Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #2

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Dec 2018 22:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wa heftig, veel sterkte :( .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Dec 2018 22:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jeetje wat heftig biechtje. Wat vreselijk zeg!! Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem252

Bericht 05 Dec 2018 22:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Pff sterkte
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 06 Dec 2018 00:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ok.. 1.5u praten en wat nuance verder..

Hijs altijd eerst BAM dit vind ik en zo is t... en dan volgt later pas de nuance.

Hij zou graag elke week een of avondje voor zichzelf hebben. Nou ja prima, juich ik m alleen maar toe.
Heb hem wel gezegd dat ik dan verwacht ook met MIJ leuke dingen te doen. Dat snapte hij wel.

Hij zei weer, ja je zit vaak achter je laptop als je thuis bent en ik zou graag bij elkaar op de bank zitten. Dus ik ook gezegd: jij zit met je telefoon en je kunt t me ook vragen.

Ik zei dat ik in mn hoofd al aan t bedenken was hoe ik aan een ander huis kon komen, daar was hij totaal niet mee bezig en was zijn plan ook helemaal niet.

Ik zeg ook.. Maar snap je tussen wat je me nu steeds heen en weer gooit? Dat snapte hij ook.

Ook uitgelegd waarom ik tijd voor elkaar zo belangrijk vind. Juist om dit te voorkomen. Bewust tijd maken voor elkaar ipv met kind of nog thuis bezig zijn.
Was hij t toch ook wel mee eens.

En hij zegt altijd: ja zo ben ik.../zo reageer ik gewoon dat weet je toch
Ik zeg ook: dat kan gewoon niet altijd. Je zult je soms simpelweg moeten aanpassen.
Ook dat snapte hij dan wel.
Want hij dropt een bommetje, om vervolgens later de boel te nuanceren.

Hij zegt ook.. Ik zit gewoon niet lekker in mn vel. Maar ook dat weet ik. Ik zeg en dan kom ik vanmiddag thuis uit mn werk, lastige dag gehad en dan tref ik zo'n bakkes aan.
Ja Zegtie, das ook nie leuk thuiskomen voor jou...

Maar goed, hij gaat nu tot zaterdag na zn werk naar vrienden en dan gaan we zaterdag avond bespreken wat we verwachten van elkaar of graag zouden willen...

Uiteindelijk elkaar een mega dikke knuffel gegeven, en ben ik naar boven gegaan.

Sorry voor het warrige verhaal. Getypt op mijn telefoon
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Dec 2018 13:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Sterkte, biechtje! Goed dat jullie met elkaar gaan praten. Pff, heftig hoor dat hij het gelijk over scheiden heeft, jij in paniek en het dan later pas nuanceert. Hopelijk komen jullie er samen goed uit.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 06 Dec 2018 15:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat rot dat hij het zo resoluut heeft gebracht. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Hopelijk vinden jullie een weg.
<<

Telefono

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 07 Dec 2018 12:35

Bericht 07 Dec 2018 13:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum maar hoop dat jullie mij willen en kunnen helpen. Mijn verhaal is minder heftig dan mijn voorganger in dit topic, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aangezien ik hier wel best mee zit. Namelijk het volgende:

Een paar maanden terug heb ik een leuke meid leren kennen via internet. Ik ben 32 en zij is 24. We zagen elkaar ongeveer 1x in de week of 1x in de 2 weken, we wonen ook wel een eindje uit elkaar. Ik heb haar nu echter al 3 weken niet gezien, en als ik een voorstel doe, of vraag wanneer ze tijd heeft, kan zij nooit. Nu werkt ze inderdaad veel, ze werkt in de horeca en de vrije dagen die ze heeft werkt ze nog ergens anders, en dus altijd in de middag en avond. Ze vind het voor nu leuk om te doen maar zegt zelf al dit niet de rest van haar leven te willen.

Ik heb haar een paar keer gevraagd de laatste tijd, maar ze zegt dat ze dan niet kan. Ze geeft wel tekst en uitleg en zegt ook wel dat ze mij graag weer wil zien of mij mist of het anders graag had gedaan, maar ze komt niet met een alternatief. Ik weet dat ze het druk heeft, maar ik ben bang dat er meer aan de hand is, bijvoorbeeld dat haar interesse verminderd. Mijn vraag is dus, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil haar niet kwijt. Ik wou het er graag irl met haar over hebben, maar dat gaat zo niet. Ik heb op internet verschillende dingen gelezen, maar vaak word er gezegd in zo'n situatie van, laat haar gaan, ze heeft geen interesse meer en ga op zoek naar iemand die je wel graag wil zien of meer tijd heeft. Maar dat is dus net wat ik niet wil, ik wil het nog een kans geven, haar niet kwijt. Op zoek naar iemand anders kan later dan eventueel wel weer...

Het app contact is best nog wel goed, misschien iets minder enthousiast en oppervlakkiger dan een paar maanden terug, maar we hebben nog best vaak en leuk contact. Ik zit wat in dubio wat ik moet doen:
- paar weken contact houden, dan nog eens een afspraak proberen te maken om het nu niet te forceren en hopen dat ze dan wel wil afspreken.
- of nu nog een keer proberen een afspraak te maken en als ik dan een ontwijkend antwoord krijg vragen of er iets is en of ze eerlijk wil zijn. Ik ben dan echter wel bang dat ik iets forceer, de appjes zelf zijn wel gezellig.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 07 Dec 2018 13:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik zou haar vragen om een datumvoorstel en haar dan concreet vragen wat ze wil. Klinkt idd alsof het aflopende zaak is een dat zou ik dan toch maar accepteren.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem249

Bericht 07 Dec 2018 13:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik zou ook de bal bij haar neerleggen, dan weet je snel genoeg hoe de vork in de steel zit.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Dec 2018 14:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat heftig Biechtje met man die wil scheiden. Nu weet je alsnog niet waar je aan toe bent. Wat naar. Veel sterkte!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 07 Dec 2018 17:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik wil even mijn ei kwijt maar ik hoop ook dat jullie tips of adviezen hebben.

Ik heb al mijn hele leven moeite met het krijgen van een orgasme bij mijn vriend (Ik ben 31, 8 jaar samen). Als ik het zelf doe wanneer ik alleen ben dan heb ik er geen probleem mee maar bij hem en tijdens de seks wel. Bij ex-vriendjes, op 1 na, kreeg ik ook nooit een orgasme. Bij de jongen waar het wel bij lukte was het ook lastig, hij gebruikte zijn mond (om het even netjes te houden) en we waren zo een half uur verder waarbij ik mij enorm moest concentreren. Mijn huidige vriend houd niet van mondwerk, geen probleem maar het niet krijgen van een orgasme vind ik wel een probleem!

Ik word echt wel opgewonden genoeg en met hulp van een vibrator ben ik meermaals op het randje geweest maar het echte orgasme blijft uit :( Nu heb ik een womanizer gekocht want dat schijnt DE sekstoy te zijn bij het krijgen van een orgasme. Ik heb hem twee keer gebruikt (alleen) maar het orgasme blijft uit...frustratie alom! Misschien heb ik hem niet goed op mijn clitoris, dat kan. Of misschien heb ik er zulke hoge verwachtingen van dat het juist niet lukt. Of misschien moet ik wel ‘wennen’ aan het gevoel want zelf doe ik het altijd met een mini dildo (ter grootte van een pen) dus ik ‘ken’ ook niet anders zeg maar. Het schijnt zelfs dat 98% wel een orgasme krijgt van de womanizer, het kan toch niet zijn dat ik bij die andere 2% hoor? Wat denken jullie? Misschien tips?
<<

Anoniem282

Bericht 07 Dec 2018 18:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Biechtje met de internetdate die in de horeca werkzaam is: bellen jullie wel, of blijft het bij appen? Ik zou haar bellen en aangeven dat je merkt dat ze zegt ook graag te willen afspreken, maar verder niet met concrete voorstellen komt voor data. Ik zou vragen wat daar de reden voor is. Daarbij hoef je denk ik niet per se te benoemen dat je een eerlijk antwoord waardeert. Je kunt zelf bepalen waar jij genoegen mee neemt.

Biechtje dat moeite heeft met het krijgen van een orgasme: het is al bewezen dat je bij die 2% hoort voor wat betreft de womanizer, toch? :) Ik zou eens een doorverwijzing vragen, zodat je met een seksuoloog kunt praten. Zoals ik het lees is het nu ook wel iets groots geworden in je hoofd en kan dat, zonder dat je je daar bewust van bent, een druk worden waardoor het niet lukt. Als het je met soloseks wel lukt en in het verleden ook met een ex, kun je dus uitsluiten dat het überhaupt niet mogelijk is. Ergens is er dus een blokkade, lijkt me. Een seksuoloog kan je helpen te onderzoeken waarom een orgasme uitblijft bij seksuele gemeenschap (even los van de enige ex bij wie het wel lukte).
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Dec 2018 22:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

*
Laatst gewijzigd door Jada op 24 Mei 2019 10:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Telefono

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 07 Dec 2018 12:35

Bericht 08 Dec 2018 09:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Bedankt voor de reacties. We bellen alleen maar als er echt iets is, ik heb kort terug eens aangegeven dat we als soort van tussenoplossing wel meer konden gaan bellen, dat vond ze een goed idee zei ze. Verder is het appen.

Zoals het nu lijkt zie ik haar woensdag weer, dan wil ik het er met haar over hebben. Nog even denken hoe ik er het beste mee kan komen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Dec 2018 11:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik ben het biechtje met het orgasme probleem maar ik ben zo, zo, zo blij! Het is gelukt!!! Wel solo maar toch. Drie keer is scheepsrecht :P Hihi. Ik ben in ieder geval blij dat ik toch een soort van 'normaal' ben, hoe stom dat ook mag klinken. Ik weet niet of het met controle los laten te maken heeft want ik laat mij wel gaan tijdens de seks, het is niet dat ik mij 'schaam' voor mijn lichaam of dat ik denk dat ik misschien gekke geluiden maak oid. Het is -denk ik- vooral dat ik niet helemaal 100% in het moment kan gaan zitten omdat ik snel afgeleid ben door een geluidje of mijn vriend die anders gaat liggen. Ik weet wel dat ik mij moet concentreren op wat ik voel, en dat gaat al stukken beter dan bijv. een jaar geleden. Ik heb voor een aantal jaar terug ook een half jaar bij een bekkenbodemfysio (in het ziekenhuis) gelopen omdat ik altijd pijn had tijdens de seks wat achteraf bleek te komen omdat ik onbewust mijn bekken constant aanspande. Dmv oefeningen is dit verholpen dus wellicht komt daar ook het orgasme probleem vandaan. Maar hoe is het jou gelukt dan Jada? Wat heeft jou geholpen dat je letterlijk over het randje ging? Als je het vervelend vind dat je naam er staat, zeg het even dan haal ik je naam weg :)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 09 Dec 2018 13:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat fijn, biechtje met orgasmeproblemen.
Biechtje met man die wil scheiden: hoe is het gisterenavond gegaan?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 09 Dec 2018 18:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Lief dat jullie er naar vragen.
De afgelopen dagen ben ik meer keer heen en weer geslingerd tussen ongeveer alle soorten emoties.
Vrijdag gaf mijn man aan echt niet meer te willen. Uiteindelijk heeft hij de huisarts gebeld, hij is namelijk ook overspannen.. en die gaf aan dat hij dit soort beslissingen nu niet kan en mag maken.
Mijn man gaf aan gewoon niet meer helder te kúnnen denken en niets meer zeker te weten.

We hebben afgesproken en uitgesproken wat we van elkaar verwachten en gaan hier beide aan werken.
Mijn man zal hard moeten werken om beter te worden in ieder geval!!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 09 Dec 2018 19:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Fijn dat jullie de verwachtingen hebben kunnen uitspreken. Hopelijk lukt het je man om hard aan zichzelf, en daarmee aan jullie relatie, te werken. Sterkte!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 09 Dec 2018 19:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Biechtje met orgasmeprobleem fijn dat het gelukt is.

Laatste biechtje heel veel sterkte!
Laatst gewijzigd door Jada op 24 Mei 2019 10:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Telefono

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 07 Dec 2018 12:35

Bericht 13 Dec 2018 12:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hier weer even het biechtje met de date die af lijkt te lopen. Ik ben er gister geweest. Het was eerst wel wat kouder dan de vorige keren maar uiteindelijk zijn we intiemer geworden. Ik heb haar gevraagd wat zij een fijne frequentie vind om af te spreken. Ik had een moeilijk verhaal verwacht maar ze antwoordde met 1xper week of anders 1x per 2 weken. Ik begon er over dat we elkaar weinig zagen en dat het vast kwam door drukte maar dat er vaak meer aan de hand was. Daar ging ze niet op in, wel dat het druk was. Ze zei dat het de komende weken erg druk was en dat afspreken er niet meer in zat maar vanaf oud en nieuw werd het rustig en dan moest het lukken om elkaar vaker te zien zei ze.

Maar er is nog iets, ze spreekt ook wel met andere jongens / mannen af. Daar is ze vanaf het begin wel open in geweest. Ze zegt dat het gewoon vriendschappelijk is, ze weet hoeveel pijn het doet als je word bedrogen en dat nooit zou doen. Toch zit het mij natuurlijk niet helemaal lekker, zeker nu omdat het contact tussen ons wat minder is.
<<

Anoniem248

Bericht 13 Dec 2018 13:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ze werkt in de horeca, het is ook echt niet te doen zo druk deze weken, volgens mij. Ik zou er dus vanuit gaan dat hetgeen wat ze zegt, gewoon waar is, en er verder niks achter proberen te zoeken.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 13 Dec 2018 16:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Verwacht je niet iets teveel, Telefono? Als je haar echt heel leuk vindt, laat het haar weten en wees duidelijk in wat je van haar hoopt. De frequentie waarop zij wenst af te spreken klinkt mij eerder vriendschappelijk in de oren dan dat er echt sprake is van een vurige klik.

Nu al moeilijk gaan doen over afspreken met anderen lijkt me sowieso niet de beste basis. Spreek je twijfel uit. Alleen dan kun je beoordelen of het de moeite waard is hier energie in te blijven steken. Voor ons is dat moeilijk te beoordelen.
<<

Telefono

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 07 Dec 2018 12:35

Bericht 13 Dec 2018 19:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Bedankt voor de reacties. Wel grappig dat ze beide wat tegenovergesteld zijn.

We wonen meer dan een uur rijden uit elkaar en dan is denk ik 1x per week of soms 1x per 2 weken best realistisch. We hebben beide serieuze intenties uitgesproken eerder, en kennen elkaar nu bijna 3 maanden. Verder eigenlijk alles gedaan wat stelletjes ook doen. Ik heb het met haar ook over verhuizen gehad, mocht het echt iets gaan worden. Ik heb een eigen bedrijf en kan daardoor moeilijk verhuizen. Ze zei hier ook over te hebben nagedacht al maar vond dat geen probleem zei ze om ooit mijn kant op te moeten verhuizen.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 13 Dec 2018 19:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Dan is er toch weinig te klagen? Met zo'n afstand en een job in de horeca lijkt het logisch 1x per week af te spreken in de drukke decembermaand. Wat Maple dus al zegt. Ik had het opgevat alsof ze pas in januari weer tijd had om af te spreken, maar dat is niet het geval lees ik. Fijn voor je! Vieren jullie Kerstmis en/of Nieuwjaar wel samen?
<<

Telefono

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 07 Dec 2018 12:35

Bericht 13 Dec 2018 19:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Nee, ze gaf aan elkaar pas in januari weer te kunnen zien maar dat ze dan wel (bijna) iedere week kan afspreken. Kerst en oud en nieuw ook niet, omdat ze dan ook moet werken. We zagen elkaar in het begin wel iedere week of bijna iedere week, maar tussen de laatste keer en daarvoor zat een maand(!). En het appen word ook iets minder, vandaar mijn twijfels..
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers