Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Praag!

<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 12 Nov 2013 11:10

Praag!

Wat moet je hebben gezien?

Ik ga in januari met mijn vriend een paar dagen naar Praag. Ik vraag mij ook af of de winkels ed open zijn op zondag?
2019
2022
<<

Anoniem185

Bericht 12 Nov 2013 19:01

Re: Praag!

Ik vond Praag niet heel bijzonder, maar heb een E-Bike tour gedaan daar. Dat was wel heel leuk. Zit vlak bij het Maximilian hotel.
<<

Anoniem130

Bericht 12 Nov 2013 19:11

Re: Praag!

Haha, ik vond Praag ook niet heel boeiend. Heb zelf liever Budapest als ik moet kiezen tussen die twee.. Maar verder een leuke stad hoor. Ik ben er van de zomer een dag of 3/4 geweest toen ik ben wezen interrailen. Verder niet veel gedaan dan rondgewandeld, de standaard bezienswaardigheden, stadswandeling.. ik vond het kasteel eerlijk gezegd niet heel boeiend.

Oh, the clocktower bar crawl was legendarisch.. Ze maken hun t-shirts echt waar (the best night you will never remember), oh my GOD! Maar goed, daar moet je wel voor in de mood zijn en miss minder citytrip met je vriend idee.. ;)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers