Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij nog contact met ex(en)?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Nov 2018 06:16

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb één echte ex, met hem heb ik vier jaar een relatie gehad. Ik heb geen contact met hem en daar heb ik ook geen behoefte aan.

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Nov 2018 06:18

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Fantine schreef:
Kees schreef:Ja, 2 exen van mij zitten ook in de blaaskapel waar ik in speel. 1 is m'n beste vriend en de ander ben ik liever kwijt dan rijk maar ik zit er nou eenmaal mee opgescheept dus we maken er maar het beste van.


Dat lijkt me best lastig. Zijn jullie lang samen geweest? Negeer je elkaar nu dan?


Het valt opzich wel mee hoor. We kunnen gewoon praten en lol hebben maar als 1 van ons stopt met de kapel zal ik 'm niet opzoeken, het zal dan ws blijven bij een paar oppervlakkige likes op fb en een standaard praatje als we elkaar tegenkomen.
We zijn dik 5jr samen geweest.
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2018 07:11

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Weinig. 2 exen sowieso niet, al kom ik ze wel eens tegen in het dorp, maar dan wordt er niet eens hoi gezegd, laat staan gepraat.
Mijn andere 2 exen wonen hier niet meer. De ene heb ik op Insta en hij heeft vorig jaar een kindje gekregen met zijn vriendin waarmee hij na mij iets kreeg.
En de ander woont in Duitsland. Al zo'n 10 jaar. Toen ik vrijgezel was ging ik er nog wel eens heen, maar ik heb hem nu al ruim 7 jaar niet gezien. Hij heeft ook een kind, is niet meer samen met de moeder en werkt op zee. Zo nu en dan stuurt hij me een bericht op Facebook om te vragen hoe het gaat en te vertellen dat ik z'n kryptonite ben. Rare gast haha.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 01 Nov 2018 07:28

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Fantine schreef:Mooi dat het zo kan Meg. Ik had een hele goede band met mijn exschoonzus en exschoonmoeder. Nadat mijn laatste relatie uitging heb ik ze nooit meer gezien of gesproken. Werd direct overal van verwijderd. Heb dit wel even moeilijk gevonden. Ik snap het ook wel weer, de gemeenschappelijke factor valt weg. Ik mis soms nog wel de vele leuke tripjes en het prettige contact dat we hadden.

Jammer dat het zo gelopen is, Fantine. Apart ook dat die mensen zo makkelijk de namen hebben doorgesneden.
Ik vind het ook heel fijn voor mijn man dat hij het contact nog wel heeft. Deze mensen zijn belangrijker voor hem dan zijn eigen familie.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 01 Nov 2018 08:06

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee, al heb ik nog wel sporadisch contact met zijn moeder en een oom en tante van hem die ik op FB heb.
Oh en met een aantal oude vrienden van hem. Die leerde ik via hem kennen en toen onze relatie na 4,5 jaar uit ging bleek hij heel veel gelogen te hebben en dat zorgde er voor dat zijn vrienden hem ook zat waren en geen contact meer met hem hadden.
10.04.17
<<

Anoniem252

Bericht 01 Nov 2018 08:12

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Eentje heeft een relatie met een vriendin dus die zie ik nog regelmatig Haha. Was wel een dingetje in het begin, maar is nu helemaal oké zoveel jaar verder. Dikke vrienden zullen we niet worden maar we gaan normaal met elkaar om.
Andere exen geen contact meer mee. 1tje zat een tijdje bij mijn man in de klas op zijn studie, dat was wel apart.
<<

Anoniem250

Bericht 01 Nov 2018 12:36

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb er twee en met beide nog contact. Ik dacht dat het best bijzonder was dat ik nog contact heb met mijn ex met wie het inmiddels al 10 jaar uit is. Maar ik lees hier terug dat het vaker voorkomt. Wij bellen en appen nog af en toe en spreken zo'n 1 keer per jaar af. Omdat we toch nog wel begaan zijn met elkaars leven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Nov 2018 12:39

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee... ;)
Dat dekt de lading wel haha!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Nov 2018 13:16

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb 2x een 'relatie' gehad (duurde beiden welgeteld één hele maand :palm: :laughcry: ).

Mijn eerste ex zit ook in mijn huidige vriendengroep. Zien elkaar een paar keer per jaar en zijn ook met elkaar op vakantie geweest laatst. Hij en zijn partner hebben ook 2 kinderen die beide een paar maanden schelen met mijn kinderen.

De andere ex spreek ik nooit meer. Waren toen gekoppeld aan elkaar, maar bleek toch niet echt te werken.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Nov 2018 16:35

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ja, maar dat komt ook omdat hij de vader van mijn kinderen is :)
Maar dat gaat eigenlijk heel goed, beter dan toen we in 1 huis woonden. Heel makkelijk vind ik het altijd niet, maar er echt over klagen kan ik ook niet.
<<

Anoniem255

Bericht 01 Nov 2018 20:08

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Oh nee.
Echt niet. Moet er níét aan denken.

Heb hem ooit bij een concert van K3 in de verte gezien. Ik werd misselijk, heb mijn dochter opgetild en ben er aan de andere kant uit gegaan. Die knakworst heeft me zó op mijn ziel getrapt. Als ik iemand een enkeltje onbewoond eiland mag geven dan weet ik het wel...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Nov 2018 20:14

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Elliot schreef:
Marin schreef:Nee maar ik vraag me soms wel af hoe 't met ze gaat. (zijn officieel geen exen natuurlijk maar voelt toch wel beetje zo).

Wat bedoel je met “zijn officieel geen exen”?


Dat het geen officiële relaties waren. M'n man was (is) m'n eerste echte relatie.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem288

Bericht 01 Nov 2018 20:29

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 18:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Nov 2018 20:35

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb één echte ex en daar heb ik geen contact meer mee. Eerst werden we een tijdje nadat het uit ging weer vrienden, toen 'friends with benefits', toen toch weer vrienden, maar toen hij serieus contact kreeg met iemand anders, ging dat eigenlijk over en heb ik hem niet meer gesproken. Ik vind het prima zo. Toevallig kreeg ik een paar maanden geleden nog wel een berichtje van zijn moeder via FB Messenger. Ik spiek weleens op zijn FB, ben gewoon nieuwsgierig, doe ik wel bij meer mensen. Maar ik kan weinig zien, alleen dat hij nog steeds met datzelfde meisje samen is.

Verder heb ik wel wat ex-scharrels die ik eigenlijk nooit meer spreek. Eén heb ik er op FB en daar kan ik ook prima een praatje mee maken als ik 'm tegenkom, maar de rest zie ik überhaupt ook gewoon nooit. Oh ja trouwens, een andere appte een halfjaar geleden ofzo nog een keer, hij was op een reünie van ons toenmalige werk (nou ja, hij werkt er nog steeds en een vriendin van me ook). Gewoon even oppervlakkig geappt en dat was het weer.
❤ 7 juni 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 01 Nov 2018 20:50

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Mijn laatste ex zie en spreek ik nooit meer en dat vind ik helemaal prima. Hij is op fb nog wel bevriend met mijn moeder en stiefvader, wat ik heel apart vind (want mij, mijn zussen en broer en mijn vrienden heeft hij ontvriend, waarom dan nog wel mijn moeder en stiefvader??) maar ik zie nooit likes of reacties van hem voorbij komen op dingen die zij plaatsen.

De ex daarvoor is de vader van mijn zoontje en die zie en spreek is dus wekelijks, vaak ook wel meerdere keren per week. We hebben ook gezamenlijke vrienden dus daar treffen we elkaar ook wel. Dat contact is gewoon oké.

De ex dáárvoor zie en spreek ik bijna nooit meer hoewel hij redelijk dichtbij woont.

En daarvoor had ik een paar korte relaties en scharrels (max 2 maanden), die zie ik nooit en een van hen is overleden.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 05 Nov 2018 19:46

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee mijn ex spreek ik niet meer, maar dat is prima. hij heeft met niet zo netjes behandeld toen hij het uitmaakte. Ik hoor via via dat hij het met de vriendin daarna (die hij eigenlijk al had tijdens onze relatie) het op dezelfde manier heeft uitgemaakt, alleen met haar had hij twee kinderen.

Sommige wat langdurige scharrels spreek ik heel af en toe bij bepaalde evenementen en sommige spreek ik nooit meer.
:heart: :heart: 2011
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 05 Nov 2018 21:39

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ja, met mijn ex van jaren terug. Mij. Eerste lange relatie. Hij is nu getrouwd en wordt volgend jaar vader. Afgelopen weekend samen met mijn vriend en zijn vrouw lekker geluncht zodat iedereen elkaar kon ontmoeten. Was erg gezellig en dit gaan we vaker doen!
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem321

Bericht 06 Nov 2018 09:22

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Mijn laatste ex is nu getrouwd met een goede vriendin van mij. Dat klinkt misschien heel stom, maar er zijn no hard feelings en we gaan heel leuk met elkaar om. Soms grappen we wel eens: "Weet je nog dat we daar zijn geweest, of zus hebben gedaan?".

Mijn ex daarvoor heeft mij heel naar behandeld, maar dat ik hem zo nu en dan tegenkom is onvermijdelijk. Daar had ik eerst problemen mee, maar toen hij en ik afgelopen zomer bij toeval in hetzelfde bootcampklasje terechtkwamen, besloot ik me er met zoveel mogelijk waardigheid overheen te zetten en als ik hem nu tegenkom is het ok. Ik zal nooit uit mezelf contact met hem zoeken en ik hoef hem ook niet als vriend op Facebook of als whatsapp-contact, maar als we elkaar ergens tegenkomen en hij spreekt mij aan, dan maak ik gewoon een praatje met hem.
<<

Anoniem317

Bericht 09 Nov 2018 21:31

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Mijn ex en ik waren net geen tien jaar samen, maar hebben geen contact meer. Ook niet gehad. Ik ben hem in de bijna vijf jaar dat we uit elkaar zijn één keer tegen gekomen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 10 Nov 2018 12:19

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Met mijn eerste ex heb ik bijna dagelijks contact. We zijn echt goede vrienden en hebben veel aan elkaar. andere twee spreek ik niet meer en dat is prima. Ex-Scharrel spreek ik sporadisch sinds hij een vriendin heeft.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem264

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 109

Geregistreerd: 09 Nov 2017 07:49

Bericht 10 Nov 2018 22:14

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Helaas wel met de vader van mijn kinderen. Als het aan mij had gelegen had ik hem nooit meer gezien na wat hij me geflikt heeft. Maar helaas zie ik hem elke week. Zeker in combi met zijn nieuwe kroost wat in een rap tempo verwekt is is dat niet altijd heel fijn.
<<

Anoniem278

Bericht 11 Nov 2018 07:41

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee. Ik heb drie serieuze relaties gehad. Eentje ging over omdat ik me niet kon/wilde binden en dat werkt niet lekker op iemands ego. De tweede ex overleed tijdens onze relatie. En mijn laatste ex , wat alweer vijf jaar geleden over ging denk ik, daarmee heb ik echt nog wel een hele tijd contact gehad maar dat was niet gezond noch goed voor mij. Daar heb ik t echt moeilijk mee gehad, misschien nog steeds wel wat, maar ik weet dat t beter is.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 11 Nov 2018 11:12

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Ik heb 1 ex op Facebook, maar die spreek ik nooit. Een andere ex probeert eens in de zoveel tijd contact te zoeken, het is al 12 jaar uit, maar daar heb ik echt geen behoefte aan, dus ik negeer hem altijd. Ik vind hem een beetje eng.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Nov 2018 15:16

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Nee, geen contact meer mee. De enige en eerste met wie ik een serieuze relatie had, heb ik nog een tijd heel vaak gesproken nadat ik het uit had gemaakt (heb hem er min of meer doorheen moeten slepen - niet helemaal ideaal), later werd dat steeds minder en belden we elkaar een paar keer per jaar totdat hij ging samenwonen met zijn vriendin. Die was het niet zo eens met het bellen dus toen nog een paar jaar rond oud & nieuw een mailtje heen en weer om elkaar een beetje bij te praten. Sinds een paar jaar dat ook niet meer.
<<

Anoniem335

Bericht 11 Nov 2018 16:15

Re: Heb jij nog contact met ex(en)?

Af en toe op de jaarlijkse kermis. Ben wel benieuwd hoe het gaat met hem, maar afgelopen jaar weinig gesproken.

Toen we gingen inloten voor de nieuwbouwwoning waar we nu wonen heb ik hem wel geappt of hij zich ook had ingeschreven. Naast hem wonen zie ik niet zitten, bang dat er dan weer gevoelens komen op spelen. Maar hij had gelukkig al een huis gekocht en zich uitgeschreven van het plan.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers