Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Definitieve afrekening KOT

<<

Anoniem66

Bericht 10 Nov 2013 08:12

Re: Definitieve afrekening KOT

PiP schreef:Aagje: Definitief is definitief toch?
Heb je een koophuis? Daar zit bij ons het verschil in + dat ik het loon van mijn man wat hoger inschat ivm overwerk.
Als je een koophuis hebt dan mag je de rente welke je betaald in mindering brengen of je jaarinkomen. Het kan dus zijn dat je hebt opgegeven wat je daadwerkelijk verdiend, maar dat is niet je belastbare inkomen.
Wij dachten ook geen recht te hebben op zorgtoeslag, maar achteraf dus wel 33,- in de maand.

Ik heb vandaag ook de papieren brief ontvangen, nu idd nog het geld :)


Ah, dat verklaart waarom wij ineens een bak geld terug kregen wat betreft zorgtoeslag. Nou snap ik het!
<<

Anoniem219

Bericht 12 Nov 2013 06:14

Re: Definitieve afrekening KOT

Ik heb gister de rest binnen gekregen!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Nov 2013 10:42

Re: Definitieve afrekening KOT

Printje schreef:Ik ben ook in afwachting of we terug krijgen of bij moeten betalen. Vind dat altijd eng.. dadelijk moeten we kei veel terugbetalen ofzo.


Dit heb ik dus ook..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem20

Bericht 12 Nov 2013 21:24

Re: Definitieve afrekening KOT

Hier is het geld ook binnen :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 12 Nov 2013 21:45

Re: Definitieve afrekening KOT

Ik las het topic al een keer eerder en toen dacht ik "ik moet daar ook eens goed naar kijken want wat ik heb ingevuld klopt ook niet" Maar we hebben nu over 2012 al geld terug gekeken.
Ik moet nog wel is uitzoeken of ik voor 2013 wel heb opgegeven dat het duurder is geworden, ik dacht van wel maar heb daar volgens mij nooit een bevestiging van gehad.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 21:48

Re: Definitieve afrekening KOT

Hier nog niets gehoord. Ben erg benieuwd, ik ga er maar vanuit dat we bij moeten betalen dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers