Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen internetproviders

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Jan 2019 16:25

Ervaringen internetproviders

Ik ga binnenkort verhuizen en ben benieuwd, heeft iemand ervaring met NLE, Telfort en Tele2? Ik ben me aan het oriënteren om over te stappen met internet. (eventueel tv erbij).

Alvast bedankt!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jan 2019 16:28

Re: Ervaringen internetproviders

Ik zit al jaren bij Telfort en daar tevreden over. Ik heb nu glasvezel en dat wordt thuis geïnstalleerd.
Verder kwam ik er laatst achter dat nieuwe klanten een lager maandbedrag betalen dan ik als vaste klant. Telefoontje van 4 minuten en het was geregeld.
Toen ik een paar jaar geleden problemen had en van alles moest kopen om een kapote modem uit te sluiten heb ik daar financiële compensatie voor gekregen, plus op mijn mobiel extra mb’s omdat ik voor internet van mijn telefoon een hotspot moest maken om mijn studie te kunnen doen. Dus het koste toen een hoop frustatratie maar ze hebben het wel netjes opgelost.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2019 16:28

Re: Ervaringen internetproviders

Wij hebben internet van Telfort en ben hier heel tevreden over. Dezelfde snelheid (en netwerk etc.) als KPN, maar voor veel minder geld. Tele2 kan op ons adres bijna geen snelheid leveren.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Jan 2019 16:31

Re: Ervaringen internetproviders

En worden de prijzen daar regelmatig verhoogd? Of niet?
Ik begon 4 jaar terug bij Xs4all, maar dat is inmiddels 8,50 duurder
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2019 16:36

Re: Ervaringen internetproviders

Rose. schreef:En worden de prijzen daar regelmatig verhoogd? Of niet?
Ik begon 4 jaar terug bij Xs4all, maar dat is inmiddels 8,50 duurder

Ja, hetzelfde verhaal in ook ongeveer 4 jaar, maar dan €6,50 duurder.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 04 Jan 2019 16:41

Re: Ervaringen internetproviders

Cotton schreef:
Rose. schreef:En worden de prijzen daar regelmatig verhoogd? Of niet?
Ik begon 4 jaar terug bij Xs4all, maar dat is inmiddels 8,50 duurder

Ja, hetzelfde verhaal in ook ongeveer 4 jaar, maar dan €6,50 duurder.


Thnx :D Fijn om in ieder geval 2 tevreden verhalen te horen :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Jan 2019 23:12

Re: Ervaringen internetproviders

Ook bij XS4ALL helpt het om als vaste klant korting te krijgen.
<<

Anoniem271

Bericht 04 Jan 2019 23:14

Re: Ervaringen internetproviders

Ik heb ook Telfort (jaren terug overgestapt van Ziggo) en ben al die tijd al tevreden.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 05 Jan 2019 00:25

Re: Ervaringen internetproviders

Wij zijn van Tele2 naar Telfort overgestapt en zijn 5 jaar lang zeer tevreden met ze geweest. Zelfs het opzeggen ivm verhuizing ging probleemloos en zonder gedoe. Als ze hier in ons nieuwe dorp ook leveren, ben ik zeker bereid weer met ze in zee te gaan!
22112014 / 10042019
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 05 Jan 2019 08:40

Re: Ervaringen internetproviders

Ik zit al jaren bij Telfort en ben erg tevreden.
Hiervoor zat ik bij Tele2 en dat was één groot drama.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 05 Jan 2019 09:50

Re: Ervaringen internetproviders

Ik zit al jaren bij KPN, glasvezel. Kijk eigenlijk nooit naar de prijzen van andere aanbieders. Moet ik misschien toch eens gaan doen
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 05 Jan 2019 09:53

Re: Ervaringen internetproviders

Donut schreef:Ik zit al jaren bij KPN, glasvezel. Kijk eigenlijk nooit naar de prijzen van andere aanbieders. Moet ik misschien toch eens gaan doen


Wat je ook kan doen is KPN bellen en vragen om korting. (Bellen op het moment dat ze een leuke aanbieding hebben voor nieuwe klanten). Dat werkt ook goed!
<<

Anoniem279

Bericht 05 Jan 2019 11:30

Re: Ervaringen internetproviders

Ik zit bij KPN, zowel vast als mobiel. Vind het eigenlijk veel te duur wat betreft tv en internet thuis, maar vragen om korting vind ik ook zo krenterig staan. Vind de service wel heel fijn, zijn verder erg tevreden. Zat jaren terug bij Ziggo, dat was toen wel anders.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jan 2019 12:05

Re: Ervaringen internetproviders

Flo. Kijk eens of de huidige prijzen voor nieuwe klanten lager zijn. Ik heb daarmee gebeld en dezelfde prijs gekregen als nieuwe klanten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 05 Jan 2019 14:50

Re: Ervaringen internetproviders

Flo schreef:Ik zit bij KPN, zowel vast als mobiel. Vind het eigenlijk veel te duur wat betreft tv en internet thuis, maar vragen om korting vind ik ook zo krenterig staan. Vind de service wel heel fijn, zijn verder erg tevreden. Zat jaren terug bij Ziggo, dat was toen wel anders.


Waarom krenterig, als ze wel lagere prijzen geven aan nieuwe klanten?
Je moet ook niet zomaar om korting vragen maar ze kunnen je minstens hetzelfde aanbod doen.
<<

Anoniem279

Bericht 05 Jan 2019 15:08

Re: Ervaringen internetproviders

Ik heb toevallig een tijdje terug even gekeken, volgens mij is de prijsopbouw nu anders dan toen wij het afgesloten hebben, en betaal je voor dezelfde internetsnelheid en zenderpakketten die we nu ook hebben, nagenoeg evenveel, dus helaas gaat dat niet op :) Ik las hier ook wel eens iemand die dreigde met overstappen en toen ineens een lagere prijs aangeboden kreeg, maar dat gaat me echt te ver.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 05 Jan 2019 15:15

Re: Ervaringen internetproviders

Ja dat laatste heb ik ook wel eens gedaan, of nouja; ik stond al op het punt over te stappen, voor de zekerheid gebeld en ze konden geen goed genoege korting bieden. Nou prima. Dus heb mij aangemeld bij andere provider, toen ze mijn opzegging binnen kregen werd ik ineens gebeld door Telfort of ze me toch een goed aanbod mochten doen en of ik wilde zeggen wat ik bij de concurrent ging betalen. En toen kreeg ik hetzelfde aanbod.
<<

Tazz

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 15 Okt 2013 13:11

Bericht 05 Jan 2019 17:45

Re: Ervaringen internetproviders

Wij hebben redelijk wat acties lopen, mijn man belt voor korting, van Ziggo krijgen we soms korting of soms een jaar extra pakket gratis. Ik denk dat je juist niet slim bezig bent als je niet belt. Ze verdienen genoeg aan je :)
<3 <3

Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 09 Jan 2019 22:34

Re: Ervaringen internetproviders

Bedankt voor jullie tips! Ik heb nu telfort gekozen. Toevallig een actie dat je een jaar €35 betaalt voor tv en internet! Nu betaal ik al meer voor alleen internet bij mijn huidige provider.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem262

Bericht 13 Jan 2019 09:39

Re: Ervaringen internetproviders

Ik bel standaard eens per jaar met KPN (thuis). Dan verleng ik mijn abonnement en vraag of ze nog leuke aanbiedingen hebben, naast de aanbieding waar ik als vanzelfsprekend voor ga. We krijgen altijd iets gratis als blijk van waardering. Ik zie het niet als schooien of krenterig zijn. Het is toch leuk als een bedrijf blij is met jou als klant en je daardoor iets cadeau doet?
<<

Anoniem279

Bericht 13 Jan 2019 10:03

Re: Ervaringen internetproviders

Ik heb mijn vaste KPN-verbinding eigenlijk nog nooit verlengd, maar gewoon door laten lopen. Is verlengen gebruikelijk om te doen dan, doen jullie dat allemaal?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Jan 2019 10:19

Re: Ervaringen internetproviders

Ik heb afgelopen zomer ook naar de kpn gebeld om te vragen of ze een aanbieiding voor mij hadden. Ik zit daar 11 jaar en nog nooit iets gehad, terwijl nieuwe klanten van alles krijgen.
Ze hebben mijn contract toen verlengd en ik hoefden 3 maanden maar de helft te betalen. Scheelde mij 90 euro. Ik ga het dit jaar weer doen.
Ik ben heel netjee gebleven en gewoon gevraagd of ze voor mij als vaste klant iets konden betekenen. Ik ga niet dreigen met weggaan ofzo.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem294

Bericht 13 Jan 2019 10:55

Re: Ervaringen internetproviders

Wij hadden afgelopen jaar Ziggo maar niet tevreden en sinds vrijdag weer terug bij KPN waar we altijd wel tevreden waren. Ik belde hun gewoon elk jaar met de 6 of 9 maanden korting, was nooit een probleem. Ik vind kpn bij vol tarief wel aan de prijs maar zo prima te doen.

Wij gingen naar Ziggo omdat mijn man 4,5 uur met het ov reist op een werkdag en zijn vodafone internet gb bundel werd verdubbeld maar nooit weer. Continu vast lopers en weg vallende verbinding. Gelukkig kun je nu netflix en videoland downloaden voor onderweg.
<<

Anoniem262

Bericht 13 Jan 2019 18:42

Re: Ervaringen internetproviders

Flo schreef:Ik heb mijn vaste KPN-verbinding eigenlijk nog nooit verlengd, maar gewoon door laten lopen. Is verlengen gebruikelijk om te doen dan, doen jullie dat allemaal?


Niet gebruikelijk, wel handig. Mijn ouders laten hun verbinding doorlopen, dus voor oude prijzen en zonder korting, omdat ze gebruik maken van 'gratis' Spotify en dit niet kwijt willen door een nieuw abonnement aan te gaan. Ze moeten dus Spotify blijven leveren tot mijn ouders voor een nieuw pakket/korting kiezen. Zelf heb ik niets met Spotify en kon die waarde dus missen op de helft van het abonnementsgeld. Elk jaar bellen zorgt toch voor 6x30 euro winst voor eigen portemonnee.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 14 Jan 2019 21:15

Re: Ervaringen internetproviders

Wij hebben nu Ziggo (geen andere keus), maar ik ben niet zo heel tevreden. Misschien stappen we over naar KPN of Tele2. Hiervoor had ik Tele2 en daar was ik heel tevreden over, en dat is voor ons 20 euro goedkoper per maand dan KPN en Ziggo. Telford is met onze wensen ook vrij duur.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers