Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijnlijke baarmoeder

<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 22 Dec 2018 18:39

Pijnlijke baarmoeder

Ik zit met een dillema, ik weet niet zo goed of ik hiermee naar de huisarts kan gaan en wat ik dan verwacht of kan verwachten. Dus graag jullie mening.

In april heb ik een miskraam gehad met 8 weken, dit is met cytotec opgewekt.
In augustus had ik een vroege miskraam.
En sindsdien heb ik iedere dag pijn aan mijn baarmoeder. Ik ben (helaas) niet zwanger.
Maar het voelt de hele tijd alsof mijn menstruatie eraan komt en heb daarbij ook pijnlijke borsten.

Ik vind dit een heel vervelend gevoel. Maar weet ook niet of dit gewoon hoort bij vrouw zijn. Voorheen had ik dit namelijk niet.

Ik hoor graag jullie mening, of je hiermee baar de ha zou gaan of je dit herkent,of gewoon er iets anders over wilt zeggen
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 22 Dec 2018 19:03

Re: Pijnlijke baarmoeder

Ahh pollepel dat klinkt naar.
Ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt me niet dat je elke dag pijn voelen normaal is. Laatste miskraam ook al tijdje terug. Ik zou denk ik huisarts vragen of ie je door wil verwijzen om eens een echo ofzo te laten maken. In ieder geval even checken of alles er normaal/rustig uit ziet.
<<

Anoniem247

Bericht 22 Dec 2018 22:09

Re: Pijnlijke baarmoeder

Kan het je blaas niet zijn? Dat je een blaasontsteking hebt? Al verklaard dat de pijnlijke borsten niet maar het zit wel een beetje in dezelfde regio en bij een blaasontsteking heb je ook een menstruatie achtigs buikpijn. Dat had ik tenminste.
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 23 Dec 2018 16:52

Re: Pijnlijke baarmoeder

Ik ga maandag maar een afspraak maken.
Ik denk niet dat ik een blaasontsteking heb, dat voelt bij mij wel anders.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 25 Dec 2018 10:06

Re: Pijnlijke baarmoeder

En weet je zeker dat je helemaal 'schoon' bent? Dat er dus nier nog wat restweefsel zin?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers