Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maak jij je schuldig aan retourfraude?

<<

Anoniem185

Bericht 07 Nov 2013 11:46

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, niet op de manier zoals hier beschreven wordt.

Ik heb wel eens een keer van de H&M een bestelling ontvangen met een shortje en wat t-shirts. Dat shortje zat er twee keer in, maar stond maar één keer op de factuur. Hij zat precies goed, dus ééntje heb ik gehouden en die ander heb ik terug gestuurd en mijn geld op terug gekregen. Dus eigenlijk had ik door een fout van hun een gratis shortje. Maar dat vind ik niet echt fraude. Ik had wel kunnen schrijven op dat papier dat ik er twee ontvangen had... Maar niet gedaan.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Nov 2013 15:59

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, dat is ook nooit in me opgekomen om te doen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Nyx

Bericht 10 Nov 2013 17:03

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik moest hier gisteren opeens aan denken. Ik had een nachtsetje gekocht en zonder nadenken de kaartjes eraf getrokken. Toen bedacht ik me opeens dat mijn borsten groter zijn dan voorheen en dat ik daar nu rekening mee moet houden en toen ik het aantrok bleek dat dus inderdaad niet te passen. Ik ben teruggegaan, verhaal uitgelegd en gelukkig kreeg ik mijn geld terug. Maar toen dacht ik dus aan dit topic en wat ze wel niet hadden moeten denken.
<<

Anoniem4

Bericht 10 Nov 2013 17:32

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Lampenkapje schreef:Nee, niet op de manier zoals hier beschreven wordt.

Ik heb wel eens een keer van de H&M een bestelling ontvangen met een shortje en wat t-shirts. Dat shortje zat er twee keer in, maar stond maar één keer op de factuur. Hij zat precies goed, dus ééntje heb ik gehouden en die ander heb ik terug gestuurd en mijn geld op terug gekregen. Dus eigenlijk had ik door een fout van hun een gratis shortje. Maar dat vind ik niet echt fraude. Ik had wel kunnen schrijven op dat papier dat ik er twee ontvangen had... Maar niet gedaan.


Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan hoor, maar dat vind ik wel onder fraude vallen.
<<

Anoniem185

Bericht 10 Nov 2013 19:07

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Rogue schreef:
Lampenkapje schreef:Nee, niet op de manier zoals hier beschreven wordt.

Ik heb wel eens een keer van de H&M een bestelling ontvangen met een shortje en wat t-shirts. Dat shortje zat er twee keer in, maar stond maar één keer op de factuur. Hij zat precies goed, dus ééntje heb ik gehouden en die ander heb ik terug gestuurd en mijn geld op terug gekregen. Dus eigenlijk had ik door een fout van hun een gratis shortje. Maar dat vind ik niet echt fraude. Ik had wel kunnen schrijven op dat papier dat ik er twee ontvangen had... Maar niet gedaan.


Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan hoor, maar dat vind ik wel onder fraude vallen.
Ik vraag me serieus af hoeveel procent van de H&M-klanten het níet zouden doen en eerlijk opschrijven dat ze er wel ééntje hebben kunnen houden en daar voor willen betalen.
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 19:15

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik denk dat de meesten het zouden doen zoals jij gedaan hebt Lampenkapje. Maar het is daarom niet minder frauduleus natuurlijk.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 11 Nov 2013 06:38

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Kenya schreef:Ik denk dat de meesten het zouden doen zoals jij gedaan hebt Lampenkapje. Maar het is daarom niet minder frauduleus natuurlijk.


H&M is wat dat betreft ook niet zo snugger. Ik heb eens een vest bij mijn bestelling gehad, dat ik helemaal niet had besteld, stond ook niet op de bon. Ik daar een mailtje over gestuurd en het vest netjes teruggestuurd. Maar toen werd dat door H&M als een retour beschouwd en kreeg ik daar geld voor terug. Toen heb ik nogmaals gemaild of dat wel klopte wat zij deden en zij zeiden van wel. Toen vond ik dat ik eerlijk genoeg was geweest vanuit mijn kant ;) bovenop dat geld terug kreeg ik trouwens ook nog een cadeaubon van 5 euro voor het ongemak... :laughcry:
december 2016
juli 2019
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Nov 2013 21:32

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nooit gedaan. Ik zou dat in een winkel sowieso nooit kunnen doen. Via internet zou ik het wel durven. Maar ook niet doen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem119

Bericht 11 Nov 2013 23:38

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik heb het wel bij een fotoshoot meegemaakt, dat het model nieuwe kleding aankreeg wat via internet was besteld, met de kaartjes er nog in en weggestopt, en dat de kleding toen na de shoot weer retour gestuurd werd.

Maar ik zou dat zelf echt nooit doen. Dat vind ik stom. En bovendien zou ik veel te blij zijn dat ik iets nieuws heb gekocht, dat ik het gewoon wil houden :dance:
<<

Anoniem301

Bericht 12 Nov 2013 09:51

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Lampenkapje schreef:
Rogue schreef:
Lampenkapje schreef:Nee, niet op de manier zoals hier beschreven wordt.

Ik heb wel eens een keer van de H&M een bestelling ontvangen met een shortje en wat t-shirts. Dat shortje zat er twee keer in, maar stond maar één keer op de factuur. Hij zat precies goed, dus ééntje heb ik gehouden en die ander heb ik terug gestuurd en mijn geld op terug gekregen. Dus eigenlijk had ik door een fout van hun een gratis shortje. Maar dat vind ik niet echt fraude. Ik had wel kunnen schrijven op dat papier dat ik er twee ontvangen had... Maar niet gedaan.


Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan hoor, maar dat vind ik wel onder fraude vallen.
Ik vraag me serieus af hoeveel procent van de H&M-klanten het níet zouden doen en eerlijk opschrijven dat ze er wel ééntje hebben kunnen houden en daar voor willen betalen.


Ik zou dat wel doen. Maar vast een hoop mensen niet nee. Maar dat maakt het niet ineens goed natuurlijk.
<<

Anoniem4

Bericht 12 Nov 2013 17:26

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Ik wist tot nu toe niet eens wat het was, dus nee, ik maak me er niet schuldig aan.
<<

Anoniem27

Bericht 12 Nov 2013 18:22

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Nee, weleens een broek terug gebracht voor mijn ex. Was helemaal stuk na twee keer dragen. Hij had de broek in de tas gedaan, ik op goed geluk naar de winkel. Had die flapdrol de broek niet gewassen haha. Kon ik hem eerst gaan wassen en daarna weer terugbrengen.

Zou zelf nooit op die manier kleding kopen en weer terugbrengen. En als ik iets koop en mooi vind wil ik t houden en dragen en niet 1 dag maar for ever and ever ;).
<<

Anoniem4

Bericht 12 Nov 2013 19:46

Re: Maak jij je schuldig aan retourfraude?

Applegreen schreef:Nee, weleens een broek terug gebracht voor mijn ex. Was helemaal stuk na twee keer dragen. Hij had de broek in de tas gedaan, ik op goed geluk naar de winkel. Had die flapdrol de broek niet gewassen haha. Kon ik hem eerst gaan wassen en daarna weer terugbrengen.

Zou zelf nooit op die manier kleding kopen en weer terugbrengen. En als ik iets koop en mooi vind wil ik t houden en dragen en niet 1 dag maar for ever and ever ;).


Huhh, maar als een broek kapot is hoef je het toch niet eerst te wassen voordat je het kan retourneren?
Een klacht is een klacht.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers