Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mondayblues

<<

Anoniem27

Bericht 11 Nov 2013 14:08

Mondayblues

Nog meer meiden hier die soms of regelmatig last hebben van de mondayblues? Het weekend is voorbij, het is maandag en daar komt het gevoel.. Bleegghh!!! Ik ga op de maandagen standaard met veel meer moeite naar mijn werk. Wie herkent dit en wat doe je eraan? Ik probeer mezelf op te peppen en vrolijke sites te bekijken. Oh en chocola does also a trick :).
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 14:09

Re: Mondayblues

Op zondagavond kijk ik er altijd tegenop, maar als het eenmaal maandag is, dan is het goed.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Nov 2013 14:15

Re: Mondayblues

Ik vind de overgang van maandag op dinsdag altijd het ergst. Dan heb ik het gevoel nóg zo'n lange dag te moeten doorstaan. Woensdags zijn de kinderen 's middags vrij, dus dan heb je al weer een heel andere dag.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Nov 2013 14:22

Re: Mondayblues

Zondagavond heb ik er geen last van omdat ik op maandag uit kan slapen. De ochtend en treinreis op maandag zijn het ergst.
<<

Anoniem 3

Bericht 11 Nov 2013 14:27

Re: Mondayblues

Herkenbaar! Ik heb dan ook nog eens om de week 5 dagen en de andere week 4 dagen werken, waardoor de weken dat ik 5 dagen moet werken helemaal lang duren, daar zie ik altijd tegenop :P .
Ik probeer altijd wat leuks tussen het werken door te doen en hoop op veel werk, zodat de dag snel gaat :P .
<<

Anoniem123

Bericht 11 Nov 2013 15:33

Re: Mondayblues

Ik heb dat meer met de dinsdag, dat is dan mijn langste werkdag en sporten en daar zie ik altijd wel weer tegenop. Maar daarna heb ik weekend dus ik klaag er niet over.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Nov 2013 15:35

Re: Mondayblues

Ik vind dinsdag gevoelsmatig ook het zwaarst.. De maandagen kom ik altijd wel door, de woensdagen ook, omdat ik de dag daarna altijd vrij ben, maar de dinsdagen... eindeloos duren die!
<<

Anoniem9

Bericht 11 Nov 2013 15:46

Re: Mondayblues

Ik ben de maandag vrij, maar juist op die dag voel ik me heel erg down.. :( Dinsdag en woensdag vind ik altijd onwijs lange dagen.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Nov 2013 15:46

Re: Mondayblues

Dinsdag is echt de langste dag. Die dag heeft serieus gewoon meer uren, dat kan niet anders!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Nov 2013 15:57

Re: Mondayblues

Mijn werkweek begint op zondagavond om acht uur. Dan regent het, is het donker en zit iedereen in zijn chillpak voor de tv en moet ik nog werken.. Heb nooit zin dan, maar zodra ik op het werk ben is dat wel voorbij. Alleen omkleden, tas pakken, fietsen.. Bleghh, nooit zin in.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem44

Bericht 11 Nov 2013 15:58

Re: Mondayblues

Ik heb daar geen last van, omdat ik ook in het weekend regelmatig werk. Op die manier heb ik ook nooit een echt weekendgevoel en als het kassameisje me een fijn weekend wenst, dan kijk ik regelmatig op, zovan: oja, weekend. Best irritant soms. Mijn man werkt ook veel in het weekend. Voor ons zijn vaak andere dagen een soort van weekend. Nooit over nagedacht dat het ook voordelen heeft, hier geen mondayblues :D
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 11 Nov 2013 16:01

Re: Mondayblues

Ik heb dit meestal op dinsdag omdat ik maandags vanuit huis werk en op dinsdag weer naar kantoor moet.
Meestal haal ik koffie bij de starbucks op dinsdagochtend en dan is het gevoel al snel weer over.
<<

Anoniem 63

Bericht 11 Nov 2013 20:41

Re: Mondayblues

Forti schreef:Ik ben de maandag vrij, maar juist op die dag voel ik me heel erg down.. :( Dinsdag en woensdag vind ik altijd onwijs lange dagen.


+1.
<<

Anoniem185

Bericht 11 Nov 2013 23:01

Re: Mondayblues

Nooit last van, omdat ik eigenlijk bijna ieder weekend werk. Ik heb wel een soort mondayblues als ik een paar dagen (2 of meer) vrij ben geweest achter elkaar en dan weer aan de bak moet.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 12 Nov 2013 20:38

Re: Mondayblues

Rush schreef:Op zondagavond kijk ik er altijd tegenop, maar als het eenmaal maandag is, dan is het goed.


Ik heb er ook altijd zo'n last van op zondagavond. Als de week idd begonnen is heb ik er geen last meer van.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 12 Nov 2013 21:42

Re: Mondayblues

Oh ik vindt de maandag ook vreselijk. Ik heb er zondagavond al last van helaas. En dat gevoel dat die vreselijke maandag gaat op maandag ook niet weg, pas al ik weet thuis ben
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem7

Bericht 12 Nov 2013 21:44

Re: Mondayblues

Ik heb dat altijd op dinsdag, vooral omdat ik dinsdag met een minder fijne collega werk. Alle andere dagen ga ik met plezier naar m'n werk.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers