Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week!

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Nov 2018 12:35

Re: Nieuwe week!

Spannend Bazinga!

Ik heb een best wel relaxte week deze week, volgende week wordt mega druk dus dat is wel fijn.
Maandag: werk en sporten.
Dinsdag: werk en er komen mensen eten want mijn vriend is jarig. Mijn vader is ook jarig dus moet even kijken of ik daar nog even snel langs kom maar anders zie ik die vrijdag.
Woensdag: werk en hockey.
Donderdag: werk, sporten en een borrel van werk.
Vrijdag: werk en 's avonds bij mijn moeder kijken die optreedt met haar koor. Daarna even een borrel met de hele familie voor de verjaardagen van vader en vriend.
Zaterdag: uitslapen, sporten, wat sinterklaascadeautjes shoppen en naar de harsmevrouw.
Zondag: hockey en misschien bij een vriendin kijken die moet zingen in een kroeg.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Nov 2018 12:35

Re: Nieuwe week!

maandag: ik ga zoon zo ophalen op de peutergroep, vanmiddag samen wat doen en vanavond pilates
dinsdag: werken van 8:45 tot 18:00 en s avonds denk ik thuis nog wat dingen afmaken voor werk.
woensdag: samen met zoon thuis moeten even kijken wat we gaan doen. S middags gaat hij even bij de buurvrouw spelen en ik naar de fysio. 's Avonds zwemmen met de buurvrouw.
donderdag: zoon naar oma brengen, werken van 9:00 tot 18:00, zoon ophalen en dan eet ik mee bij mijn ouders. s avonds spullen inpakken
vrijdag: tot maandag naar Texel.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 12 Nov 2018 14:40

Re: Nieuwe week!

Spannend Exo, Bazinga en Sam!

Hoochie, veel plezier alvast op Texel.

Snoes, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!


Mijn week:
Maandag: de kinderen zijn vandaag vrij van school (studiedag), dus we doen heerlijk rustig aan. Dochter is ook niet fit, dus maken er een makkelijke dag van. Ik ben zelf wat administratieve zaken aan het afhandelen, kinderen kijken tv, gaan zo nog even samen knutselen. Vanavond lekker Harry Potter kijken op tv.
Dinsdag: in de ochtend waarschijnlijk eerst even naar de stad, daarna thuis onze slaapkamer aanpakken. Er staan nog een paar kratten spullen die uitgezocht moeten worden, daar ga ik maar eens aan beginnen.
Woensdag: 's Ochtends eerst een afspraak met mijn SPV'er, daarna helpen op school met het Crea Circuit.
Donderdag: Nadat ik de kinderen naar school heb gebracht, moet ik bloed prikken en daarna door naar de gynaecoloog. Gelukkig op de poli hier in het gezondheidscentrum, dus hoef er niet voor naar het ziekenhuis. 's Middags een afspraak over zoon.
Vrijdag: Op tijd opstaan, want dan ben ik jarig. Daarna snel dochter naar school brengen en met zoon naar het GGZ voor een IQ-test. In de tijd dat mijn zoon die test heeft, gaan mijn man en ik lekker de stad in om te ontbijten. 's Middags naar mijn zus, want 's avonds gaan we naar Derek Ogilvie. Na de show blijf ik bij mijn zus slapen.
Zaterdag: Vanaf mijn zus met de trein naar huis. Maar waarschijnlijk eerst even door naar Utrecht om bij de Harry Potter store te kijken. Ik heb toch een dagkaart voor de trein, dus kan zo even door. Anders kom ik er waarschijnlijk niet en dat vind ik toch jammer. Daarna terug richting huis en even bij de intocht in de stad kijken.
Zondag: Nog geen plannen
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem313

Bericht 12 Nov 2018 14:42

Re: Nieuwe week!

Harrison schreef:Spannend Bazinga!

Ik heb een best wel relaxte week deze week, volgende week wordt mega druk dus dat is wel fijn.
Maandag: werk en sporten.
Dinsdag: werk en er komen mensen eten want mijn vriend is jarig. Mijn vader is ook jarig dus moet even kijken of ik daar nog even snel langs kom maar anders zie ik die vrijdag.
Woensdag: werk en hockey.
Donderdag: werk, sporten en een borrel van werk.
Vrijdag: werk en 's avonds bij mijn moeder kijken die optreedt met haar koor. Daarna even een borrel met de hele familie voor de verjaardagen van vader en vriend.
Zaterdag: uitslapen, sporten, wat sinterklaascadeautjes shoppen en naar de harsmevrouw.
Zondag: hockey en misschien bij een vriendin kijken die moet zingen in een kroeg.



Zo zie je maar hoe verschillend het is, jij noemt dit een relaxte week, maar voor veel mensen zou dit echt heel druk zijn.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Nov 2018 14:48

Re: Nieuwe week!

Ik wilde net zeggen dat ik die week van Harri totaal niet relaxed vind. Dus ik wil wel eens weten wat een drukke week is :smile:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 12 Nov 2018 14:57

Re: Nieuwe week!

Caro schreef:Ik wilde net zeggen dat ik die week van Harri totaal niet relaxed vind. Dus ik wil wel eens weten wat een drukke week is :smile:


Nou idd. Mij kun je na zo'n week opvegen hoor.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Nov 2018 15:08

Re: Nieuwe week!

Ja dat zei ik laatst ook al tegen Harri! Na twee van zulke dagen zou ik al opgebrand zijn geloof ik.

Ik heb een saaie week, want ik ben nog herstellende van m'n operatie en kan nog niet zo veel.
Vanmorgen m'n vader en z'n vriendin op visite gehad.
Morgen wil ik misschien even naar de kapper, alleen knippen, maar weet niet of ik een halfuur tot drie kwartier in die stoel kan zitten. Verder belt m'n leidinggevende nog om te overleggen wanneer ik weer wat werk op zou kunnen pakken.
Woensdag: geen plannen.
Donderdag: onze schoonmaakster komt, dus ik wil wel even weg thuis. Geen plannen.
Vrijdag: naar het cb met N en 's middags komt JaneDoe met haar zoontje op visite.
Zaterdag kijken we de intocht van Sinterklaas op tv.
Zondag heb ik geen plannen, vriend en stiefdochter gaan naar een voorstelling in het theater, dus ik blijf bij N.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Nov 2018 15:39

Re: Nieuwe week!

Haha! Hmm ja. Werk doe ik elke dag dus dat voelt niet als iets dat mijn schema druk maakt (maar dat is natuurlijk eigenlijk onzin), sporten is meteen na werk en vind ik echt ontspannend dus dat zie ik niet als iets dat druk oplegt want het levert me juist energie op (als dat een beetje logisch klinkt). Om je een beeld te geven hoe mijn week er volgende week uit ziet en dat vind ik wel druk omdat ik die dingen heel leuk maar ook heel vermoeiend vind.
Volgende week:
Maandag: werken en sporten.
Dinsdag: om 7.00 uur vliegen naar Londen, om 22.00 uur land ik weer in Amsterdam.
Woensdag: werken, 's avonds naar Gent rijden met collega's voor event volgende dag.
Donderdag: event in Gent hele dag, 's avonds terugrijden en als ik mazzel heb nog even sporten.
Vrijdag: werken en ik denk dat ik 's avonds even vrij hou zodat ik wat leuks kan doen met mijn vriend want die heb ik dan de hele week amper gezien.
Zaterdag: ik zie nu dat ik dan nog niet zoveel plannen heb alleen een lunch dus dan kan ik mooi even uitslapen en sporten.
Zondag: hockey.

Zie nu pas dat het weekend nog lekker leeg is dus dat is wel fijn!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Nov 2018 16:11

Re: Nieuwe week!

Ik snap het!
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 12 Nov 2018 16:18

Re: Nieuwe week!

Maandag: literatuur lezen voor de studie die ik volg en uitrusten van een druk weekend.
Dinsdag: werken en ‘s avonds een les van de studie die ik volg.
Woensdag: werken.
Donderdag: werken.
Vrijdag: werken en daarna naar mijn ouders in Zeeland.
Zaterdag: babyshower van mijn zusje.
Zondag: nog geen plannen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 12 Nov 2018 17:33

Re: Nieuwe week!

Mijn week;
Vandaag: vrije dag, heb lekker uitgeslapen, daarna boodschappen gedaan, geluncht met vriend, en nog even naar de dierenwinkel geweest. Daarna 1,5 uur gewandeld met een vriendin en onze Franse bulldogjes, was heel leuk! Nu lekker thuis, vriend kookt vanavond, dus lekker rustig avondje.
Morgen: vrije dag, in de ochtend even bij schoonmoeder op de koffie, en daarna lunchen met vriend. Verder (nog) geen plannen.
Woensdag en donderdag: werken van 10 tot 21 uur, het is Glow, dus drukker, dus langere dagen werken.
Vrijdag: vrije dag, 's morgens pedicure behandeling, in de middag even naar de stad denk ik, en 's avonds gaan vriend en ik uit eten.
Zaterdag en zondag: werken van 10 tot 22 uur, en verder geen plannen.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Nov 2018 14:36

Re: Nieuwe week!

Deze week 4 dagen werken (ma, di, woe en vr).
Vanavond ouderavond van het kinderdagverblijf.
Donderdagochtend bloed prikken (waarna het op vitamine B12 gehalte wordt gecontroleerd).
Donderdagavond: yoga.
Vrijdagmiddag stond er een personeelsuitje gepland (escaperoom en uit eten), maar de datum is verschoven, dus nu lekker naar huis na het werk en 's avonds voor The Voice.
Zaterdagmiddag geven vrienden van ons een feest ter ere hun 40e verjaardag.
Zondag geen plannen.
<<

Anoniem250

Bericht 13 Nov 2018 14:44

Re: Nieuwe week!

Ik heb zo'n saaie weken in vergelijking met jullie.

Maandag werken en intakegesprek nieuwe school van de kinderen.
Dinsdag werken.
Woensdag halve dag werken. 's Middags ben ik vrij, dan ga ik met zoon naar de kapper.
Donderdag werken.
Vrijdag afgesproken met een vriendin en de kinderen. Een playdate dus.
Zaterdag naar de intocht op televisie kijken. Misschien kijkt mijn jongste zusje mee.
Zondag naar de intocht in het dorp (eigenlijk vind ik dat niet zo leuk, want ik verwacht dat de pieten hier nog helemaal zwart zijn), maar vader en halfzus van de kinderen komen, dus dit is verder wel prima activiteit.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 14 Nov 2018 11:48

Re: Nieuwe week!

Mijn vriend brengen we vandaag naar t vliegveld die gaat twee weken naar Australië voor werk. Bij mijn ex zou ik zeggen HEERLIJK en nu beetje heerlijk maar ga hem ook echt missen!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 14 Nov 2018 11:50

Re: Nieuwe week!

Wat cool dat hij voor werk naar Australië gaat!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 14 Nov 2018 12:32

Re: Nieuwe week!

Nog gefeliciteerd met R Harri!

Tof Charles! Ik ben jaloers :) op hem trouwens haha..

Ik heb een behoorlijk drukke week maar wel veel leuke dingen.
Afgelopen maandag moest ik én afrijden voor m’n eerste examen én bij m’n nieuwe baan beginnen dus die dag was megastressvol. ‘S avonds wezen sporten en toen was ik op haha. Gisterochtend bij oude baan gewerkt, toen heel hard naar nieuwe baan gefietst en ‘s avonds uit eten met vriendin uit Australië.
Vanochtend rijles gehad (allemachtig koud) en zo weer werken, vanavond sporten en misschien eten met vriendin.
Morgen werken bij beide banen en ‘s avonds zingen bij koor. Vrijdag weer rijles, werken en daarna eten bij een collega/vriend van me want die heeft een huis gekocht en gaat voor me koken.
Dan word ik daar opgehaald door ouders en ga ik zaterdag naar de kapper en even winkelen en zondag weer naar huis!

Fijne week allemaal!
<<

Anoniem281

Bericht 14 Nov 2018 13:22

Re: Nieuwe week!

Wat gaaf, Charles! Maar snap wel dat je m gaat missen.

Harri, je week klinkt idd druk!! Maar ik heb zelf ook wel s zulke weleens en als je er dan eenmaal in zit, is er ook niks aan de hand..

Tickets voor Muse zijn overigens gister al gelukt! Whoop! Dus vanmorgen ben ik met m'n moeder even naar t dorp gegaan en verder breng ik de rest van de dag met m'n zoon door. Dus lekker veel Duplo en Bobbi boekjes vandaag. (afgewisseld met een gezonde portie 'Ga jij maar even een spelletje op de tablet doen, moppie' want dan kan ik nog even een serie ofzo kijken)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Nov 2018 15:20

Re: Nieuwe week!

Tof, Bazinga! Ook één van m'n favo bands, maar ik heb geen zin meer in concerten in het Goffertpark. Mij te massaal. Heb ze daar al wel een keer gezien, in 2010 geloof ik, en twee weken daarna op Rock Werchter en twee jaar geleden in Ziggo Dome. Dus ik kan er nog even op teren. Als ze weer in Ziggo komen, zou ik onmiddelijk kaarten kopen!
❤ 7 juni 2018
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 14 Nov 2018 22:38

Re: Nieuwe week!

Oreo schreef:maandag: werken + zoon halen/brengen naar kdv + 's avonds controle vk
dinsdag: werken & therapie + brengen/halen zoon naar kdv
woensdag: werken
donderdag: hopelijk allergietest van zoon in het ziekenhuis
vrijdag: bekkenfysio + chillen met zoon
weekend: nog geen plannen

hopelijk ergens deze week ons appartement op Funda zien verschijnen!


Inmiddels staat ons appartement op Funda. Er zijn binnen 24u meer dan 20 bezichtigingen gepland op 2 kijkmomenten. :wtf:
22112014 / 10042019
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers