Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wel of niet terug naar Bali?

<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 00:17

Wel of niet terug naar Bali?

Ja dit is ook een persoonlijke kwestie. Heb al meerdere keren gezegd dat ik er volgend jaar niet heen wil oa emotioneel gezien. Nu twijfel ik. Met wat er gebeurd is vind ik het moeilijk om een beslissing te maken. Tenslotte willen we wel dingen gaan zien en doen. Er zijn veel natuurlijke trappen die vooral bij watervallen glad kunnen zijn. Van te voren moet goed info worden ingewonnen of je moet klimmen ed.
Wat zou jullie gevoel zijn?
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 25 Nov 2018 07:47

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik zou gaan. Er zijn overal trappen en gladde stukken en je kan ook morgen van het stoepje voor je huis vallen en je enkel breken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Nov 2018 08:24

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik zou terug gaan en de dingen die je nog op de planning had staan doen. Niet terug naar de plek waar je viel als je dat niet wilt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 25 Nov 2018 09:11

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Kan mij je twijfel goed voorstellen.
Maar je had je er zo op verheugd en er zijn nog dingen die je wil zien en doen daar.
Ik zou zeker terug gaan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Nov 2018 09:33

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Is het vallen nu gebeurd omdat je naar Bali ging of had het eigenlijk ook wel op de DR kunnen gebeuren. Misschien dat je, jezelf deze vraag moet stellen.
Het vallen had overal kunnen gebeuren, voor hetzelfde geldt al toen je in NL op het vliegtuig stapte. Dus ik zal daarvan je keuze niet laten afhangen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem249

Bericht 25 Nov 2018 09:41

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik zou zeker teruggaan! Je had je er enorm op verheugd en je hebt een ongelukje gehad wat echt overal had kunnen gebeuren.
<<

Anoniem248

Bericht 25 Nov 2018 10:22

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik zou het breken van je enkel voor jezelf niet groter maken dan het is. Vervelend dat het gebeurd is, maar als het oo de stoep voor je huis was gebeurd, was het ook vervelend geweest. Als je terug wilt zou ik dus zeker terug gaan en niet laten afhangen van wat er gebeurd is, en daardoor het breken van je enkel gaan behandelen als traumatische gebeurtenis wat jou uiteindelijk misschien wel tegen houdt.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 13:41

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Mevrouw stemband,

Klopt overal zijn trappen ed, maar daar zijnde constructies wel wat anders gebouwd dan hier.

Marin,

Dingen die wel nog op de planning hadden staan? Hahaha we hadden totdat het gebeurd nog niks gedaan, want dat wilde we daarna gaan doen wat dus het 3e hotel zou worden van de 4. Ik ga zeker niet terug naar de plek waar ik viel, maar wil wel naar dat eiland. We zullen er ongetwijfeld langs rijd wat vaak niet te voorkomen is, maar ik ga zeker niet uitstappen voor die mooie foto en mijn man mag dat ook niet doen van mij. We kijken wel vanuit de auto.

Radler,

Echt klote dat getwijfel! Ik stond er zo op om volgend jaar sowieso niet te gaan, maar mede door die nieuwe Indonesiereclame waar dan de plaatsen vermeld staan (een aantal waar wij ook wilde heen gaan en zijn geweest) kriebelt het toch wel weer. Ook hoor en zie ik her en der met name met vloggers/bners (Kiki Bertens is daar onlangs ten huwelijk gevraagd) steeds Bali. Alsof het expres is ;).
We willen zeker dingen doen en zien daar sterker nog we hadden nog niks gedaan. We willen beide zeker eens terug, maar de lange reis houd ons een beetje tegen.

Silly - One,

Je hebt gelijk hoor het kan idd overal gebeuren, maar op die resorts is die kans nou eenmaal minder omdat de constructies beter zijn. Opletten waar je loopt is altijd belangrijk. Ik heb gewoon domme pech gehad. Zo noemen ze dat toch?

Claire,

Terug gaan gaat absoluut gebeuren, maar de vraag is wanneer.

Maple,

Idd. Ik denk dan maar aan mensen die geboren zijn zonder ooit gelopen te kunnen hebben en wat ook nooit gaat gebeuren. Zij weten niet beter. Wellicht is het dan erger voor mensen die een ongeluk krijgen of waarbij iets fout is gegaan bij een operatie waardoor ze voorgoed in een rolstoel komen. Da's pas erg! Ik mag nog van geluk spreken, want ik weet dat het goed komt alleen heeft dat best even tijd nodig.
Toevallig dat je over een stoep begint. Bij aankomst op Schiphol werden we opgewacht door een chauffeur. Hem was hetzelfde gebeurd door een misstap van de stoep. Hij liet zelfs de foto zien vonden we een beetje raar en ook dat hij die bij zich had, maar oke. Zijn herstel heeft 2 jr geduurd en ik kon alleen maar denken fuck wat lang!
Hij heeft mij een beetje bang gemaakt, want iedere breuk en persoon is anders.


Het klinkt misschien stom, maar we hebben nog een tegoedbon van TUI waar we normaal gesproken altijd bij boeken. Volgend jaar zomer is de laatste kans om die te innen en eigenlijk vind ik dat zonde om te laten gaan. Sommigen zullen denken wat ik € 50,00 nou eenmaal?. Nou voor ons is dat een deel of wellicht helemaal vliegen in comfort class wat we altijd doen. Beter iets dan niets!
We zouden die ook kunnen voor Bali, maar omdat dat bij TUI zeer prijzig is zijn we dief van onze eigen portomonnee!
We zouden het dan net als dit jaar doen, lekker zelf alles regelen en vooral niet te duur en te luxe. De hotels waren prima, alles wat we wilde hebben en lekker overal dichtbij. Dan gaan we niet een pakketreis boeken bij TUI, dan zijn we gek als we dat doen. Kan zo ontzettend veel goedkoper. Daarom begrijp ik niet waarom men daar in de meeste luxe resorts moet verblijven. Wanneer ben je er nou? Eten doen de meeste alleen met het ontbijt of soms ook niet.
Nee, da's niks voor ons.
We zien het wel jullie zien tzt wel weer een topic voorbij komen :P

Het is moeilijk, moeilijk, moeilijk, lastig, lastig, lastig!
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 25 Nov 2018 19:04

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik weet dat het daar anders is, ben er zelf ook geweest. Maar nogmaals je had overal kunnen vallen en je enkel kunnen breken. Zoals iemand anders al zei, je moet het voor jezelf niet groter maken dan het is.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 20:18

Re: Wel of niet terug naar Bali?

mevrouw Stemband schreef:Ik weet dat het daar anders is, ben er zelf ook geweest. Maar nogmaals je had overal kunnen vallen en je enkel kunnen breken. Zoals iemand anders al zei, je moet het voor jezelf niet groter maken dan het is.


Je hebt gelijk! Zeg zelf ook dat er ergere dingen zijn, mensen die een ongeluk hebben gehad en nooit meer zullen lopen da's pas erg of mensen die dodelijk ziek zijn etc. Ik kom er wel bovenop en vind mezelf niet zielig heb gewoon dikke vette pech gehad. Oh maar ik beweer ook niet dit een groot iets is, maar balen mag natuurlijk wel toch?!
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 25 Nov 2018 20:37

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Tuurlijk mag je ervan balen, dat is logisch! Het zou alleen zonde zijn als je je door zoiets laat weerhouden om weer te gaan.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 25 Nov 2018 21:04

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik begrijp je twijfel heel goed maar ik denk dat ik wel terug zou gaan. Gewoon om de dingen te doen die jullie willen doen en misschien helpt het je juist om de vorige vakantie te verwerken en juist dat emotionele gedeelte af te sluiten. Al sluit ik me aan bij de mensen die ook al zeiden dat je overal had kunnen vallen, ook gewoon thuis bijvoorbeeld.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 22:44

Re: Wel of niet terug naar Bali?

mevrouw Stemband schreef:Tuurlijk mag je ervan balen, dat is logisch! Het zou alleen zonde zijn als je je door zoiets laat weerhouden om weer te gaan.


Oh maar ik laat me zeker niet weerhouden, maar weet niet of we in 2019 gaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 22:47

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Sayhtia schreef:Ik begrijp je twijfel heel goed maar ik denk dat ik wel terug zou gaan. Gewoon om de dingen te doen die jullie willen doen en misschien helpt het je juist om de vorige vakantie te verwerken en juist dat emotionele gedeelte af te sluiten. Al sluit ik me aan bij de mensen die ook al zeiden dat je overal had kunnen vallen, ook gewoon thuis bijvoorbeeld.


Ik denk dat het mij niet zozeer helpt om afgelopen vakantie te verwerken dat kan ook zonder. Ik zal er natuurlijk wel bij stil staan, maar ga er niet door in de put te zitten. Denk dat je dan zo niet kan genieten en het alleen maar tegen gaat zitten. Tuurlijk denk ik er regelmatig aan mocht ik er heen gaan, maar niet continu da's ook niet leuk voor mijn man die het steeds moet aanhoren en/of zien. Ik laat dit ongeluk de volgende keer onze vakantie niet verpesten iig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Nov 2018 22:52

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Uit je eerste bericht vind ik wel blijken dat je het er emotioneel gezien zwaar mee hebt om terug te gaan.

Waarom zou je er anders moeite mee hebben, dan zou je toch er niet over twijfelen verder?

Maar ik zou dus zeker wel gaan. Ik zou de reis af willen maken.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Nov 2018 22:55

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Marin schreef:Uit je eerste bericht vind ik wel blijken dat je het er emotioneel gezien zwaar mee hebt om terug te gaan.

Waarom zou je er anders moeite mee hebben, dan zou je toch er niet over twijfelen verder?

Maar ik zou dus zeker wel gaan. Ik zou de reis af willen maken.


Dat ik er emo onder ben is meer dan logisch,maar ik probeer eenmaal daar er niet teveel aan te denken en gewoon te genieten en plezier maken. De reis wordt zeker afgemaakt, maar misschien niet in 2019.
Had het er vanavond toevallig nog over met mijn man en hij wilde naar een resort zoals we meestal doen.
Hij was naar voetbal geweest zoals altijd met een groepje. Een iemand had Indonesieplannen en vroeg of wij terug gingen dus mijn man zei dat hij lekker naar een resort wil. Diegene moet trouwens lachen hoe wij vakantie vieren, op een resort zitten en geen reet doen. Ieder zijn ding hahaha!
Ik vind beide leuk dus dat wordt zeer moeilijk. Kan niet kiezen, we blijven wel thuis lekker makkelijk en niks om over te beslissen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 26 Nov 2018 17:06

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Ik zou gewoon gaan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2018 13:42

Re: Wel of niet terug naar Bali?

Nou pech voor mij, want mijn man wil niet. Jammer, maar echt géén ramp we vinden zeker weten iets anders leuks!
Vind het altijd zo spannend om te zien waar we uitkomen en of ik het gekozen resort ken (vast wel ken ik er veel van naam). Ook zo spannend omdat we vrij kort van te voren boeken. Ja hoor ik zie mezelf wel weer lekker drijven in me bandje, hangend aan de swim up bar.......................ook een prima vakantie.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers