Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 03 Nov 2013 12:50

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? Ik denk een jaar of 11/12
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? 14
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? Hmm, 20 mannen en 4 vrouwen?
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 15
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? Humor, als ik echt veel en goed kan lachen, iemand die mij speciaal laat voelen.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 15
Hoeveel bedpartners heb je gehad? 15
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? 19
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? 17
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Ja
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? Op internet en op café
Ben jij jaloers in een relatie? Ik kan jaloers zijn, ja.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 03 Nov 2013 12:59

Re: Vragenlijstje

Believe schreef:Een klein liefdesvragenlijstje.

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? Laatste klas basisschool, toen was ik 12. Was echt een heerlijke verliefdheid en een heerlijke zomer.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? 15.
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? Ik heb echt geen idee, ik schat een stuk of 15. Met vrouwen nooit.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 12
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? Wijsheid, humor, zelfvertrouwen, warmte.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 15
Hoeveel bedpartners heb je gehad? Even tellen....9.
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? 22
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? 19
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Mijn eerste serieuze relatie waarmee ik ook sex heb gehad. Die jongen heb ik wel gekwetst.
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? Ik kom uit een dorp dus je ' kent' elkaar wel, en via verenigingen. Ohja en late via internet haha.
Ben jij jaloers in een relatie? Normale mate denk ik
<<

Anoniem315

Bericht 03 Nov 2013 13:14

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? Op m'n 16e een echt heftige.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? 16 jaar.
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? 23 mannen.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 17 jaar.
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? Vind ik moeilijk te omschrijven. Het is een bepaalde uitstraling, bepaald gedrag dat me aantrekt. Ik val niet op typische 'mooiboys', maar op de wat apartere figuren. Ze moeten wel beschikken over een goede dosis humor en ze moeten het voortouw nemen.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 20 jaar.
Hoeveel bedpartners heb je gehad? 1
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? Ergens in de 20.
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? Ik heb nog nooit echt liefdesverdriet gehad, want ik was altijd degene die er een punt achter zette. Soms zat het me wel dwars, maar echt verdriet? Nee. Dat heb ik alleen heel erg gehad toen mijn paard plotseling overleed. Dat was echt intens verdriet.
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Vast wel :laughcry:
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? Ik ontmoette ze voornamelijk in het uitgaansleven, maar ook een paar in m'n middelbare schoolperiode op school.
Ben jij jaloers in een relatie? Ja. In mijn huidige wel soms.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 17 Nov 2013 19:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem60

Bericht 03 Nov 2013 14:00

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat?
Op m'n 13e.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende?
13

Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend?
10 jongens (want dat waren het toen nog)

Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had?
13, met degene wie ik voor het eerst zoende en op wie ik voor het eerst verliefd was

Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand?
Dat verschilt. Er moet een klik zijn, ik moet iemand grappig vinden en fysiek aantrekkelijk.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had?
16

Hoeveel bedpartners heb je gehad?
4

Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven?
Dat was bij mijn huidige partner, toen we gingen samenwonen (ik was toen 18)

Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had?
14 denk ik.

Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd?
Ja

Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen?
Op school, in de kroeg, met sporten

Ben jij jaloers in een relatie?
Nee eigenlijk niet
<<

Anoniem30

Bericht 03 Nov 2013 17:31

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? Ik geloof dat ik een jaar of 13 zal zijn geweest en enorm verliefd was.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? 13 jaar
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? Stuk of 15 denk ik
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 14 jaar
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? Dat ligt geheel aan de persoon
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 16 jaar
Hoeveel bedpartners heb je gehad? 4 in totaal
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? Ik wist het vanaf dag 1 zeker bij mijn vriend, en ik was toen 22 jaar.
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? 15 denk ik.
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Ja, door het uit te maken met een vriendje die mij nog héél erg leuk vond.
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? 3 via internet en 1 op mijn stage
Ben jij jaloers in een relatie? Nee, echt totaal niet.
<<

Anoniem29

Bericht 04 Nov 2013 11:46

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat?
Ja, ik was 13 en echt helemaal gek verliefd op een jongen, die toen ook mijn vriendje werd.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende?
13, met een vriend van die jongen hierboven haha.

Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend?
Pff. In mijn agenda van de 2e staan alle jongens met naam haha. Die agenda ligt alleen niet hier thuis. Ik geloof dat het er +/- 35 zijn. Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend maar lijkt me wel een keer lollig om te doen haha. WIE WIL? :drunken:

Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had?
13 jaar (Ik heb wel vriendje gehad op de basisschool maar dat was echt niet meer dan briefjes schrijven en elkaar nauwelijks aankijken/spreken haha)

Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand?
Uitstraling (mag wel een beetje duister/teruggetrokken), Uiterlijk, kledingstijl :cheers: , en hij moet wel een 'doel' in zijn leven hebben.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had?
13 jaar (Die 13 jaar komt hier vaak terug.)

Hoeveel bedpartners heb je gehad?
2 all the way, en 7 alles behalve the real deal ;)

Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven?
13 jaar hahahahaha. Ik was zo verliefd op die jongen. Maar dat gevoel wordt bij mij pas echt sterk na een lange tijd. En mijn langste relatie voor mijn huidige vriend was 3 maanden ofzo haha. Dus ik dacht dat ik dat gevoel vroeger had, maar het echte gevoel is gewoon anders.

Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had?
13 jaar :cheers: , Ik heb alleen liefdesverdriet gehad bij die ene jongen. Uiteindelijk heb ik er zelf een einde aan gemaakt omdat ik niet tegen de roddels kon die rondgingen over hem en de eer aan mijzelf wilde houden.

Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd?
Ja, maar het is allemaal goed gekomen. Hij is inmiddels getrouwd en vader van 2 kinderen ;)

Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen?
Via school en vrienden (van vrienden)

Hoe ik het nu zou doen geen idee?

Ben jij jaloers in een relatie?
Nee, ik zou wel eens wat jaloerser mogen zijn denk ik. Maar mijn vriend geef nooit aanleiding om jaloers te zijn.
<<

Nien

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:44

Bericht 05 Nov 2013 17:06

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? Ja, ik was ongeveer 11/12 jaar
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? 17
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? stuk of 25
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 18
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? Uitstralling, hoe hij met mij omgaat
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 18
Hoeveel bedpartners heb je gehad? 8
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? 20
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? ik heb nooit liefdesverdriet gehad
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Ja
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? Vooral tijdens het uitgaan
Ben jij jaloers in een relatie? Over het algemeen niet, af en toe slaat het toe haha
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 08 Nov 2013 15:48

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat?
ik was 15
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende?
15
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend?
1
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had?
15
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand?
het was liefde op het eerste gezicht, hij rende rondjes om een sta tafel in de aula en ik was verliefd. Ik denk dat het zijn uitstraling was
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had?
20
Hoeveel bedpartners heb je gehad?
1
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven?
18 denk ik
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had?
niet gehad
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd?
ik was 14 en heb een week verkering gehad met een jongen omdat ik het zielig vond om nee te zeggen en toen heb ik het uitgemaakt via een e-card. Dat kon hij niet zo waarderen.
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen?
school
Ben jij jaloers in een relatie?
nee, behalve als hij met 1 bepaald meisje omging want die palmde iedereen in maar daar hebben we geen contact meer mee
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 11 Nov 2013 15:08

Re: Vragenlijstje

Believe schreef:Een klein liefdesvragenlijstje.

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? toen ik 6 was denk ik.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? 16 en dat was heel raar want ik werd ineens vol op mijn mond gezoend terwijl ik die jongen helemaal niet kende.
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? 12 denk ik
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 16
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? Uitstraling, geur en nog veel meer
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 16
Hoeveel bedpartners heb je gehad? 7
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? 18
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? nooit echt gehad
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Ja helaas wel
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? Bij het uitgaan
Ben jij jaloers in een relatie? Nee
<<

Anoniem237

Bericht 11 Nov 2013 20:57

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat?
14.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende?
14.

Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend?
Mannen heel veel, vrouwen 5.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had?
17.

Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand?
Uiterlijk, humor, uitstraling, attent, open minded.

Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had?
17.

Hoeveel bedpartners heb je gehad?
---

Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven?
20.

Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had?
18.

Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd?
Ja.

Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen?
Stappen, festivals, bij vrienden.

Ben jij jaloers in een relatie?
Nee.
Laatst gewijzigd door Anoniem237 op 14 Nov 2013 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 12 Nov 2013 19:53

Re: Vragenlijstje

Kun je je herinneren wanneer je voor het eerst verliefd was? Zo ja, wanneer was dat? Ja, ik was toen 11
Hoe oud was jij toen je voor het eerst echt zoende? Was met mijn 15e verjaardag :wink:
Met hoeveel mannen (of vrouwen) heb je gezoend? Ik heb het nooit bijgehouden.. meer dan 25 zeker.
Hoe oud was jij toen je voor het eerst verkering had? 15
Wat trekt jou aan in een persoon, wanneer raak je verliefd op iemand? dat verschilt heel erg, maar over het algemeen als iemand iets heeft wat mij op de een of andere manier triggert
Hoe oud was jij toen je voor het eerst seks had? 18
Hoeveel bedpartners heb je gehad? 4
Hoe oud was jij toen je echt bij een partner dacht; bij hem wil ik m'n hele leven blijven? weet ik niet precies
Hoe oud was jij toen je voor het eerste echt liefdesverdriet had? 20
Heb jij iemand anders weleens liefdesverdriet bezorgd? Misschien. Heb er nooit heel veel van gemerkt.
Waar ontmoet/ontmoette je je dates/vriendjes/mannen? Kroeg, studie, bijbaantjes, festivals, internet
Ben jij jaloers in een relatie? Nee
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers