Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Nov 2018 09:32

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik denk dat ze gewoon goedkope deals hebben kunnen vinden op voorhand voor die data ja. Ik denk eigenlijk niet dat ze vooraf al tickets e.d. inkopen.
Heb je nog iets geboekt, Marin?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2018 09:38

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Nee nog niet, moet nog oppas vragen eerst! Maar hoop het zeer zeker wel te doen.

Twijfel nog beetje welke drie steden ik zal uitsluiten.

In elk geval Kopenhagen en Valencia. Als derde dacht ik eerst Istanbul want daar ben ik ook al zo vaak geweest en vind ik qua veiligheid niet zo prettig meer, maar ik heb heeel veel bestemmingen al bekeken via de Facebook groep en die heb ik überhaupt niet zien langskomen dus misschien gebruiken ze die überhaupt niet. Alicante zag ik wel paar keer langs komen en dat ken ik ook al te goed en weinig zin in om terecht te komen dus denk dat ik die als derde kies.
Andere steden waar ik al vaker ben geweest die ik veel die langs komen zou ik helemaal niet erg vinden om nogmaals naar toe te gaan.
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Nov 2018 09:44

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Aah leuk!
Ik heb nog een kortingsbon van 25 euro gekregen die ergens begin december uiterlijk opgemaakt moet worden. Ik heb voor mijn verjaardag veel cadeaubonnen gekregen dus ik zit er over na te denken welke trip ik wil boeken. Maar weet nog niet of ik die kortingsbon ga gebruiken.
Mocht je voor die tijd willen boeken, contact me anders even, dan kun je hem misschien van me krijgen. Scheelt toch weer :)

Istanbul heb ik inderdaad nog nooit voorbij zien komen inderdaad! Mocht je er vier uit willen sluiten zullen ze daar vast ook niet moeilijk over doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2018 09:50

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Kan je eigenlijk ook nog opgeven wat voor dingen je leuk vindt om te doen (bijv culinaire dingen, wandeltochten, musea, ik noem maar iets). Of kan je dst allemaal last minute zelf regelen? VInd ik prima hoor maar ben benieuwd of ze echt lukraak iets boeken of nog enigzins rekening houden met personalisering.

Een kortingsbon zou altijd fijn zijn. Ik laat het je weten. Lief van je.

Je hebt de smaak te pakken hè.
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Nov 2018 09:54

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Je zou het best kunnen vermelden, geen idee of ze er qua stadkeuze iets mee doen.
Ze gaan echter niks voor je boeken en regelen qua activiteiten. Dat moet je inderdaad gewoon zelf last minute regelen. Dat vind ik wel z'n charme hebben. Op de luchthaven boekjes kopen, internet afstruinen en zoeken maar.

Jaa!! Ik vind het een leuk concept. Ben nu drie keer geweest. 2x op citytrip naar Europa (4 dagen) en 1x citytrip buiten Europa.

Maar ben gewoon onrustig merk ik. Ik vind de winter geen fijne periode om op vakantie te gaan richting de kou. Heb ook niks op de planning staan en dat vind ik stom :wink:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2018 09:57

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ja ik vind het ook juist leuk om zelf zo'n stad te ontdekken. Vroeg het me meer gewoon af omdat ik zelf altijd zo goed weet wat ik leuk vind aan een stad.

En ja ik wil ook altijd wat op de planning hebben (heb ik nu wel hoor maar heb behoefte aan iets korts in m'n eentje).
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Dec 2018 14:01

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik heb net geboekt voor m'n eerste sprs.me trip! :banaan:
Ik ga in februari vier daagjes (drie nachtjes) in m'n eentje weg, m'n man is dan op een ander tripje. Ik heb opgegeven dat ik niet naar Valencia, Alicante en Kopenhagen wil. En ik wil wel in een 3/4 sterren hotel. Ik had ook een kortingscode vanwege m'n verjaardag laatst dus dat is mooi meegenomen. Nu afwachten! Zinin!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Dec 2018 14:16

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Leuk Marin! Wat betaal je voor zo'n tripje als ik vragen mag? Lijkt me ook nog wel een keer tof om te doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 17 Dec 2018 14:18

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Tof, Marin! Alleen op reis gaan is af en toe zo ontzettend fijn. Ik ben benieuwd wat de bestemming gaat zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Dec 2018 14:29

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Dit was 501 euro, Bliss. Ik heb gekozen voor 3 nachten (2 kan ook), een comfort hotel (3 of 4 sterren) want ik heb wel graag een eigen kamer en badkamer, je kunt bijv ook voor een goedkoper hotel of hostel kiezen. Ik heb ook ruimbagage gekozen (65 eu in dit geval) want dat vind ik prettig. Oh en ontbijt in het hotel toch ook maar dit keer, omdat ik niet weet waar ik terecht kom. Het kan dus zonder al die add-ons nog een stukkie goedkoper.

En ja Skyler ik heb zoveel zin om weer even alleen op reis te zijn, ik houd er wel van!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 26 Dec 2018 14:32

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Heel gaaf Marin, ben benieuwd waar je terecht komt! Alleen op reis is zo fijn!

Mijn vriend en ik willen misschien in de carnavalsvakantie met srprsme weg. We twijfelen tussen dat of naar Praag. Lastig haha, aangezien je met srprsme natuurlijk ook in Praag terecht kunt komen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Dec 2018 14:44

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Je kunt sinds vorige week ook een pakket kiezen met iets meer controle, waarbij je uit vijftien steden kan wegstrepen. Dan is de kans groter dat je in een stad komt die je wil. Misschien is dat wat? Dat zijn de wat bekendere steden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 26 Dec 2018 21:14

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Oh die heb ik nog niet gezien, bedankt voor de tip. Ik ga zeker even kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jan 2019 10:54

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Hoe lang van te voren en op welke manier kregen jullie je vluchttijden te weten?
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Jan 2019 11:01

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik kreeg een week voor vertrek de kaart met krascode. Er zat een briefje bij met hoe laat ik op het vliegveld moest zijn.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jan 2019 11:02

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Oh op de website staat een maand tot twee weken van te voren (ik ga over iets minder dan een maand) dat je de vliegtijden krijgt en een week van te voren een weerbericht en de kraskaart. Ik hoop eigenlijk wel dst ik 't eerder dan een week van te voren hoor ivm zoon wegbrengen en halen (breng ik wel op tijd weg hoor maar toch, vind ik toch wel fijn om te weten).

Maar dus wel echt per post? Geen email oid?
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Jan 2019 18:15

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Misschien dat het inmiddels anders is met die vliegtijden, want voor mij is het ook bijna twee jaar geleden. De enige mail die ik kreeg ging over de bagage (afmetingen en hoeveelheid). Het weerbericht kreeg ik inderdaad ook een week van tevoren.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 07 Jan 2019 18:37

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Chava schreef:Misschien dat het inmiddels anders is met die vliegtijden, want voor mij is het ook bijna twee jaar geleden. De enige mail die ik kreeg ging over de bagage (afmetingen en hoeveelheid). Het weerbericht kreeg ik inderdaad ook een week van tevoren.


Voor mij hetzelfde, was in nov 2016, dus even geleden.
Kreeg alleen een link met aftelklok en het weerbericht.
Verder per post een kraskaart en een (handgeschreven!) Post-it er op met hoelaat ik op welke luchthaven moest zijn en een dichte envelop met boardingpas. Kreeg die een week van te voren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jan 2019 18:57

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Oke bedankt! ik hoop dat het toch wat eerder komt in mijn geval. Niet dat het echt uitmaakt, maar dan kan ik bijvoorbeeld 's avonds nog m'n zoontje halen enzo, toch wel handig om te weten. Maar I'll let it go, want dat is beetje het doel van deze trip haha.
Let's discover the world together.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 07 Jan 2019 19:14

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Marin schreef:Oke bedankt! ik hoop dat het toch wat eerder komt in mijn geval. Niet dat het echt uitmaakt, maar dan kan ik bijvoorbeeld 's avonds nog m'n zoontje halen enzo, toch wel handig om te weten. Maar I'll let it go, want dat is beetje het doel van deze trip haha.

Het verplicht jou om het eens gewoon aan een ander over te laten en dat te organiseren :wink:.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jan 2019 19:25

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Precies!
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Jan 2019 12:52

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

De eerste keer kreeg ik het al vroeg per e-mail te horen omdat ik niet met het ov op de luchthaven zou kunnen komen om die tijd. De tweede en derde keer moet ik echt heel erg goed nadenken zeg.
Even nagezocht en de derde keer kreeg ik het per e-mail een maand na boeking te horen. Dat was twee maanden voor ik weg zou gaan.
De tweede kan ik zo niks over vinden dus weet ik even niet. Sorry!

Ben heel benieuwd waar je naar toe gaat Marin. Erg leuk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jan 2019 06:48

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Intussen heb ik m'n info allemaal binnen! Ik weet hoe laat ik op Schiphol moet zijn (vroehoeg), wat ik aan bagage mee mag, m'n kraskaart is keurig op tijd binnen en intussen weet ik het weerbericht!
Afbeelding
Ik denk dat ik iig niet naar Scandinavië ga! Niet super zuidelijk denk ik in Europa maar zeker niet te koud. Lekker! En spannend! Nog een week te gaan.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 29 Jan 2019 07:07

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Spannend Marin. Niet super zuidelijk inderdaad. Maar wel zuidelijker dan hier haha
Zuid-Frankrijk misschien. Of iets op die lijn.
2016
<<

Anoniem271

Bericht 29 Jan 2019 13:45

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Oh leuk Marin, die voorpret. Vond ik dan haha. Ik ben benieuwd waar je heen mag. Ga je nu ook Googlen naar weerberichten binnen Europa om te kijken wat het zou kunnen zijn? :wink:
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers