Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Private lease doet iemand dit ?

<<

Anoniem266

Bericht 04 Jan 2019 17:08

Re: Private lease doet iemand dit ?

Papillio schreef:
Reep schreef:Besloten om het toch te doen :smile:

Scheelt veel spaargeld en hoewel je nadelen hebt ook erg veel voordelen !

Ik denk dat ik kies voor het instap model van scoda fabia (zonder luxe uitbreidingen)


Je kunt het beste wat offertes opvragen. Een beetje meer luxe kost weinig meer in de maand, maar de restwaarde ligt wel een stuk hoger! Dat heeft een positieve invloed op jouw maandbedrag.


Dan vind ik het juist wel een stuk hoger worden ! Namelijk 335 i.p.v. 260 per maand

En de waarde maakt voor mij toch niks uit als ik lease want ik lever hem weer in na die 4 jaar.

Ik ben nu ook geen luxe gewend aan een auto en mis er niks aan, wil een goede betrouwbare auto zonder zorgen rijden verder. Airco, navigatie en verdere luxe snufjes doen mij niet veel.
<<

Anoniem284

Bericht 04 Jan 2019 17:33

Re: Private lease doet iemand dit ?

Airco weglaten zou ik anders wel goed over nadenken. Weet niet hoeveel meer dat kost, maar als je dan toch zo’n bedrag gaat betalen en dan niet eens airco hebt...
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 04 Jan 2019 20:13

Re: Private lease doet iemand dit ?

De restwaarde maakt voor jou persoonlijk niets uit, dat snap ik. Maar een courante auto levert meer op in de handel en dat is te zien aan jouw maandbedrag.

Je wilt tegenwoordig toch op z’n minst airco?
2012 2014
<<

Anoniem266

Bericht 05 Jan 2019 23:50

Re: Private lease doet iemand dit ?

Vandaag maar een peugeot 207 gekocht uit 2009

Moesten snel wat hebben dus hopelijk geen miskoop !
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers