Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Word ik blij van/ lucht mij op

<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Nov 2013 19:16

Word ik blij van/ lucht mij op

In navolging van de ' vind ik leuk' en ' vind ik niet leuk' , heb ik een topic geopend met een zelfde idee maar met een iets andere lading.
Heb je de behoefte, iets te delen wat je niet perse leuk of niet leuk vindt maar wat wel een opgelucht gevoel geeft?

Goed idee?
Laatst gewijzigd door Happinaz op 12 Nov 2013 19:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 12 Nov 2013 19:18

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

I*
Laatst gewijzigd door Happinaz op 12 Aug 2014 09:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem130

Bericht 12 Nov 2013 19:24

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

Wat fijn dat je het met je mams hebt kunnen bespreken! Stom he, hoe iets in je hoofd heel groot en moeilijk kan zijn en dat het dan door de ander zo goed wordt opgepikt!

Mij lucht het op dat ik voor mezelf besloten heb een stage aan University of California in Berkeley te laten schieten. Kwam een mailtje langs dat ze specifiek mensen van onze kleine opleiding zoeken, met labervaring (die ik heb, echt precies in hun gebied en met veel van de door hen gebruikte technieken) en het sprak me ontzettend aan. Terwijl ik net een hele andere volgorde van reizen/coschappen/stage bedacht had. Heeft me toch wel even flink aan het twijfelen gebracht... maar ik ga het niet doen. Berkeley trekt me niet, ik wil binnen een jaar tijd nemen om te backpacken en ik vind ook heus wel weer iets anders leuks!
<<

Anoniem29

Bericht 12 Nov 2013 19:38

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

Whooa whatever. Dat klinkt wel heel gaaf! Maar ik maak dat soort plannen altijd zo romantisch in mijn hoofd. Ik moet gelijk aan The O.C. denken.. En college parties :D

Wat fijn happinaz. Ik vind het altijd een heerlijk gevoel als er zo'n 'last' van mijn schouders valt.


Ik zoek altijd een verklaarbaarheid voor alles. Ik heb eindelijk weer een baan voor 20 uur (wat nu zorgt voor genoeg inkomen), heb vrije tijd waarin ik nu veel tijd besteed aan natuurkunde en scheikunde, ben bezig met solliciteren voor de leerlingsfunctie van a.nesthesiemedewerker. En eigenlijk loopt alles op rolletjes. Toch voel ik mezelf de afgelopen 2 weken moe, lusteloos, hoofdpijnen.. Echt niets voor mij.

Heeft iemand de verklaring die ik zoek? Misschien lucht dat mij op :D
<<

Anoniem130

Bericht 12 Nov 2013 20:06

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

Intoxicated schreef:Whooa whatever. Dat klinkt wel heel gaaf! Maar ik maak dat soort plannen altijd zo romantisch in mijn hoofd. Ik moet gelijk aan The O.C. denken.. En college parties :D


Haha, ik vond het ook gaaf vinden. Toch best een goede universiteit, onderzoek sprak me echt heel erg aan en werd ik gewoon weer helemaal blij van. Die man zag er op de foto (haha ook belangrijk) hartstikke sympathiek uit. Klonk allemaal best vet. Maar eigenlijk klinkt het vooral vet op de manier waarop ik al jaren bezig ben: presteren. Goeie uni, serieus fundamenteel onderzoek, in het gebied waar ik al een bijzonder goeie stage aansluitend aan heb gedaan (= kun je deze ook weer beter doen) etc.. Maar als ik HEEL eerlijk ben. Heb ik niks met Berkeley/San Francisco en wil ik gewoon een paar maanden weg en backpacken en dan lekker mijn coschappen doen. Ik ga nu keuzes maken voor de LOL en eindelijk eens een keertje niet toegeven aan die prestatiedrang. En wie zegt dat ik niet alsnog een andere goeie stage kan vinden, maar dan een jaartje later en ergens anders? En trouwens, wat als ik een "gewone" stage wil doen, maar in een leuk land? Nee, ik ga nu even dingen kiezen die ik leuk vind en dat presteren komt volgend jaar wel weer.. :)

Wat jouw probleem betreft.. Geen echte verklaring, maaaaaaar: ondanks dat alles op rolletjes loopt, klinkt het wel alsof je best druk bent hoor. Weer aan het werk, studie ernaast (twee behoorlijk serieus pittige vakken - als je ooit hulp nodig hebt weet je me te vinden hè?! zeker scheikunde vind ik altijd alleen maar leuk om mee te denken), ook nog solliciteren ernaast.. Dan ook nog de tijd van het jaar waarin iedereen slachtoffer is van allemaal sluipende virusinfecties en driekwart van de samenleven ziek/zwak/misselijk is..

Ik zou het even tijd geven.. :) Misschien moet je gewoon je draai nog even vinden of ben je om een andere reden even niet fit. Lekker op tijd naar bed en lief voor jezelf zijn! Echt supervet dat je bezig bent voor ane.the.blablayouknow! Gaaf joh!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Nov 2013 20:56

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

Whatever schreef:Wat fijn dat je het met je mams hebt kunnen bespreken! Stom he, hoe iets in je hoofd heel groot en moeilijk kan zijn en dat het dan door de ander zo goed wordt opgepikt!

Mij lucht het op dat ik voor mezelf besloten heb een stage aan University of California in Berkeley te laten schieten. Kwam een mailtje langs dat ze specifiek mensen van onze kleine opleiding zoeken, met labervaring (die ik heb, echt precies in hun gebied en met veel van de door hen gebruikte technieken) en het sprak me ontzettend aan. Terwijl ik net een hele andere volgorde van reizen/coschappen/stage bedacht had. Heeft me toch wel even flink aan het twijfelen gebracht... maar ik ga het niet doen. Berkeley trekt me niet, ik wil binnen een jaar tijd nemen om te backpacken en ik vind ook heus wel weer iets anders leuks!


Ik mag het niet zeggen, maar wat zonde, Berkeley is fantastisch! (heb er een half jaar gestudeerd, met name m'n tijd in International House was echt de tijd van m'n leven, zou zo weer terug willen)
<<

Anoniem130

Bericht 12 Nov 2013 21:08

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

Haha, nee, pleaaaaaaaaaase don't mess up my mind again!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 12 Nov 2013 21:28

Re: Word ik blij van/ lucht mij op

Haha sorry! Maar mocht je nog twijfelen en vragen hebben over Berkeley/SF, de omgeving, de uni of wat dan ook, shoot!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]