Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 03 Jan 2019 11:28

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik duim voor je Panda, hoe laat moet je? Edit: je bent al geweest! Wat fijn dat alles goed is!

En yes Bisq, 14 weken alweer! Hopelijk gaat het vertrouwen dag na dag een beetje groeien :)
Smile, it's free!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 03 Jan 2019 11:43

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat fijn panda.
Ja 3 echo’s in 7 weken is wel veel natuurlijk, maar het geeft je wel een geruststelling.
Juli 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 03 Jan 2019 13:04

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Oh fijn panda! Hopelijk is het nu gedaan met die onzekerheid. Het is dus wel een sterke baby!

Welkom Bisq! Ik heb je topic altijd gevolgd, ik vind het zo bijzonder hoe dit op het forum ontstaan is en zo mooi dat het nu eindelijk gelukt is! Wat zijn jullie een bikkels!
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht hoe ik het aan mijn leerlingen ga vertellen. Ik heb 6 klassen (van 4 Havo tot 6 vwo) en allemaal iets roze/blauw trakteren kost best wel wat. Al die baby gerelateerde dingen zijn duur en ik ga echt niet 6 x 25 = 150 koekjes zelf bakken en versieren :P ik heb al best wel een buikje en ik heb dat voor de vakantie steeds verstopt onder wijde kleding, dus ik denk dat ik gewoon aansluitende kleding aantrek en zeg dat ik gegroeid ben in de vakantie :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 03 Jan 2019 13:16

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Jeeee Bisq! Leuk dat je komt meeschrijven! Nogmaals van harte, hopelijk groeit je vertrouwen in je lichaam en dit kindje nu gauw!
Panda wat fijn! Kan de vk verklaren waar de bloedingen vandaan komen?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Jan 2019 13:31

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik heb in mijn mentorklas toen kleine zoenen met muisjes gedaan, zag er leuk uit en is ook makkelijk te maken.

Leuk zoveel middelbaar onderwijs mensen!
⁠♡♡♡
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 03 Jan 2019 13:34

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ja ik heb ook gedacht om alleen mijn mentorklas te trakteren, maar ik die zie ik dinsdag pas in die samenstelling. Op maandag heb ik toevallig al mijn klassen en mijn mentorleerlingen zitten verdeeld over 2 klassen...
december 2016
juli 2019
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 03 Jan 2019 13:52

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Heb je nog een schoolbord tegenwoordig? Misschien kun je daar iets op schrijven. Onze leraar Duits deed dat vroeger weleens. Niet om een zwangerschap aan te kondigen, maar een cryptisch gedichtje in de hoek van het bord om iets te vertellen. Vonden we altijd heel leuk, zaten we met zijn allen te puzzelen.

Waar de bloeding vandaan komt is onbekend. Volgens de echoscopiste kon het nog steeds een innestelingsbloeding zijn, maar dat wist ze niet zeker.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Jan 2019 15:40

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Bisq, wat leuk dat je hier mee komt schrijven. Ik heb ook je topic altijd gevolgd en ben zo blij voor jullie!

Panda, superfijn dat de echo goed was!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 03 Jan 2019 19:49

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Radler schreef:Ow panda wat shit. Ik ga voor je duimen.
Fijn dat je morgen weer langs kan komen

Wij zijn vandaag even bij babydump gaan kijken.
Heb een leuke babykamer en wagen gezien.
Je hebt nu een actie als je de babykamer en wagen daar koopt krijg je de box gratis.

Ik weet niet of je plan bent om naar de negenmaandenbeurs te gaan, maar daar had babydump toen nog veel betere acties dan in de winkel. Wij hadden toen gekeken welke wagen we wilden en ik heb hem toen op de beurs besteld.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 03 Jan 2019 21:13

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ja ben idd wel van plan met m’n moeder en zusje naar de 9 maandenbeurs te gaan.
Goeie tip.

Ik heb vandaag roze en blauwe hagelslag gehaald bij AH (zelf tap) die ga ik gebruiken voor de traktatie voor m’n verjaardag om de zwangerschap bekend te maken op werk.
Juli 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 05 Jan 2019 19:54

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Leuk idee Radler! Nu zit ik toch nog te dubben over trakteren... Maar ik heb echt veel leerlingen :laughcry:

Hoe gaat het bij jullie? Mij dochter is al een week niet fit, op en af koorts, hoesten, snotteren... en nu begin ik ook :cry: ik heb nu al 2 dagen zo'n trekkerig, rillerig gevoel in mijn lijf en mijn keel zit dicht. Ik baal dat je bijna niks mag nemen ervoor als je zwanger bent, maar ik neem toch een enkele strepfen en paracetamol, ziek zijn is gewoon geen optie met een peuter :( en ik moet nu extra opletten met kusjes en alles, terwijl M juist veel wil knuffelen nu... ik ga zo lekker in bad liggen en dan vroeg naar bed!
december 2016
juli 2019
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 05 Jan 2019 20:16

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat vervelend zeg Niekske! Hopelijk knap je gauw op. Zwanger zijn met een peuter is toch wel even anders dan de vorige keer he?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 05 Jan 2019 20:27

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Hoeveel leerlingen heb je?
Ik heb er denk 50 om te trakteren, 40 collega’s en dan nog de gezinnen / mensen thuis.
Dus doe die diepvries soesjes en tompoucejes en mini negerzoenen met blauwe / roze hagelslag.
Alleen nog even kijken wanneer Haha (weinig In om dat voor 7u s ochtends te gaan doen)

Ik heb vanmiddag even geslapen. De kinderen van vriend zijn er dus die hadden mooi even papa tijd. Ik was zo moe.
Gister lekker in de jacuzzi gezeten (hebben de temperatuur helaas laag staan, minder fijn maar voor de zwangerschap de 1e 3 maanden beter)
Ben de laatste dagen wel weer aan het overgeven helaas en misselijk.

Nielske rustig aan! Lekker optijd je bed in idd.
Juli 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 06 Jan 2019 08:20

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Plien ja zwanger zijn met een peuter is echt heel anders! Ik hoop echt dat ik me snel beter voel, morgen 14 weken dus dan mag het ook wel!

Radler ik heb 6 klassen van gemiddeld 25 leerlingen ongeveer. Dus 150 leerlingen. Is me toch iets teveel om iets te maken... of te duur om iets prefab roze/blauw te kopen.
december 2016
juli 2019
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jan 2019 09:08

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Gefeliciteerd alle nieuwe zomer zwangeren!
Even inhaken mbt trakteren. Ik had zelf een cake gebakken, chocoladesaus erover en toen muisjes. Na geboorte heb ik getrakteerd op geboortekoekjes (zie google), 120 koekjes voor 20 euro. Dat kun je evt nu ook overwegen?
08/2018
05/2021
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Jan 2019 10:31

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik heb toch de chocolade met muisjes gekocht. Ik geef doordat ik voor een groot deel afgekeurd ben maar 2 klassen les dus dat is goed te doen. De leerlingen zijn al heel lang bezig met mij en het krijgen van kinderen, ze vinden het gek dat ik getrouwd ben maar geen kind heb. Voor de vakantie ging iemand nog een gebedje voor me opzeggen toen hij had gevraagd of ik kinderen wilde haha. Hij zal wel denken, dat heeft snel gewerkt. Was in het begin wel even wennen hoor, in een zwaar traject zitten en iedere dag werken met leerlingen uit culturen waarin trouwen en kinderen krijgen heel belangrijk is.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 06 Jan 2019 10:44

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

O dat kan ik me voorstellen bisq! Wat zal dat confronterend coor je geweest zijn. Maar suoerleuk dat je ze nu het goede nieuws kan gaan brengen!

Hier alles zn gangetje. Ik heb vandaag toch maar de positiebroeken uit de kast gepakt. Gisteren zat ik op mn werk steeds stiekem met de knoop los, maar dat is zo stom als je steeds moet opstaan:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 06 Jan 2019 10:45

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Trouwens bisq, aangezien jullie om de 2 weken een echo hbben, weten jullie ook al gauw het geslacht van jullie kindje of niet?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Jan 2019 10:49

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Onze gynaecoloog vertelde dat ze dat pas op z'n vroegst bij 18 weken wil zeggen omdat ze te vaak had meegemaakt dat het geslacht bij geboorte toch anders blijkt te zijn. En omdat ze daar dan vaak bij is had ze geen zin om de zondebok te zijn begint ze er niet eerder aan.
En wij vinden wachten tot dan prima, gaan daarvoor niet naar een ander echocentrum.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 06 Jan 2019 18:42

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat vervelend dat je peuter ziek is Niekske! Hier ook een ziek kind, al een week of 2. Ik loop ook al 2 weken met keelpijn. Heb het idee dat het amper overgaat door de zwangerschap. Ik vind het ook heel heftig zo.

Wat naar dat je weer aan het overgeven bent Radler. Gaat het inmiddels weer wat beter?

Wat lief van die leerling Bisq. Kan me wel voorstellen hoe zwaar het is er steeds vragen over te krijgen als het niet lukt. Ik ben wel benieuwd naar hun reactie.

Plien, dat heb je nog best lang volgehouden, zonder positiekleding. Ik draag nu vooral jurken omdat ik misselijk word van die knoop in mijn buik. Ik twijfel of ik binnenkort al aan de positiekleding begin.

Hier vooral heel veel slaap. Gisteravond naar bed om 8 uur, uitgeslapen tot 9 uur. En dan vanmiddag een dutje van 1 tot half vier. En alsnog ben ik kapot. Ga straks weer naar bed. Ik vraag me wel af wanneer die moeheid abnormaal wordt. Nu ben ik ook niet helemaal fit, maar ik kan wel de hele dag slapen.
Ik ga het woensdag in elk geval navragen, dan heb ik de eerste "echte" afspraak bij de verloskundige. Meteen ook een echo, deze is ook verzet omdat ik per ongeluk dubbel geboekt had met de tandarts.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 06 Jan 2019 23:20

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Wat vervelend panda dat je zo moe bent. Ik had het mijn vorige zwangerschap ook zo extreem. Nu veel minder.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Jan 2019 23:26

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Ik had dat ook zo extreem Panda. Van week 7 tot 10 ongeveer (of 6 tot 9/10). Daarna ging het langzaam beter. Ik ging dan na een lange nacht om 9 u uit bed, ontbijten, met m'n laptop op de bank om te studeren en dan viel ik voor 10n zo weer in slaap op de bank.
Heb m'n energie in het tweede trimester niet helemaal terug gekregen, maar zo erg als in het begin is het echt niet meer geweest. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 07 Jan 2019 22:49

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Nielske Wow dat zijn er wel veel ja

ME die koekjes zijn erg leuk ja... soort Liga idee denk ik als ik zo Google?

Bisq, dat lijkt mij best lastig ja. Hoe reageerde ze? Of had je vandaag nog geen les?

Panda geen bloedverlies meer gehad? Hier ook onwijs moe.

Zag heel erg op tegen m’n werkdag vandaag, van 8 tot 20.30u
Gister al een grote pan nasi gekookt ivm ma en di 2 lange dagen.
Kom ik op school, eerst 1 Jongen begeleid. De 2e werd afgemeld want kon niet schakelen en moeder kreeg hem niet naar school, dus kon 9.30u weer naar huis.
Thuis achter de laptop gedoken en aan het werk gegaan.
Moest 13u bij een vrouw thuis zijn en die Smste ook dat ze niet kon.
En daarna moest ik pas weer om 15.30u ergens zijn.
Tussendoor even op bed gelegen en uurtje geslapen, dat was wel lekker.

Morgen een meer normale dag van 8 tot 18
Juli 2019
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 08 Jan 2019 09:07

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Goedemorgen Dames,

@ radler de lange werkdag viel de achteraf mee.. Dat is wel fijn. Succes vandaag.

@ Panda wat fijn dat je echo goed was. Wat een onzekerheid moet dit telkens zijn. Wel balen dat je zo moe bent, maar het is wel een bevestiging.

@ Bisq nog even geduld met het weten van het geslacht. Wat lief van je school kinderen dat ze een gebedje voor je hebben gedaan. Ja de buiten wereld is soms best hard..

@ Plien als voor jouw de positiebroek fijn zit, gewoon lekker aan doen.

@ Niekske hoe gaat het bij jullie? al weer wat beter?

@ suus hoe is bij jullie?

Voor de meiden die ik vergeten ben.. Sorry.. jullie gaan zo snel met typen.

Hier gaat alles goed, zelfs niet aangekomen in de kerstvakantie maar afgevallen :palm:
's avond voel ik mij niet helemaal fijn, dus avond eten is zeer weinig.
Gisteren en vandaag weer begonnen met werken, het valt mij wel zwaar. Maar dat komt denk ik ook met combi werk en thuis.
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 08 Jan 2019 09:53

Re: Zomer 2019 mama's (juni, juli, augustus)

Radler, dat vind ik echt lange dagen. Trek je dat goed?

Kippie, die combi is ook best zwaar. Gaat het vandaag een beetje?

Het bloedverlies is nog steeds gaande hier. Het is wel spannend. Elke keer als het begint ben ik bang dat het toch mis is. Dan zit ik weer een paar uur in spanning of het doorzet en meestal stopt het dan. Ik merk dat het toch wel heel erg mijn dagen beheerst. Ga regelmatig naar de wc om te checken.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers