Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij nog contact met ex(en)?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Nov 2018 17:37

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Quizzle schreef:Nee. Ik heb drie serieuze relaties gehad. Eentje ging over omdat ik me niet kon/wilde binden en dat werkt niet lekker op iemands ego. De tweede ex overleed tijdens onze relatie. En mijn laatste ex , wat alweer vijf jaar geleden over ging denk ik, daarmee heb ik echt nog wel een hele tijd contact gehad maar dat was niet gezond noch goed voor mij. Daar heb ik t echt moeilijk mee gehad, misschien nog steeds wel wat, maar ik weet dat t beter is.


Wat heftig dat hij overleed tijdens je relatie! Was hij ziek? Lijkt me echt vreselijk om mee te maken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 11 Nov 2018 19:42

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Bliss schreef:
Quizzle schreef:Nee. Ik heb drie serieuze relaties gehad. Eentje ging over omdat ik me niet kon/wilde binden en dat werkt niet lekker op iemands ego. De tweede ex overleed tijdens onze relatie. En mijn laatste ex , wat alweer vijf jaar geleden over ging denk ik, daarmee heb ik echt nog wel een hele tijd contact gehad maar dat was niet gezond noch goed voor mij. Daar heb ik t echt moeilijk mee gehad, misschien nog steeds wel wat, maar ik weet dat t beter is.


Wat heftig dat hij overleed tijdens je relatie! Was hij ziek? Lijkt me echt vreselijk om mee te maken.


Daar dacht ik ook aan ---> dat je ex overleed tijdens de relatie. Ik vond het al heel heftig dat mijn ex daarna overleed, maar tijdens de relatie - op veel te jonge leeftijd - lijkt me nog heftiger.
<<

Anoniem278

Bericht 11 Nov 2018 19:49

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Het was een zij trouwens. Niet al mijn exen zijn een zij maar deze wel. Ze was niet fysiek ziek nee, wel psychisch niet in orde, al bleek toen pas hoe ernstig.
<<

Anoniem243

Bericht 11 Nov 2018 20:51

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Jeetje, wat een impact moet dat hebben gehad op jou Quizzle.



Ik heb geen contact meer met exen, wegens gebrek aan exen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Nov 2018 21:23

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Quizzle schreef:Het was een zij trouwens. Niet al mijn exen zijn een zij maar deze wel. Ze was niet fysiek ziek nee, wel psychisch niet in orde, al bleek toen pas hoe ernstig.


Oh ja stomme aanname eigenlijk, dat het een hij zou zijn. Maar jeetje, wat vreselijk joh.
❤ 7 juni 2018
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 12 Nov 2018 06:11

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee geen contact met mijn exen. Ik ben wel benieuwd hoe het met mijn laatste ex is. De manier waarop we uit elkaar zijn gegaan verdiend geen schoonheidsprijs en we waren voor we samen kwamen vrienden, er na is er dus niets meer van over. Dat vind ik nog wel eens zonde, maar het is vooral mijn schuld. Ik ben niet zo nieuwsgierig dat ik de behoefte heb om hem verder op te zoeken/ toe te voegen op social oid. Ik hoop iig dat hij gelukkig is.

Heb nog wel een ex-scharrel van toen ik 17/18 was op fb. Hij heeft nu ook kindjes en heeft sinds kort een nieuwe relatie. We liken elkaars dingen soms, maar zien elkaar nooit.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Nov 2018 11:24

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

We zijn vrienden op Facebook meer niet. In het begin hadden we nog wel veel contact via sms maar dat is later verwaterd. Hij wou me later terug toen ik al met mijn man was. We waren toen we verkering hadden 15 en 16 jaar
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Nov 2018 13:06

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Quizzle, wat ontzettend heftig zeg. Heb je dat een plekje kunnen geven?

Ik heb voor mijn huidige man maar één lange relatie gehad en met hem heb ik geen contact meer. Vorig jaar ben ik hem toevallig een keer tegen gekomen in een indoor speeltuin en toen hebben we wel gesproken. Dat was goed voor mij, ik heb daardoor een aantal negatieve herinneringen aan hem los kunnen laten. Daarna heb ik hem niet meer gesproken, ik volg hem ook niet op social media ofzo. Zijn vriendin en ik volgen elkaar wel, wij waren vroeger basisschoolvriendinnen.

Het is nooit tot een echte relatie gekomen, maar mijn laatste major crush spreek ik heel af en toe nog eens via whatsapp en we volgen elkaar op social media. Over hem heb ik hier op het forum vele pagina’s vol geschreven. Hij heeft op een bepaalde manier wel een speciaal plekje in mijn hart en ik weet dat dit wederzijds is. Tijdens grote lifevents contacten we elkaar even, zoals bij de geboorte van onze kinderen en het overlijden van mijn moeder.

Met een ex-scharrel heb ik nog wel contact omdat hij een van de beste vrienden van mijn man is. We kunnen het goed met elkaar vind en het voelt niet ongemakkelijk. Er zijn geen gevoelens meer ofzo.

En voor de rest eigenlijk geen contact meer met de vele mannen met wie ik ooit gezoend heb of soms ietsje meer dan dat :angel: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem284

Bericht 13 Nov 2018 14:01

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb geen persoonlijk contact meer met mijn ex. Kom hem wel eens tegen op een verjaardag en dan kunnen we gewoon gezellig praten. Ook volgen we elkaar nog wel via social media (ook mijn ex-schoonfamilie). Met zijn vrouw heb ik grappig genoeg wel contact, we zitten allebei in een toevallig ontstaan vriendinnengroepje.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Nov 2018 18:03

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Wij hebben nog veel contact. Vooral omdat we een huis hebben wat straks nog verkocht moet worden.
Met andere exen heb ik geen contact meer.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers