Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 12 Nov 2013 12:05

Re: Action topic

Ik ben helemaal happy met die roze geruite broek van paar pagina's terug (ja ik weet het, spuit elf, maar heb hem dit weekend pas aangedaan)! :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2013 13:30

Re: Action topic

Lekker toch, dat heb ik met mijn inmiddels kapotte huispak, heerlijk!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 12 Nov 2013 13:36

Re: Action topic

Wie weet of ze bij de Action regenlaarzen hebben?
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Nov 2013 14:25

Re: Action topic

Ze hebben wel kinderen regen laarzen. Weet niet of ze er ook in grotere maten zijn.
2014 2016
<<

Anoniem30

Bericht 12 Nov 2013 14:32

Re: Action topic

Ja hebben ze wel voor vrouwen!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 12 Nov 2013 14:35

Re: Action topic

Ik ben ook net een kind, dus dat moet lukken! Dankjewel, ga ik zo even langs :)
<<

Anoniem31

Bericht 12 Nov 2013 14:47

Re: Action topic

Ik heb me houten kerstboom joehoe! Nu nog leuke spulletjes er voorin gaan kijken
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Nov 2013 17:29

Re: Action topic

Ik kon mijn geld terug krijgen of het ruilen. Er komen weer nieuwe zei de verkoopster, maar ze weten niet wanneer en mij erover bellen kon ook niet helaas.
De kans dat als ik er weer ben dat mijn maat er niet is is aanwezig of wel mijn maat maar alleen in het rood wat ik lelijk vind.

Heb hem dus weer mee terug genomen en dan ga ik het wel maken. Ik houd het in de gaten zodat ik een 2e kan kopen. Helaas lukte het me niet om er geld vanaf te krijgen omdat die zo snel kapot is gegaan.

Ze hadden wel een roze, maar een maat kleiner, heb dat jasje ervan gepast over mij shirt, maar dat zat niet lekker. Dus goed dat ik het vrij ruim had gekocht.

Jammer!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Nov 2013 21:02

Re: Action topic

Ze hebben nu leuke snowboots voor kinderen voor 6,99. :thumbup:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Nov 2013 21:06

Re: Action topic

Mijn man vond het niet zo slim van me dat ik het weer mee terug heb genomen. :laughcry:
<<

Anoniem122

Bericht 13 Nov 2013 21:37

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Mijn man vond het niet zo slim van me dat ik het weer mee terug heb genomen. :laughcry:



Ben het wel met hem eens. Ik zou als ik jou was mn geld terug gevraagd hebben, en dan gewoon de volgende keer gekeken hebben of je maat er nog tussen lag. Het is toch zonde dat je nu zelf dat ding moet gaan maken.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Nov 2013 22:42

Re: Action topic

Ik snap hem ook wel, het is een beetje dubbel voor mij. Het gaatje is niet zo groot, dus is zo gemaakt, kleine moeite opzich. Aan de andere kant, ze komen er weer,maar ja dan moet die ik wil er wel bij zitten anders heb ik er helemaal geen een.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2013 11:02

Re: Action topic

Help, help, help, :bounce: . Ik wil zometeen terug gaan en alsnog mijn geld terug gaan.
Twijfel een beetje omdat ik wel graag zo'n pak wil en ze komen er weer dus dan wil ik er wel een, maar dan moet mijn maat er wel zijn.
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 14 Nov 2013 11:10

Re: Action topic

Ik zou mn geld gaan halen, en Action is niet de enige winkel met die pakken. Bij een ander betaal je misschien meer, maar nu zit je met een pak met een gat erin wat ook niet echt handig is.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 14 Nov 2013 11:11

Re: Action topic

Zou zeker je geld terug vragen. Als er nu al 1 gaatje in zit, komen er vast snel meer en dan blijf je bezig. Hopelijk komt er snel een ander pak wat wél goed is, maar dan heb je in ieder geval je geld terug
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 14 Nov 2013 12:19

Re: Action topic

Lidl verkoopt die dingen toch ook? of wibra. Bij Lidl betaal je misschien iets meer.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2013 12:56

Re: Action topic

iloverocknroll1984 schreef:Zou zeker je geld terug vragen. Als er nu al 1 gaatje in zit, komen er vast snel meer en dan blijf je bezig. Hopelijk komt er snel een ander pak wat wél goed is, maar dan heb je in ieder geval je geld terug


Action is idd niet de enige met zulke pakken zoals iemand anders zei, maar deze is zooo lekker zacht en sinds hier huispakken in opkomst zijn heb ik nog nooit zulke gezien.

Ik wil dus weer exact dezelfde, maar ja de kans dat die ook zo stuk gaat is er.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2013 12:57

Re: Action topic

Biscotti schreef:Ik zou mn geld gaan halen, en Action is niet de enige winkel met die pakken. Bij een ander betaal je misschien meer, maar nu zit je met een pak met een gat erin wat ook niet echt handig is.


Zij zijn idd niet de enige, maar sinds huispakken hier te koop zijn heb ik zo'n soort nog nooit gezien. Wil eigenlijk exact dezelfde, maar ja de kans dat die gauw stuk is groot denk ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2013 20:49

Re: Action topic

Heb inmiddels mijn geld terug gekregen, maar vind het irritant van Action dat je ze niet kan bellen en ook niet dat ze mij niet kunnen bellen anderen winkels doen dat wel als een bepaald product er weer is.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 14 Nov 2013 20:56

Re: Action topic

Over ruilen bij de Action; wij hadden een kapotte ventilator gekocht, werkte gelijk al niet. We kwamen daar, werd de manager gehaald. Die man kijkt mijn vriend aan en vroeg heel langzaam en duidelijk articulerend of hij Nederlands spreekt. Ja, mijn vriend is hier geboren dus hij spreekt gewoon Nederlands, niks geen accent of iets. Het hele verdere gesprek bleef die man praten alsof hij het tegen een Russische kleuter had en het kwam er op neer dat we hem ook zelf vernield hadden kunnen hebben en kregen we geen nieuwe.

Stomme action.
R. 2013
D. 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Nov 2013 21:29

Re: Action topic

wat raar caroow en aso van de manager
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Nov 2013 22:30

Re: Action topic

Ik heb vandaag zo'n leuk badjasje gekocht voor E, ben helemaal verliefd!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 09:08

Re: Action topic

Caroow schreef:Over ruilen bij de Action; wij hadden een kapotte ventilator gekocht, werkte gelijk al niet. We kwamen daar, werd de manager gehaald. Die man kijkt mijn vriend aan en vroeg heel langzaam en duidelijk articulerend of hij Nederlands spreekt. Ja, mijn vriend is hier geboren dus hij spreekt gewoon Nederlands, niks geen accent of iets. Het hele verdere gesprek bleef die man praten alsof hij het tegen een Russische kleuter had en het kwam er op neer dat we hem ook zelf vernield hadden kunnen hebben en kregen we geen nieuwe.

Stomme action.


Hoe lang had je de ventilator al toen die stuk ging? Bij mij zeiden ze dat de 8 dgn voorbij zijn, maar daar heb ik toch wel ff wat van gezegd. Heb gezegd dat ik niet elke week in de stad ben en dat die 8 dgn niks uit zouden moeten maken aangezien ik dat ding maar 2x heb gedragen! Het hoort gewoon niet zo snel stuk te gaan, met alles.

Heeft jouw vriend een tintje? Wat een rare vent zeg. Ik had er wat van gezegd bijv. dat ik of mijn man geen klein kind is en dat hij niet op zo kinderachtige manier tegen een van ons (ligt eraan tegen wie hij zou praten dan he) moet praten.

Wel raar, want in alle Actions waar ik ooit geweest ben werken mensen met allerlei tinten.

Waarom heb je niet om een nieuwe gevraagd? En er niks van gezegd dat hij jullie beschuldigden van vernieling? Dat je dat over je heen laat lopen zeg!

Klacht online indienen zou ik iig doen!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Nov 2013 17:22

Re: Action topic

Mijn vriend is half Surinaams, heeft dus een kleurtje. De ventilator hadden we een dag, maar hij was zo goedkoop dat mijn vriend geen zin had om zich voor dat geld te laten beledigen.

Klacht indienen heb ik helemaal niet aan gedacht, en het is nu al en hele tijd geleden maar een volgende keer doen we dat denk ik wel.
R. 2013
D. 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 22:50

Re: Action topic

Caroow schreef:Mijn vriend is half Surinaams, heeft dus een kleurtje. De ventilator hadden we een dag, maar hij was zo goedkoop dat mijn vriend geen zin had om zich voor dat geld te laten beledigen.

Klacht indienen heb ik helemaal niet aan gedacht, en het is nu al en hele tijd geleden maar een volgende keer doen we dat denk ik wel.


Aan je kind kan je niet zien dat hij ( je hebt toch een zoon?) een kleurtje heeft. Ik begrijp je vriend heel goed, maar helaas is hij al beledigd, dus dat gaat op.

Was dat ding duur? Ik zal alsnog het proberen om een klacht in te dienen, maar er is amper een mailadres te vinden en een tel. nr al helemaal niet, ik blijf dat raar vinden.
Heb meerdere keren bij Blokker wat achter laten houden en ook als iets moest binnen komen werd ik gebeld.

Maar Action blijft ondanks hun rare beleid (geen geld terug geven vind ik overal raar waar dat niet kan) een leuk winkel vind ik.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers