Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het schoencadeautje van vandaag

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 19 Nov 2018 13:37

Re: Het schoencadeautje van vandaag

E. mocht vrijdag al haar schoen zetten. Had een pietenpakje voor haar en een pietenmutsje voor L. gekocht, konden ze die met de intocht aan.
Verder vind ik alleen op zaterdag echt wel genoeg. Voor E. heb ik wat kleine dingetjes van een paar euro (een puzzel en een zaklampje). Voor L. vind ik het maar lastig! Die hoeft eigenlijk niks, maar leg dat maar eens uit aan E., haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 19 Nov 2018 14:08

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben ze ook zaterdag hun schoen gezet. N. had stickers en stempels van Paw Patrol, pepernoten en chocolademunten en E. een kartonnen boekje en een soepstengel. Ook zat er nog een brief van de Sint bij. Bij de oppas heb ik nog een chocoladeletter in haar schoen gedaan.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 19 Nov 2018 14:27

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben ze ook hun schoen gezet. De oudste had een puzzel en de jongste een autootje van Lego Technic.
Komend weekend zijn ze bij hun vader en het weekend erna hebben we al pakjesavond, dus ik denk dat het bij 1x schoen zetten blijft. Misschien dat ik doordeweek nog een keer zomaar wat snoepgoed of kleine cadeautjes in huis verstop.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Nov 2018 15:16

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ik weet nog niet hoe vaak ze hun schoen mogen zetten, meestal doe ik twee of drie keer per week. Of zaterdag en woensdag, of zaterdag, dinsdag en donderdag. Ik heb de schoencadeautjes al gekocht, als ik iets overhoud, gaat dat gewoon bij de cadeaus met pakjesavond.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 19 Nov 2018 15:23

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ik ga denk ik uit van elke zaterdagavond en dinsdagavond (dus zondag en woensdag iets uit te pakken). Alleen is onze oudste komende zondag jarig, dus dan vind ik het leuker als ze zaterdag hun schoen zetten want die zondag wordt hij toch al overladen met cadeaus. En het weekend daarna vieren we op zaterdag en zondag Sinterklaas bij de opa's en oma's en logeren we daar ook dus slaan we het schoen zetten over en op woensdag 5 december vind ik het ook niet nodig omdat we het dan 's avonds gewoon vieren en de Sint volgens mij ook al op school komt.

In de praktijk zetten ze hier dus 4 keer de schoen denk ik.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Nov 2018 15:38

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier mag N. op woensdagavond en zaterdagavond haar schoen zetten. Mocht ik vroeger ook, doen we nu eigenlijk standaard weer. Wel altijd een kleinigheidje van een paar euro erin, niet alleen snoep of chocolade. Dat eet ze toch niet, daar doe je haar geen plezier mee.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 19 Nov 2018 16:06

Re: Het schoencadeautje van vandaag

J kreeg een pak mix om taaitaai poppen te bakken. M een pak mix voor kruidnoten. Dus daarna hebben we kruidnoten gebakken.

Morgen krijgen ze boekjes over Sinterklaas
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Nov 2018 16:10

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Bakmix, dat kan ik ook nog een keer voor E kopen. Thanks!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 19 Nov 2018 16:12

Re: Het schoencadeautje van vandaag

In totaal mag ze 3 keer haar schoen zetten, dat vind ik al gepuzzel zat haha. Afgelopen zaterdag na de intocht en ik denk komende 2 vrijdagen nog eens. As weekend hebben we ook het sintfeest van mijn werk en weekend erop vieren we pakjesavond en dan is het wel weer meer dan genoeg geweest denk ik.

Dochter zelf vraagt er trouwens niet naar, geloof dat ze nog niet helemaal doorheeft dat je meer dan 1x schoen kan zetten :D
<<

Anoniem247

Bericht 19 Nov 2018 19:25

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier mogen ze op zaterdag en woensdag de schoen zetten.
Voor woensdag heb ik een voetbal voor de oudste klaarliggen en voor de jongste een puzzel.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 20 Nov 2018 09:51

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Afgelopen zondagochtend zat er een helikopter in voor de oudste en een speelketting voor de jongste.
Verder ligt voor allebei een pyjama en een boek klaar. Misschien doen we nog een rondje met iets dat ze nodig hebben, alleen ik kan niet echt iets bedenken daarvoor.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Nov 2018 13:34

Re: Het schoencadeautje van vandaag

@Lady iets van een vergrootglas of van die bakjes waar je beestjes (tijdelijk) in kunt vangen om goed te bekijken?

V had een puzzel wat uit blokjes bestaat waarmee je dan weer verschillende plaatjes kan maken. Ze snapt er alleen niks van. We zijden dat ze moest kijken bij haar pantoffels. 'oooh pantoffels! V pantoffels aan!'. Euh er ligt een kadootje onder... haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 21 Nov 2018 08:02

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Die bakmixen wat een goed idee!! :good:
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 21 Nov 2018 08:36

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier mochten de meisjes gister hun schoentje zetten ipv vandaag omdat dat wat beter uit kwam. Oudste had een klein potje putty in haar schoen. €0,70 van de Action maar echt helemaal het einde voor een 4-jarige, zo blijkt. Jongste kreeg een nieuwe fietsbel voor op haar loopfiets, dat blije gezichtje bij het uitpakken ervan :love:
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Nov 2018 09:05

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben ze zaterdag hun schoen gezet, vriend had wat pepernoten en chocoladrsint er in gedaan.
Planning was 2x in de week schoen zetten, beetje afwisselen met snoep en kadootje. Maar maanfafavomf wilde dochter echt haar schoen nog zetten, zei zelfs huilend, anders heb ik geen kadootje. Dat konden mn hormonen niet aan ;) Toen de dinopanyoffels in de schoen gedaan als kadootje, dat was goed:) en zoon was toen meer geïnteresseerd in de pepernoten die er bij lagen dan t kadootje haha
(Hier heeft dochter trouwens niks gezegd over babydochter, dat zij geen schoen zet/niks krijgt. Zaterdag zette ze voor haar en zoon, maandag alleen voor zichzelf, maar hebben we zoon ook iets gegeven hoewel hij dat nog niet snapt)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 21 Nov 2018 09:20

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier mochten ze afgelopen zaterdag natuurlijk ook hun schoen zetten. Ze hadden beiden een kleine chocoladeletter S.

Gisteravond mochten ze ook weer hun schoen zetten. Iedere zaterdag en dinsdag denk ik dat we doen, en vrijdag 30 november zodat ze op 1 december met hun adventskalender kunnen beginnen. Vandaag had zoon een buzzspelletje in zijn schoen en dochter een stofzuigertje.
<<

Patsy

Bericht 21 Nov 2018 09:38

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben ze zondag hun schoen gezet. Er zat voor allebei een aftel kalender in, die telt tot 5 december. Iedere dag zit er een klein cadeautje in.

Verder zetten ze iedere zaterdag hun schoen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Nov 2018 09:44

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Y heeft een nagelsetje van de Minions, E heeft chocola. Y was extra vroeg beneden om te kijken wat erin zat, maar het cadeautje van E zit nog ingepakt in zijn schoen, hij heeft vrij weinig met het hele concept 'schoen zetten' ondanks dat hij Sint en Piet tegenwoordig wel leuk vindt. Maar op zich wel gunstig als hij zijn chocola niet 's morgens al opeet, dus ik heb het maar even zo gelaten en geef hem het pakje vanavond.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 21 Nov 2018 21:08

Re: Het schoencadeautje van vandaag

De schoentjes staan weer gevuld klaar. Voor dochter het boekje van Bobbi viert sinterklaas en voor zoon een Playmobile setje van een politie agent met mountenbike ervoor beide een kleine chocolade pietje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 22 Nov 2018 08:26

Re: Het schoencadeautje van vandaag

N. had vanmorgen een kattenoortjes-diadeem in haar schoen. Een gelukkig meisje nu, ze vraagt er al een tijdje om.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Nov 2018 09:42

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Gister hebben N. en I. allebei een prentenboek gekregen.
<<

Anoniem286

Bericht 22 Nov 2018 10:24

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ze mocht gisteravond haar schoen zetten en vanochtend zat er een chocolade Sint en een setje toverstiften in.
Nadat ze begreep wat de stiften deden was ze meteen helemaal enthousiast, dus geslaagd cadeautje :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Nov 2018 23:30

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hebben ze vanavond hun schoen gezet. Dochter krijgt een klein doosje playmobil, een zeemeermin. En zoon een Thomas de trein treintje voor op de houten treinbaan. Voor pakjesavond heb ik er nog een liggen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 23 Nov 2018 23:45

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Ze hebben gisteravond hun schoen gezet, er zat iets kleins in, voor Y een klein doosje met twee stempeltjes en een sticker van L.O.L. en voor E een Kinderei. Voor zaterdag heb ik vast een chocoladeletter voor elk en daar krijgen ze dan nog wel iets bij, denk ik.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 24 Nov 2018 06:34

Re: Het schoencadeautje van vandaag

Hier hadden ze een paar chocolaatjes (toen waren ze al blij, en voor dochter een Peppa Big telefoon en voor zoon (losse) Lego.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers