel harde buiken gehad en gister weinig tot geen leven gevoeld. Zij dacht dat het nog te maken kon hebben met de vliegreis waarin ik een nacht overgeslagen heb. Moest vandaag rustig aan doen. Lastig omdat ik weer wilde sporten sinds de vakantie. Niet gedaan dus. Gelukkig is de baby sinds vanmiddag weer druk aan het doen. Morgen dan maar weer sporten!


Fijn dat die magnesium zo goed helpt!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Jan 2019 20:22

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Oh wat schrikken Jip! Maar misschien heeft de baby ook een jetlag? :) Fijn dat je vandaag weer veel hebt gevoeld!
22112014 / 10042019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Jan 2019 20:24

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Het is maar 1 uur later in Zuid Afrika dus een jetlag zal het niet zijn ;)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 07 Jan 2019 13:25

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Een nacht overslaan lijkt me sowieso zwaar Jip. Fijn dat je haar gister wel weer flink voelde.

Volgens mij heb jij het best pittig met je zwangerschap en alles wat erbij komt Oreo, vervelend. Gelukkig dat die magnesiumspray je nu helpt. Succes met je nieuwe opdracht! Werk je voor een detacheerder?

Ik herken dat niet van die bloeddruk Snowflakes. Mijne is altijd goed. Volgens mij worden verloskundigen altijd wel blij van een lage bloeddruk :P , maar voor jou is het natuurlijk lastig. Ik kan me er eigenlijk best goed bij neerleggen dat ik wat minder intensief kan sporten. De krachtoefeningen gaan nog steeds goed, en ik denk alle kracht die ik behoud op zelfs nog opbouw is mooi meegenomen. Na de zwangerschap is het dan ook weer makkelijker om conditie op te bouwen. Maar het zit niet in me rustig aan te doen, dus dát vind ik wel lastig, ik moet bewust bedenken dat ik sommige dingen niet of minder moet gaan doen, omdat de eerste neiging is om door te gaan tot het niet meer gaat. Maar bij mom in balance word ik daar heel goed in begeleid. Heb ik ook wel nodig, heb snel pijntjes en overbelasting. Uit mezelf zou ik onbewust te ver gaan, te veel last krijgen en dan daardoor niks meer doen.

Sophie, fijn dat de suikertest goed was! Ik vind het nog steeds gek dat mijne niet goed was haha. Lekker ook dat je vervanger is begonnen.
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 07 Jan 2019 13:40

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Oreo, fijn dat je magnesium werkt! Lijkt me een heel vervelend gevoel, vooral als je wilt slapen en het lukt daardoor niet.

Hoe hebben jullie het met slapen? Lukt het nog goed? Ik slaap al vrij lang met een voedingskussen/zwangerschapskussen, superfijn ding!

Jip, wat tof dat je in Zuid-Afrika bent geweest! Mijn oom en tante en hun kinderen wonen er, ik zou er graag eens heen willen alleen geven zij aan dat het er wel erg onveilig is, zeker voor toeristen. Hoe heb jij dat ervaren? Fijn dat alles goed is met de kleine!

Joey, klopt, mijn verloskundige is er alleen maar heel blij mee haha. Ik iets minder :smile: . Wat betreft sporten, ik doe met name cardio en merk wel dat ik m´n apparaten minder intensief moet instellen (dus wat zachter lopen, minder hoge helling). Welke krachtoefeningen doe jij?

Voor de meiden die sporten/na de bevalling willen gaan sporten, hoe gaan jullie dit aanpakken? Wanneer start je weer (vaak wordt zes weken na de bevalling aangehouden toch, tenzij je een keizersnede hebt gehad) en hoe vaak ga je per week? Ik wil wel blijven sporten, kijken hoe het allemaal te combineren is met mijn werk, werk van mijn vriend en opvang. Ik ga nu drie keer in de week, wil als de kleine er is sowieso twee keer in de week minimaal anderhalf uur per keer blijven gaan.
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 07 Jan 2019 14:02

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ik doe mom in balance. Ga ik na de bevalling ook weer doen. Ik vind de begeleiding van als je terugkomt van een zwangerschap ook erg goed. Na 6 weken mag je weer beginnen en tot 12 weken zijn ze hier erg voorzichtig in wat je dan mag doen. Gewoon echt rustig weer opbouwen. Na 12 weken mag je er weer bij hardlopen tijdens de cardio blokjes, als het lukt met je bekken. Wij hebben ook wel wat mazzel met onze trainster, die is gewoon echt goed. En dat maakt natuurlijk ook dat ik zo enthousiast ben. Elke les is globaal zo opgebouwd: warming up- krachtoefeningen beenspieren- cardio - krachtoefeningen armspieren- cardio- core training- cooling down.
Het is wel vergelijkbaar met gewoon bootcamp, alleen dan met zwangere of net bevallen vrouwen, dus doorgaans op een stuk lager tempo. Maar als je je goed voelt, kun je je net als bij bootcamp zo zwaar maken als je zelf wilt.
Voor ik zwanger was had ik een tijdje niet gefitnest en deed ik een hele tijd alleen hardlopen en yoga. Ik ben tijdens mijn zwangerschap ook gewoon sterker geworden in mijn armen, dat is best wel leuk, want ik ging er vanuit dat als ik zwanger was, alles alleen maar minder zou worden.
Ik wil na de bevalling net als nu 2x in de week mom in balance gaan doen. En als ik er weer genoeg vertrouwen in heb dat ik het zelf verder op kan pakken, wil ik 2x in de week bootcamp gaan doen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Jan 2019 14:10

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ik heb mij geen moment onveilig gevoeld daar.

Net weer goedgekeurd door de verloskundige.

Ik blijf na de bevalling sporten zoals ik nu doe qua dagen en aantallen. Ik wil wel weer gaan opbouwen in alles.
Vorige keer ben ik na 2 dagen weer begonnen met rompoefeningen die mogen na de bevalling, na 2 weken een rondje gefietst op de mountainbike en na 5.5 weken heeeel rustig met 'hardlopen' en na 6 weken weer gezwommen. Bij alles de nadruk op rustig en goed luisteren naar mn lijf.
En dit is in de ideale situatie. Wie weet lukt het allemaal niet. Tegen die tijd maar kijken!

Fijn dat je zo'n goede juf hebt Joey! Ik welke regio sport je? Misschien ken ik haar wel.
Laatst gewijzigd door Jip op 07 Jan 2019 14:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 07 Jan 2019 14:11

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

In Friesland.
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:53

Bericht 07 Jan 2019 14:21

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

.
Laatst gewijzigd door Katniss op 07 Jan 2019 14:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Jan 2019 14:21

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Hmm..Nee ik ken niemand die ik Friesland les geeft! Ik ken wel 1 van de oprichters!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Jan 2019 14:27

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Katniss wat postte je? Het was zo snel weer weg.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Jan 2019 14:32

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Nemen jullie de kinkhoest vaccinatie?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder