Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf wanneer kind alleen thuis?

<<

Anoniem301

Bericht 31 Dec 2018 09:44

Re: Vanaf wanneer kind alleen thuis?

SoGood schreef:Heftig Raven, de manier van 'oppassen' van die ouders via de app op een kind van 2 vind ik persoonlijk ook niet superslim, sorry.

Nou inderdaad zeg! Zelfs sportles geven en een ander ook nog structureel belasten met de babyfoon. Bijzonder.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 31 Dec 2018 10:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 31 Dec 2018 10:17

Re: Vanaf wanneer kind alleen thuis?

Ik heb geen idee of de app geluid heeft. Wij hebben alleen een babyfoon met geluid.

Wij gaan nooit van huis zonder de kinderen. Ik durf dat echt niet. Dit is iig een van de redenen dat ik dat nooit zou durven.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem264

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 09 Nov 2017 08:49

Bericht 01 Jan 2019 13:24

Re: Vanaf wanneer kind alleen thuis?

Mijn oudste van 9,5 blijft gerust een middag alleen thuis. Geen enkel probleem. ‘S avonds zou ik dat niet snel doen, maar ik denk dat het met hem best zou kunnen. Als ik niet thuis ben en hij wel belt hij me altijd als er iets is. Telefoonnummers hangen naast de vaste telefoon.

Mijn stiefdochter van 8 en zoon van 6 blijven soms even alleen thuis als ik even boodschappen ga doen. Maar dan is mijn oudste eigenlijk ook altijd thuis

De jongste van 5 neem ik altijd mee.

Ik denk sowieso ook dat het heel erg afhangt van het kind zelf. Mijn oudste is heel zelfstandig. Weet ook precies naar wie hij kan gaan als er iets is. Maar hij gaat ook zelf rustig naar vriendjes alleen of even naar de stad (we wonen in een dorp/stad). Ik weet van een vriendin met een dochter net zo oud dat ze dat absoluut niet doet omdat haar dochter dat nog niet aan kan.

Wat ontzettend sneu trouwens voor dat jochie. Ik ken wel vrienden die twee kleintjes hebben en die met zo’n telefoonapp /babyfoon rustig 10 min verderop een avond bij vrienden gaan zitten. Maar dat zou ik zelf dus nooit doen en durven
<<

Anoniem331

Bericht 01 Jan 2019 15:47

Re: Vanaf wanneer kind alleen thuis?

In plaats van alleen thuis blijven is mijn zoon vandaag alleen op de fiets weg geweest. Heb ik toch wat meer moeite mee zo deelnemen in het verkeer. Maar, met een kleine aanpassing lijkt hij de verkeersregels ineens te snappen, en knapte hij bijna uit elkaar van trots dat hij alleen weg was geweest :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo