Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alweer een nieuwe week!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Dec 2018 13:49

Re: Alweer een nieuwe week!

Fijn dat de crematie mooi was Marin. Beterschap! En spannend, bijna tante!

Vandaag ben ik aan het werk de hele dag.
Morgen ben ik vrij, Sinterklaas komt bij dochter op school, de jongste gaat naar de gastouder. Kan ik even wat dingen doen thuis. 's avonds vieren we pakjesavond met het gezin.
Woensdag vrij, geen plannen.
Donderdag werken van 8.00-17.00
Vrijdag boodschappen doen, huishouden.
Zaterdag heeft dochter 's ochtends een kinderfeestje en een vriendin van mij komt een dagje.
Zondag geen plannen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem298

Bericht 03 Dec 2018 21:21

Re: Alweer een nieuwe week!

Marin schreef:Eergisteren Jet!


Oeh spannend! Ik ben inmiddels ook erg benieuwd wanneer mijn nichtje/neefje geboren wordt, mijn zusje is over 2 weken uitgerekend!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Dec 2018 21:22

Re: Alweer een nieuwe week!

Oh wat spannend ook Jet. Is het haar eerste kindje?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem298

Bericht 03 Dec 2018 21:23

Re: Alweer een nieuwe week!

Nee, tweede. Ze heeft al een dochtertje van 2,5 jaar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Dec 2018 21:25

Re: Alweer een nieuwe week!

Ah leuk! Nou succes met wachten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem298

Bericht 03 Dec 2018 21:26

Re: Alweer een nieuwe week!

Thanks! Jij ook :D
<<

Anoniem291

Bericht 03 Dec 2018 21:53

Re: Alweer een nieuwe week!

Maandag; met zoon naar de huisarts geweest en verder samen thuis gebleven. Vanavond pilates
Dinsdag: morgenochtend blijf ik thuis omdat zoon niet naar de gastouder kan. Om 1 uur lost mijn vriend af en ga ik werken tot half 9
Woensdag: moeten eigenlijk naar de tandarts, maar ga ik morgen even verzetten en verder ligt het eraan hoe zoon is. ś avonds zwemmen
Donderdag: werken van half 9 tot 18
Vrijdag: werken van half 9 tot 18
Zaterdag: boodschappen, dingen in huis. 'savonds uit eten en naar de bios met 2 buurvrouwen.
Zondag: nog geen plannen
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers