Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel contact met partner

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Nov 2018 10:45

Hoeveel contact met partner

Denk dat deze vraag voornamelijk relevant is voor de dames hier die niet samenwonen met haar vriend/vriendin. Maar je mag ook gerust antwoorden als je dat wel doet hoor :)

Hoeveel contact hebben jullie met elkaar op een gemiddelde dag? En waar bestaat dit contact uit?
Hoe vaak zien jullie elkaar per week?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Nov 2018 11:12

Re: Hoeveel contact met partner

Toen wij nog niet samenwoonden kwam hij op donderdag na zn werk naar mij toe. Vrijdag zaterdag zondag sliepen we om en om bij hem en bij mij. De ene week in zijn huis de andere week in mijn huis. De andere avond zaten we eigenlijk de hele avond te appen of te bellen.

Nu wonen we samen. Dus zien elkaar elke dag. De weekenden dat j naar mijn ex is zijn wel heel belangrijk voor ons dan is het echt even tijd voor ons samen.
2015 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Nov 2018 11:17

Re: Hoeveel contact met partner

Toen we nog niet samenwoonden zagen we elkaar 1 tot 3 keer in de week. Niet op vaste momenten maar meestal vrij spontaan. We hadden beide een druk (sociaal) leven. Daarbuiten hadden we weinig contact.
Toen hij na een paar maanden 2u verderop verhuisde zagen we elkaar vrijwel elk weekend. En dat vonden we al snel niet te doen, dus toen gingen we samenwonen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Nov 2018 11:18

Re: Hoeveel contact met partner

Toen we nog niet samenwoonden zagen we elkaar 1 tot 3 keer in de week. Niet op vaste momenten maar meestal vrij spontaan. We hadden beide een druk (sociaal) leven. Daarbuiten hadden we weinig contact. Niet elke dag.
Toen hij na een paar maanden 2u verderop verhuisde zagen we elkaar vrijwel elk weekend. En dat vonden we al snel niet te doen, dus toen gingen we samenwonen.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Nov 2018 13:25

Re: Hoeveel contact met partner

Wij wonen niet samen en mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en dus veel weg. We appen eigenlijk de gehele dag wel, en bellen vaak ook wel zon 3 a 4 keer.
We zien elkaar zo'n 4 a 5 keer per week.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2018 13:31

Re: Hoeveel contact met partner

Popcorn schreef:Wij wonen niet samen en mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en dus veel weg. We appen eigenlijk de gehele dag wel


Mag toch hopen niet terwijl hij rijdt?

Wij appen ook wel de hele dag, maar we wonen wel samen. Als hij een meeting in gaat, zegt hij het vaak even, want dan weet ik dat ik alleen moet appen voor belangrijkere zaken en geen futiele dingen. Eigenlijk bellen we nooit onder werktijd. Dat zou ik ook een beetje raar vinden. Hij belt me wel altijd als ie op de terugweg is. Het tijdstip daarvoor wisselt een beetje, dus ik vind het wel fijn om te weten en bovendien even gezellig.

We zien elkaar elke ochtend (we ontbijten als gezin) en in de avond. Hij sport drie keer per week, dus dan is de avond een stuk korter, hij heeft ook wat sociale dingen en ik doe een cursus, dus effectief zijn we denk ik twee doordeweekse avonden écht bij elkaar vanaf een uurtje of zes. De andere avonden zijn wat versprokkelder. Het weekend zijn we meestal wel samen, dat houden we ook graag zo. We doen veel sociale dingen met z'n tweetjes, maar ook wel los van elkaar.

Het grootste verschil van niet samenwonen en wel samenwonen in een relatie vond ik dat je als je niet samenwoont echt je partner als sociale activiteit moet inplannen. En als je samenwoont moet je er wel op letten dat je samen leuke dingen doet, maar je ziet elkaar ook in het dagelijkse leven. Dat vind ik wel heel fijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Nov 2018 13:37

Re: Hoeveel contact met partner

Nee hij rijd voornamelijk in de buurt, dat houd vaak in een half uurtje rijden, en dan 3 kwartier wachten tot ie gelost en geladen is.
Dus tijd zat. Maar ik werk ook gewoon en kan dan ook niet de hele dag appen hoor. Maar een dag helemaal stil is het nooit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2018 13:48

Re: Hoeveel contact met partner

Ah nee zolang hij maar appt terwijl hij stil staat is alles goed :)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 15 Nov 2018 13:54

Re: Hoeveel contact met partner

Popcorn hier precies hetzelfde met vriend idd... als hij even stil staat, voor / na het laden / lossen, tijdens zijn pauze of als hij aan het wachten is tot de vracht geladen of gelost gaat worden.

Toen wij nog niet samen woonde lag dat heel erg aan zijn werk / mijn werk / zijn kinderen wanneer wij elkaar zagen. Contact hadden we de hele dag door wel. Soms uren niet, soms achter elkaar.
Nu zien we elkaar elke (bijna) dag sowieso wel, soms kom ik thuis als hij al in bed ligt (aangezien hij vaak s nachts begint met werken) en contact hebben we wel wat minder als toen, maar wel regelmatig
<<

Anoniem282

Bericht 15 Nov 2018 14:08

Re: Hoeveel contact met partner

Marin schreef:
Popcorn schreef:Wij wonen niet samen en mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en dus veel weg. We appen eigenlijk de gehele dag wel


Mag toch hopen niet terwijl hij rijdt?



Ik moest hier een beetje om glimlachen, omdat het best aandoenlijk klinkt: mijn huisgenoot is ook vrachtwagenchauffeur en hij neemt echt geen onnodige risico's (in niets wat de veiligheid op de weg kan raken en zijn functie als chauffeur) en al helemaal niet als je je bedenkt dat hij t.o.v. normale auto's de bovenliggende partij is en een ongeluk al snel fatale gevolgen kan hebben. Wij appen de hele dag door, anders spreken we elkaar nog amper. Hij maakt zulke belachelijk lange dagen. Maar goed, dit was ff tussendoor: ik heb geen partner. :)
<<

Anoniem244

Bericht 15 Nov 2018 14:45

Re: Hoeveel contact met partner

Ja 15u per dag is helaas geen uitzondering :-(
<<

Anoniem282

Bericht 15 Nov 2018 15:11

Re: Hoeveel contact met partner

Radler schreef:Ja 15u per dag is helaas geen uitzondering :-(


Niet zo gezellig als het je partner betreft. Ik heb er wel respect voor dat mensen dit volhouden met wisselende diensten.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 15 Nov 2018 17:53

Re: Hoeveel contact met partner

Voordat we samenwoonden kan ik me niet zo goed herinneren, we zijn snel gaan samenwonen. We hebben weinig contact, beide een drukke baan. Na het werk app ik altijd wanneer ik wegrijd en hij belt vaak vanuit de auto om aan te geven hoe laat hij er ongeveer is.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 15 Nov 2018 20:22

Re: Hoeveel contact met partner

Voordat we samenwoonden zagen we elkaar ongeveer 4-5x in de week. Meestal gingen we dan later op de avond naar elkaar toe na andere activiteiten, soms aten we ook samen en was het dus de hele avond. We sliepen dan ook altijd samen. De dagen dat we elkaar niet zagen hadden we app contact en soms bellen.
Nu we samenwonen appen we overdag meestal niet, alleen als er iets bijzonders is. We zien elkaar eigenlijk elke avond, en als één van ons er een avond/nacht niet is appen/bellen we 's avonds wel even.
<<

Anoniem335

Bericht 15 Nov 2018 20:25

Re: Hoeveel contact met partner

Bel of app alleen maar om te zeggen hoe laat ik thuis kom, zodat het eten klaar staat :-) Maar we wonen dan ook samen.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 16 Nov 2018 15:07

Re: Hoeveel contact met partner

Wij wonen niet samen, zien elkaar alleen in het weekend en niet eens elk weekend.
We bellen elke morgen als hij naar het werk rijdt, verder soms tussendoor als zijn en mijn werk het toelaat. Tussendoor appen we wel wat.
's Avonds bellen we sowieso voor we slapen gaan. En afhankelijk van de avond en wat er de dag gebeurd is bellen we ook wel eens een uur of langer.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers