Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trots!

<<

Nyx

Bericht 12 Nov 2013 22:11

Trots!

Ben jij trots op jezelf? En waarom?

Ik ben vandaag wel trots op mezelf. Het heeft dan wel een week langer geduurd dan ik had ingepland, maar ik ben klaar met verven en het huis is wit, wit, wit! Ook de deuren, die van meerdere goedkope kleuren verf waren voorzien (en vergeeld) , zijn wit! En ik heb wat af gevloekt, mezelf vervloekt, maar ik heb het maar mooi gedaan. Voor mijn gevoel is het echt een vrouwenhuis geworden. Iets dat ik heel lang niet wilde, omdat ik een meisje wilde blijven met idem spullen. Gisteren zat ik foto's van mijn vorige huis en de inrichtingen van dit huis te bekijken en nu is het pas echt een wereld van verschil en heb ik het niet zo slecht gedaan. Voel me zelfs een beetje thuis, wat meehelpt is dat mijn onderbuurman en ik de afspraak hebben dat hij wat stiller is. En hij is veel stiller geworden. :D

Volgend jaar wil ik de slaapkamer nog verven en voor de zomer de kozijnen in de woonkamer en dan ben ik echt klaar. Maar verf is op en het geld ook, haha. ;) En voor de kozijnen hangt vitrage en mijn slaapkamer heeft maar één slechte muur. Het is goed zo. :cheers:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Nov 2013 07:55

Re: Trots!

Dat heb je goed gedaan! Ik vind verven echt zo'n k*t klus!

Ik hoop morgen trots op mezelf te zijn, als ik bij de weight watchers op de weegschaal ga, en afgevallen blijk te zijn!
<<

Anoniem122

Bericht 13 Nov 2013 08:40

Re: Trots!

Daar mag je zeker trots op zijn! Het is idd zoals lejow zegt, een kut klus om te doen. Wij wonen nu 1,5 jaar in ons huis en moeten nog steeds de gang en 1 slaapkamer en eigenlijk ook de badkamer verven, maar het komt er telkens gewoon niet van omdat het zoveel werk is.

Ik ben trots op mezelf omdat ik naar Thailand ga :cheering: Trots dat ik van de falende student die ik was in het eerste jaar, mezelf zo goed herpakt heb, nu als waarschijnlijk de enige naar het buitenland ga, terwijl er vorig jaar zoveel mensen riepen "ik wil naar het buitenland!!"
En ik ben dan vooral trots dat ik me niet laat tegen houden door de angst, want die is er zeker wel, deels angst om alleen te gaan (terwijl ik dat ook persee wilde), maar ook vooral angst om mijn vriend zolang te moeten missen en (faal)angst of deze stage niet te hoog gegrepen is voor me. Ik ga het gewoon doen en zie wel waar het schip strand! Ik heb er ook zoveel zin in, ik ben sowieso best wel een einzelganger alleen heb voorheen altijd heel erg op mijn vriend gesteund en straks moet ik alles alleen gaan doen. (Niet alleen emotioneel, maar mijn vriend heeft bijvoorbeeld een super goed richtingsgevoel en is niet angstig aangelegd, terwijl ik veel banger ben om te verdwalen. Maar ik heb mezelf voorgenomen juist heel Bangkok te gaan verkennen en in het ergste geval moet ik een taxi nemen om weer thuis te komen :yes: )
<<

Anoniem57

Bericht 13 Nov 2013 12:52

Re: Trots!

Ik ben hartstikke trots op je, NYX!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo