Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Anoniem244

Bericht 05 Nov 2018 21:26

Re: Stomme vragen topic

Omdat zij beheerder is van een groep ziet ze alle berichten van alle leden. Ook van de leden die haar geblokkeerd hebben.
Jij ziet haar berichten normaal gesproken niet als zij jou of jij haar geblokkeerd heeft
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2018 13:04

Re: Stomme vragen topic

Als getrouwde vrouw hier schrijf je toch je getrouwde naam eerst en dan je meisjes naam? In Amerika is het andersom, maar zo zie ik het steeds vaker hier.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 08 Nov 2018 13:12

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Als getrouwde vrouw hier schrijf je toch je getrouwde naam eerst en dan je meisjes naam? In Amerika is het andersom, maar zo zie ik het steeds vaker hier.


Je mag dit zelf kiezen. Bij je ondertrouw kun je een van de volgende opties kiezen:
eigen naam
naam partner
eigen naam - naam partner
naam partner - eigen naam

Je partner krijgt deze keus dus ook.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2018 15:01

Re: Stomme vragen topic

Ik had van hier begrepen dat je niet kan zeggen ik irriteer mij aan haar/hem/het, maar ik zie het continu ook in de ondertitelingen wordt het zo vertaald.
Volgens mij kan het dus gewoon juist omdat ik het steeds meer hoor en lees.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Nov 2018 15:31

Re: Stomme vragen topic

Verloedering van de taal. :P
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2018 16:04

Re: Stomme vragen topic

Cotton schreef:Verloedering van de taal. :P


Huh?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Nov 2018 16:07

Re: Stomme vragen topic

Dat een hoop mensen zich niet aan de regels van de taal houden. Waardoor het lijkt dat het wel kan, maar volgens de regels kan het niet.


Verloedering
Verslonzing; verrotting; achteruitgang
Bron: scholieren.com
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2018 17:21

Re: Stomme vragen topic

Ik zie bovenaan niet beveiligd staan. Wat is er aan de hand? Zien anderen dat ook?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Nov 2018 18:06

Re: Stomme vragen topic

caribbeanlover schreef:Ik zie bovenaan niet beveiligd staan. Wat is er aan de hand? Zien anderen dat ook?


Ja ik, al heel lang. Als ik een reactie typ word het woord niet beveiligd rood.
:heart: :heart: 2011
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2018 19:38

Re: Stomme vragen topic

Studiebol schreef:
caribbeanlover schreef:Ik zie bovenaan niet beveiligd staan. Wat is er aan de hand? Zien anderen dat ook?


Ja ik, al heel lang. Als ik een reactie typ word het woord niet beveiligd rood.


Bij mij ook.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Nov 2018 21:35

Re: Stomme vragen topic

Op een wasmachines heb je allerlei programma's. De meeste begrijp ik wel, met wol, minder centrifugeren e.d.. Maar wat doet een donker wasprogramma anders dan een katoen eco wasprogramma?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Nov 2018 22:48

Re: Stomme vragen topic

Volgens mij heeft dat te maken met het aantal toeren.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Nov 2018 23:46

Re: Stomme vragen topic

Volgens de consumentenbond;
Jeans en donkere was: er wordt meer water gebruikt en/of extra gespoeld om te voorkomen dat zichtbare wasmiddelresten achterblijven
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 10 Nov 2018 19:12

Re: Stomme vragen topic

Ah kijk, bedankt!

Hmm zichtbare wasmiddelresten heb je toch vooral met poeder of ook met vloeibaar?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Nov 2018 20:38

Re: Stomme vragen topic

Wat is dat toch met Tony Chocolonely? Zo geweldig vind ik ze niet! Ik heb een onaangebroken caramel zeezout hier liggen, maar heb die bij mijn ouders gegeten en zo lekker vind ik het niet.
Anderen repen/merken vind ik lekkerder.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Nov 2018 20:51

Re: Stomme vragen topic

Gewoon, dat het persoonlijk is, smaak?

Ik ken heel veel mensen die gek zijn op Milka chocolade en dat vind ik persoonlijk niet zo lekker.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Nov 2018 20:53

Re: Stomme vragen topic

Cotton schreef:Gewoon, dat het persoonlijk is, smaak?

Ik ken heel veel mensen die gek zijn op Milka chocolade en dat vind ik persoonlijk niet zo lekker.


Ja da's idd waar!
<<

Anoniem304

Bericht 13 Nov 2018 20:55

Re: Stomme vragen topic

Welke vind jij wel lekker? Welke chocola?
<<

Anoniem301

Bericht 13 Nov 2018 21:10

Re: Stomme vragen topic

Ik vind die mer caramel en zeezout ook niet lekker cbl maar de gewone melk en met noten wel. De chocolade vind ik heerlijk romig.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Nov 2018 09:39

Re: Stomme vragen topic

Er is een duur onderzoek twee keer gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar door het ziekenhuis. De afspraak was dat dit niet zou gebeuren: heel slordig; de uitslag van het eerste onderzoek is op de één of andere manier kwijtgeraakt. Omdat dit de schuld was van het ziekenhuis, zouden ze de tweede keer niet in rekening brengen. Nu ik zie dat dit toch is gebeurd, moet ik hier dan werk van maken en zo ja, bij het ziekenhuis of de zorgverzekeraar? Heb ik er nadeel van als ik het zo laat? Ik heb echt geen idee...
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2018 13:52

Re: Stomme vragen topic

Guattari schreef:Er is een duur onderzoek twee keer gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar door het ziekenhuis. De afspraak was dat dit niet zou gebeuren: heel slordig; de uitslag van het eerste onderzoek is op de één of andere manier kwijtgeraakt. Omdat dit de schuld was van het ziekenhuis, zouden ze de tweede keer niet in rekening brengen. Nu ik zie dat dit toch is gebeurd, moet ik hier dan werk van maken en zo ja, bij het ziekenhuis of de zorgverzekeraar? Heb ik er nadeel van als ik het zo laat? Ik heb echt geen idee...


Ik zou er zeker werk van maken. Je gaat toch niet 2x dokken zeker als er gezegd is dat de 2e niet in rekening gebracht wordt? Ik heb er geen verstand van, maar raadpleeg je verzekering denk dat zij het wel weten. Sterkte!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Nov 2018 17:27

Re: Stomme vragen topic

O wst vervelend guattari. Ik weet nog wel dat je dat hebt verteld.
Ik zal even contact opzoeken met het ziekenhuis en de behandelaar om daar verhaal te halen. Je verzekeraar weet natuurlijk niks van de gemaakte afspraken en de fout in het ziekenhuis. En zullen gewoon betalen zoals het gedeclareerd is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2018 19:30

Re: Stomme vragen topic

Silly-One schreef:O wst vervelend guattari. Ik weet nog wel dat je dat hebt verteld.
Ik zal even contact opzoeken met het ziekenhuis en de behandelaar om daar verhaal te halen. Je verzekeraar weet natuurlijk niks van de gemaakte afspraken en de fout in het ziekenhuis. En zullen gewoon betalen zoals het gedeclareerd is.


Hoezo natuurlijk? Slaat dat op mijn reactie? Verzekeringen hebben daar toch ervaring in!
<<

Anoniem282

Bericht 14 Nov 2018 21:36

Re: Stomme vragen topic

Dank jullie wel voor de reacties! Lief dat jullie meedenken. Inmiddels heb ik contact gehad met de zorgverzekeraar en ik werd bedankt dat ik de moeite had genomen dit te melden - blijkbaar doet niet iedereen dit. Zij nemen contact op met het ziekenhuis en voor mij maakt het geen verschil (in kosten). Ik was namelijk al in januari door mijn eigen risico heen en ze koppelden mijn verhaal aan een hele uitleg over DBC en die uitleg ben ik alweer vergeten... Anyway, de zorgverzekeraar kon hier wel degelijk iets mee en gaan het verder uitzoeken. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2018 21:42

Re: Stomme vragen topic

Zie je wel Silly One dat ze wel degelijk actie ondernemen!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers