Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantieplannen 2019

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Jan 2019 20:58

Vakantieplannen 2019

Zijn er al mensen die hun zomervakantie hebben geboekt? Of andere leuke reisjes?

Wij hadden het plan om in september naar Toscane te vliegen en dan daar wat te huren. Toen viel gisteren bij ons een kortingsbon op de mat van het Hof Van saksen. Pep heeft 't daar nog meermalen per week over. Zo leuk dat hij het vond. Dus ik zei tegen m'n man: we kunnen ook gewoon weer daarheen. Is wel lekker makkelijk, kindjes hebben t goed en wij ook. Hij was het volledig met me eens. Gisteren gelijk geboekt. Een kinderboerderij hebben we nu gekozen met de achtertuin op een speeltuin.
Pep praat al over niks anders meer. Ik heb er ook zo'n zin in!
......

Verder nog niks gepland. Wellicht gaan we nog een weekendje weg.
Laatst gewijzigd door Sam op 03 Jan 2019 14:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem279

Bericht 01 Jan 2019 21:05

Re: Vakantieplannen 2019

Wij hebben pas in het najaar vrij en we weten het nog niet zo goed. We willen wel richting Scandinavië, maar all inclusive lijkt ons ook een keer lekker, Kreta of de Canarische Eilanden ofzo. Maar we zouden dit jaar ook wel naar Disneyland Parijs willen, alleen én, én is dit jaar niet mogelijk.
We gaan volgende week eens rondneuzen op de Vakantiebeurs, misschien komen we dan iets heel anders tegen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Jan 2019 21:09

Re: Vakantieplannen 2019

We gaan eind mei/begin juni 12 dagen naar Spanje. Appartement aan zee. Waren we vorig jaar ook en dat beviel zo goed. Wat we dan in de zomervakantie doen weten we nog niet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jan 2019 21:16

Re: Vakantieplannen 2019

Dat maakt je geen simpel mens maar een gelukkig mens joh Sam. Zo lief dat P het er nu al over heeft.

Leuke diverse ideeën Flo (wie was jij?). Leuk, ik wil ook naar de vakantiebeurs, lekker neuzen.

Gaan jullie weer naar dezelfde plek dus, Gekkie? Leuk!

In februari gaat mijn man een week met z'n vader naar Finland. O gaat bij m'n ouders logeren. En ik ga een sprs.me trip doen ergens in Europa. Heel veel zin om weer eens in m'n eentje te citytrippen!

In de zomer gaan we een maand lang met een camper door Canada en Amerika reizen als gezin. We vliegen op Vancouver en reizen door een klein stukje Canada, Washington en Oregon. Wijngebieden, natuur, paar steden, kust, en dat alles met een tweejarige peuter. Zo spannend!!

In de herfstvakantie gaan we met mijn familie nog een weekje weg. We denken nu aan de champagnestreek. Moeten nog een mooi groot vakantiehuis vinden.

Einde van november willen m'n man en ik naar Nuremberg. Althans, hij gaat daar zakelijk heen en hij roept al twee jaar dat ik mee moet, dus ik haak denk ik paar daagjes aan.

En misschien gaan we ergens nog naar het huis in Spanje, maar we moeten daar maar eerst eens tijd voor zien te vinden.

Genoeg plannen dus!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 01 Jan 2019 21:20

Re: Vakantieplannen 2019

Oh Sam, malle meid, klinkt juist superfijn. HvS is heerlijk!
Spannend ja, Marin! Klinkt wel gaaf, die maandlange reis :)
Gekkie, welk appartement en waar in Spanje? Ik ben ook aan 't kijken en twijfel nog. Enerzijds lonkt een all inclusive naar Griekenland. Verstandig is gewoon een trip in Nederland (we willen volgend jaar verhuizen en sparen is daarvoor we handig) maar ik wil zo graag zonder kou de zee in lopen en gaan zwemmen! Ik wil zongarantie! Dus zit ik via Airbnb weer te neuzen in Spanje...
<<

Anoniem279

Bericht 01 Jan 2019 22:19

Re: Vakantieplannen 2019

Ik was Maple, Marin. En wat een reisjaar ga jij tegemoet zeg, jaloers!
Bazinga, herkenbaar. Verstandelijk doen we er beter aan zo goedkoop mogelijk op vakantie te gaan. Er staan nog uitgaven genoeg in de planning. Maar bij mij lonkt het buitenland altijd zo.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 01 Jan 2019 22:28

Re: Vakantieplannen 2019

Mooie plannen, Marin.

In februari ga ik een week naar Tenerife met mijn vader, boertje, schoonzusje en mijn nichtje en neefje.
In maart ga ik met mijn vriend naar Costa Rica en Nicaragua.
In oktober ga ik in mijn eentje naar New York.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Jan 2019 22:39

Re: Vakantieplannen 2019

Bazinga en Marin, het is in Alicante, appartement van een vriendin van de tante van mijn vriend. Vorig jasr zaten wij daar ook. Zo fijn met een klein kind. Direct aan zee, net iets buiten de stad en een moderne tram voor de deur die alle kanten op gaat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jan 2019 22:46

Re: Vakantieplannen 2019

Aah leuk Flo! Dan kan ik je berichten beter plaatsen. Ik zie jullie idd wel naar Scandinavië gaan!

Fijn dat je terug gaat naar hetzelfde appartement Gekkie. Zeker met een kind is dat fijn!

Jij hebt ook toffe plannen chava. Wordt dit jullie eerste grote reis samen na de reis waar je elkaar ontmoet hebt? De laatste reis langs de zijderoute was zonder hem toch?
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Jan 2019 22:57

Re: Vakantieplannen 2019

Leuke plannen al voor iedereen! Alicante is fijn hè Gekkie!

Wij hebben voor nu staan:
In maart 8 dagen naar Egypte samen met m'n vriend. Weekje all-in op een resort, ben benieuwd, nog nooit gedaan!

Eind mei/begin juni, weekje naar Sevilla met een bevriend stel. We sparen daar heel het jaar voor, en gaan dan een keer per jaar een weekje weg, allemaal grote Spanje fans. Voorgaande jaren zijn we naar; Barcelona, Alicante, Valencia, Malaga, en weer Alicante geweest, en nu dus Sevilla.

En eind september nog 4 dagen Alicante (vrienden van ons hebben daar een B&B) met mijn familie. Mijn vader wordt in oktober 70, en we (broer, schoonzus, neefje, vriend en ik) hebben hem uitgenodigd. Waarschijnlijk plakken vriend en ik daar nog een weekje achteraan en vliegen wij samen dus later terug.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 01 Jan 2019 23:27

Re: Vakantieplannen 2019

Wij weten het nog niet helemaal.
Vriend heeft voor het eerst sinds jaren de laatste 3 weken van de zomervakantie vrij (die blokken zaten altijd meteen vol waardoor hij al jaren naast het net vist). Zouden dan op vakantie gaan met zijn kinderen, maar dat gaat nu niks worden.
Dus even kijken of we nu in de voorjaars of meivakantie weg gaan met ze.
Willen ook graag nog even samen er tussenuit.
Maar hoe en wat precies nog geen idee.
Juli 2019
<<

Anoniem286

Bericht 02 Jan 2019 00:18

Re: Vakantieplannen 2019

We gaan niet naar het buitenland dit jaar, ivm de baby, willen sparen en S is flink wagenziek dus dat geeft wat extra moeilijkheden.
We hebben wel twee weken zomervakantie en we hebben 2 nachtjes geboekt in een hotel in Valkenburg met zijn viertjes en ik denk dat ik nog een nachtje aan zee ga boeken. Beiden via booking met de mogelijkheid tot annuleren mocht het weer erg slecht zijn. Of misschien nog een midweekje/weekendje landal. Twijfel nog een beetje.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 02 Jan 2019 09:19

Re: Vakantieplannen 2019

Zomervakantie gaat em hier nu niet worden, want ik zal begin juli bevallen. Misschien dat we in de meivakantie nog een paar dagen weggaan, maar sparen is ook wel fijn met een tweede op komst. Ik hoop dat mijn verlof een beetje als vakantie zal voelen :angel:
december 2016
juli 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jan 2019 09:46

Re: Vakantieplannen 2019

Wij wilden met z’n drietjes naar Zuid-Frankrijk rijden dit jaar, maar dat gaat hem ik de zomer niet worden. Ook niet in de lente overigens, met twee baby’s op komst houd ik dat geld liever in m’n zak voor andere dingen.

♥♥
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Jan 2019 09:52

Re: Vakantieplannen 2019

In februari met een vriendin naar New York. Moet alleen nog even wachteen met boeken totdat ik zeker weet dat ik geen herexamens heb, want die vallen net die periode.
In het voorjaar met een vriend naar Parijs.
En in september heb ik ook nog vakantie, maar dan nog geen plannen. Zou graag naar Israel willen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 02 Jan 2019 10:11

Re: Vakantieplannen 2019

Ik hoop februari/maart een paar daagjes skiën. En in de zomer 14 dagen all-in zwemmen en zonnen. Verder gaan wij verhuizen, en zullen we vast ook veel genieten in de tuin.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Jan 2019 10:52

Re: Vakantieplannen 2019

Ik heb wel zin om in de vakantie lekker weg te gaan, dat zat er vorig jaar vanwege ons zoontje natuurlijk niet in. Geen idee nog waar heen, we beslissen altijd pas kort van tevoren. Maar we zouden Zweden wel leuk vinden, eventueel in combinatie met Noorwegen en/of Denemarken. Ik denk dat dat de grootste kanshebber is. Al heb ik ook Oostenrijk, Slovenië, Tsjechië en Slowakije al genoemd als opties. Of het oosten van Duitsland.
Het lijkt me ook leuk om in de meivakantie dan nog een (mid)weekje weg te gaan. Dan waarschijnlijk in Nederland of Duitsland.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jan 2019 13:32

Re: Vakantieplannen 2019

Ik heb nog niks concreets, maar voor nu zijn mijn plannen om begin maart op wintersport te gaan. Mits mijn rug normaal voelt en ik nog een leuke singelreis kan vinden.

Mocht ik in de zomer nog alleen zijn of in een date fase zitten. Dan is het idee om weer 2 weken te gaan motorrijden met tussendoor een singelvakantie ergens in Europa. Maar ook dat is nog een plan wat ik waarschijnlijk pas rond mei concreet zal gaan maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Jan 2019 14:19

Re: Vakantieplannen 2019

In februari een weekendje naar Weerterbergen
In maart met mijn schoonfamilie een weekendje weg. Ik heb geen idee waarheen. Dat houden ze altijd heel lang “geheim”
In juli een weekje Frankrijk naar een kleinschalige camping. We zijn nog aan het nadenken of we daar nog een weekje aan vast plakken en dan naar een andere camping gaan of dat we in de mei vakantie weg willen.

Nog niet geboekt:
In juni een nachtje naar een hotelletje in Den Haag met z’n twee.
In het najaar een weekendje weg. We denken aan Hof van Saksen.

En dan wil ik eigenlijk nog met een vriendin een weekendje weg. Maar nog maar even kijken hoe en wat.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jan 2019 14:23

Re: Vakantieplannen 2019

Wij gaan in februari een weekend naar Winterberg in een centerparcshuisje.

In de zomervakantie hebben we een huis gehuurd in spanje, voor het eerst dat we dat doen dus ik ben benieuwd hoe dat bevalt.

Eigenlijk wil ik in de meivakantie ook nog wel ergens heen maar weet nog niet waar heen en er moet ook nog wel wat aan de tuin gebeuren dus misschien moeten we dat gewoon niet doen :-) Maar ja ik vind weggaan altijd wel erg leuk.
:heart: :heart: 2011
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 02 Jan 2019 15:04

Re: Vakantieplannen 2019

Eind januari skiën in Oostenrijk

Zomer: nog geen plannen, beslissen we altijd redelijk last minute

Sowieso een of twee meerdaagse festivals buiten NL

Herfstvakantie week weg met mijn familie, waarschijnlijk een van de Canarische eilanden.

November weekje naar zuid -Frankrijk
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Jan 2019 16:26

Re: Vakantieplannen 2019

We gaan sowieso in de zomervakantie een week naar Terschelling maar dit krijgen we van mijn zwager. Verder hebben we nog geen plannen. Komende weken eens bekijken.
10-08-2017 ♥
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 02 Jan 2019 17:03

Re: Vakantieplannen 2019

Eind januari ga ik een week naar Gran Canaria met mijn vriend
Eind maart ga ik 12 dagen naar Maleisië met een groep vriendinnen
April nog een weekendje weg met vriendinnen in Nederland
in de zomer wil ik nog graag een weekend naar Kopenhagen om daar een vriendin op te zoeken
En ik hoop heel erg dat ik einde van dit jaar of begin volgend jaar naar Lapland kan gaan. Dit is een plan met 2 vriendinnen samen en moet dus nog wel even zien of dit doorgaat
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Jan 2019 17:24

Re: Vakantieplannen 2019

Nog geen plannen, ik weet ook niet of we echt weggaan met in juni een baby op komst. We mogen wel voor een klein bedrag in het vakantiehuis van mijn oom in Portugal aan het strand, dat zou eventueel nog kunnen in de meivakantie, maar vliegen met twee kinderen is best duur en met de auto vind ik het te ver. Mijn schoonzusje wil heel graag dat we in augustus naar de Dordogne komen, zijn we al vaker geweest met ook mijn schoonouders. Ook leuk en gezellig, maar of ik dat eind rijden zie zitten met een kleine baby weet ik niet, ik kan nu ook niet voorspellen hoe het dan met mij en met de baby gaat natuurlijk. Ik vind het lastig.
Sam heeft het hier over Hof van Saksen, dat is misschien ook wel een optie! Of De Efteling, daar hebben de kinderen het nog regelmatig over, lijkt me ook wel weer leuk voor een paar dagen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2019 17:31

Re: Vakantieplannen 2019

Oh wat een heerlijke plannen al!

Wij hebben nog niks geboekt, maar gaan vast en zeker op vakantie. Ik wil graag naar Oostenrijk dit jaar, omdat dat een paar jaar geleden goed is bevallen en ik toen gezworen heb er weer heen te gaan als we kinderen hebben. Liefst in het zuiden, met mogelijkheid tot dagtripje naar Italië.

Oh en Sam. Hallo. Je doet jezelf ietwat tekort met je uitspraak. Niet doen!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron