Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met auto)

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Dec 2018 09:50

Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met auto)

Wij komen er maar niet uit, wie weet hebben jullie leuke tips?

We zijn op zoek naar een leuke plek voor de zomervakantie aan zee met mooie stranden als in zoiets;
Afbeelding

We zijn nu 2 keer naar de côte d'azur geweest en dachten nu aan Spanje of Italië, maar vind maar weer zo'n plekje.

Hebben jullie tips? Mag ook een ander land zijn.
Voorwaarde is max 1400/1500 km vanaf utrecht zo'n beetje.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 04 Dec 2018 09:53

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Kroatië! Heerlijk land, lieve mensen, lekker eten en mooie stranden!
Istrie is al erg mooi, maar de eilanden en het zuiden van Kroatië misschien nog mooier.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 04 Dec 2018 13:38

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Ok dit is wel in Frankrijk, en aan de middellandse zee, maar in Argelès-sur-Mer heb ik een hele leuke vakantie gehad. Eigenlijk vergelijkbaar met de côte d'azur qua natuur denk ik. Er liggen campings aan het strand, en in het dorpje vlakbij het strand. Vanaf daar loop je ook zo naar het strand toe, langs gezellige straatjes met restaurants en winkeltjes. Het enige punt is dat het echt heel toeristisch is. Als je dat niet wilt, moet je er niet heen gaan.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 04 Dec 2018 13:53

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Geen strand maar je zou eens kunnen kijken naar Bled of Bohinj, Slovenië, prachtige omgeving. Kijk ook eens naar Zuid-Zweden en Zuid-Engeland. Kroatië is trouwens ook prachtig, zoek Zlatni Rat, Brač maar eens op. Ik moet er nog steeds eens een keer naar toe, wie weet deze zomer :)
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 04 Dec 2018 14:29

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Joey schreef:Ok dit is wel in Frankrijk, en aan de middellandse zee, maar in Argelès-sur-Mer heb ik een hele leuke vakantie gehad. Eigenlijk vergelijkbaar met de côte d'azur qua natuur denk ik. Er liggen campings aan het strand, en in het dorpje vlakbij het strand. Vanaf daar loop je ook zo naar het strand toe, langs gezellige straatjes met restaurants en winkeltjes. Het enige punt is dat het echt heel toeristisch is. Als je dat niet wilt, moet je er niet heen gaan.


Klopt! Wij gaan er komende zomer voor de 4e keer heen. We kijken vanaf het strand op de Pyreneeën! Erg mooi.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem252

Bericht 04 Dec 2018 16:00

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Omgeving girona, noord Spanje. Ook erg mooie stranden.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Dec 2018 20:16

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Dank jullie voor jullie tips, meer blijft welkom!
Ik heb vandaag al flink gegoogled naar Kroatië, ziet er ook erg mooi uit ja en de stranden bij Girona ook. Argelès-sur-Mer oogt grootser qua stranden. Ik heb in ieder geval weer wat nieuws te googlen ;-)
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 07 Dec 2018 09:28

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Ik vond het dorpje/stad St Felieu de Guixsols vlakbij Girona erg mooi. St Felieu is een leuk dorpje met nog wat toerisme. En een stukje verder (waar een Van der Valk Hotel zit...) hadden ze een prachtige baai, uit de wind, met wit zand en blauw water :heart:

Kijk ook eens naar Baskenland. Rondom San Sebastian hebben ze echt mooie plekjes! Weet zo niks te noemen, maar al tourend met de auto zijn we langs mooie locaties gereden.
22112014 / 10042019
<<

Anoniem252

Bericht 07 Dec 2018 10:08

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Ja oreo daar is het zo mooi, wij zijn daar afgelopen jaar geweest. Zaten in platja d’aro.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Dec 2018 10:22

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Ja, Baskenland! Wij zijn vanaf St Jean de Luz naar Spanje gereden.
In st Jean de Luz een camping bijna aan het strand en daar eerst een weekje genoten van de ruige golven en de omgeving (Biaritz bijvoorbeeld) en toen zijn we via de kust door gereden naar Santander.
30-04-2017
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 07 Dec 2018 13:25

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Slovenië en Kroatië
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 07 Dec 2018 19:59

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Atelier Madame schreef:Ja oreo daar is het zo mooi, wij zijn daar afgelopen jaar geweest. Zaten in platja d’aro.

Daar zat ik juist gister naar te googlen, platja d'aro. Op welke camping zaten jullie?

Zitten goede tips bij, leuk!
<<

Anoniem252

Bericht 09 Dec 2018 20:42

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Viva schreef:
Atelier Madame schreef:Ja oreo daar is het zo mooi, wij zijn daar afgelopen jaar geweest. Zaten in platja d’aro.

Daar zat ik juist gister naar te googlen, platja d'aro. Op welke camping zaten jullie?

Zitten goede tips bij, leuk!


Wij zaten in een appartement, ciutat de palol. Enorme aanrader wel.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Dec 2018 21:28

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Atelier Madame schreef:
Viva schreef:
Atelier Madame schreef:Ja oreo daar is het zo mooi, wij zijn daar afgelopen jaar geweest. Zaten in platja d’aro.

Daar zat ik juist gister naar te googlen, platja d'aro. Op welke camping zaten jullie?

Zitten goede tips bij, leuk!



Wij zaten in een appartement, ciutat de palol. Enorme aanrader wel.



Oh wauw, dat ziet er echt goed uit zeg!
30-04-2017
<<

Anoniem252

Bericht 09 Dec 2018 21:45

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Ja echt heel chill. Fijne warme zwembaden, voldoende ruimte om het zwembad heen, dicht bij het centrum. Echt heerlijke vakantie gehad.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 09 Dec 2018 22:21

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Ile d’oleron in Frankrijk, zo mooi! En heeeeel veel stranden.
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 13 Dec 2018 15:29

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Tossa de Mar.
2012 2014
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 16 Dec 2018 20:57

Re: Gezocht, mooie vakantieplekken, mooie stranden. (Met aut

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Tot nu toe springt voor ons Spanje eruit.

Misschien dat onze vakantiebestemming toch op iets heel anders uit gaat komen maar we onthouden de tips!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers