Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe badkamer

<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 31 Dec 2018 10:15

Nieuwe badkamer

Wij zijn van plan om volgend jaar onze badkamer van ongeveer 7m2 te laten verbouwen. Op dit moment zijn we vooral aan het oriënteren op wat we mooi vinden en wat we willen (bv. wel of geen bad). Mijn man neigt meer naar donkere kleuren en ik juist naar licht, hout, hecagon tegels.

Ter inspiratie ben ik benieuwd naar jullie badkamers en eventuele tips voor een verbouwing of musthaves in een nieuwe badkamer.
<<

Anoniem313

Bericht 31 Dec 2018 11:13

Re: Nieuwe badkamer

Wat ik heel mooi vind maar bij ons helaas niet kon is een (deels) tegelvrije badkamer. Dat oogt zo chic en rustig!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Dec 2018 12:38

Re: Nieuwe badkamer

Caulfield schreef:Wat ik heel mooi vind maar bij ons helaas niet kon is een (deels) tegelvrije badkamer. Dat oogt zo chic en rustig!


Is dat dan met een gietvloer? Want er ligt wel iets op de vloer neem ik aan?
<<

Anoniem313

Bericht 31 Dec 2018 12:59

Re: Nieuwe badkamer

Ja, ik doelde eigenlijk op de muren, maar een gietvloet zou dan ook mooi zijn ja!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 31 Dec 2018 13:01

Re: Nieuwe badkamer

Hier liggen donkere tegels met vloerverwarming in de badkamer. De tegels zijn niet glad (erg fijn met je blote voeten). We hebben een inloopdouche met regendouche en daar liggen dezelfde tegels in. In het muurtje van de douche zit in een inhammetje waar je douchegel etc. kwijt kunt. Tegels op de muur zijn mat wit en de hangkast en dressoir zijn van hout met op het dressoir een donkere stenen blad met daarop 2 witte kommen en ook een wc. Grote spiegel en een bad waar je met 2 volwassenen tegenover elkaar in kunt. Badkamer zat er al in en deze vind ik prachtig.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 31 Dec 2018 13:56

Re: Nieuwe badkamer

Caulfield schreef:Wat ik heel mooi vind maar bij ons helaas niet kon is een (deels) tegelvrije badkamer. Dat oogt zo chic en rustig!


Oh ja, dat vind ik ook wel mooi. Waarom kon dat bij julie niet?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 31 Dec 2018 15:07

Re: Nieuwe badkamer

Een regelvrije badkamer wilden wij in ons vorige huis ook, maar kon niet omdat het nieuwbouw was en betegeld opgeleverd moest worden door de aannemer. We hadden een appartement en dan zit je met garantie etc. We vonden het zonde om het eerst te betegelen en daarna splinternieuwe tegels er weer uit te bikken om alles tegelvrij te maken.

Een gietvloer zou ik niet in de badkamer doen. Vind het super mooi, maar het is spekglad als het nat is. We hebben het op de beneden verdieping en daar glijden de kinderen al vaak op uit.

Wij willen komend jaar ook de badkamer aan gaan pakken. We hebben nu een aantal ideeën die we óf moeten samenvoegen óf er 1 uit kiezen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jan 2019 11:23

Re: Nieuwe badkamer

Sapphire schreef:
Caulfield schreef:Wat ik heel mooi vind maar bij ons helaas niet kon is een (deels) tegelvrije badkamer. Dat oogt zo chic en rustig!


Oh ja, dat vind ik ook wel mooi. Waarom kon dat bij julie niet?



Bij ons kon het ook niet omdat de badkamer daar veel te klein voor is (2m2). Waar ik heel erg blij mee ben is dat we voor verschillende maten tegels gekozen hebben. Op de vloer ligt 33x33 en op de muur 25x40. Ik ben zo’n neuroot die er niet tegen kan als de lijnen niet netjes doorlopen en op deze manier vind ik het niet storend omdat je overduidelijk ziet dat de tegels andere maten hebben. Qua tegels zou ik ook vooral heel goed naar de ruimte kijken. 60x60 tegels vind ik bijvoorbeeld heel mooi maar is absoluut niet mooi in onze badkamer.
2015 💙

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers