Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Nov 2018 15:14

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Marin, beterschap! Wat moet je geschrokken zijn.

Nee niet mijn hobby, maar zijn er ouders (buiten het feit dat ze hun kind zien genieten) die dit leuk vinden? Kon ik maar even een audiofragmentje plaatsten. :smile:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 07 Nov 2018 15:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik weet niet hoe oud jouw kind is, SoGood?
Maar ik ga met mijn peuter weleens in de ochtend als ze net open zijn. Dat is prima te doen. Dan zijn er alleen wat peuters.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Nov 2018 15:26

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ze is 2. Dit is mijn tweede keer, de eerste keer ging ik idd ergens in de vroege ochtend dat was prima. Ik was nog nooit op woensdagmiddag geweest.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 07 Nov 2018 15:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik heb 1 keer de fout gemaakt om in een schoolvakantie te gaan. Ik vermijd nu de tijden dat de scholen vrij zijn.
Woensdagmiddag met regen lijkt mij nog erger.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 07 Nov 2018 15:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

SoGood schreef:Marin, beterschap! Wat moet je geschrokken zijn.

Nee niet mijn hobby, maar zijn er ouders (buiten het feit dat ze hun kind zien genieten) die dit leuk vinden? Kon ik maar even een audiofragmentje plaatsten. :smile:


Mijn kinderen zijn ouder en redden zichzelf en ik zoek altijd een rustig hoekje. Bij 1 zo'n krijspaleis hebben ze het restaurant gedeelte apart van de speelhal, daardoor is er bijna geen geluid. Maar ook als ik binnen in de hal zit, kan ik mij prima afsluiten met een kopje koffie en een boek. Ik vind het heerlijk, tijd voor mijzelf en de kids ook een fijne middag.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Nov 2018 17:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

In de Candy castle hier in de buurt kun je wijn krijgen.

Edit: het maakt het niet leuk. Puur ter verzachting.
#teammaple🍁
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 07 Nov 2018 18:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik ga ook alleen maar naar die speelparadijzen tijdens schooltijd. Dan vind ik het altijd goed te doen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Nov 2018 19:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja precies, lekker onder schooltijd nu en met de oudste op een margedag. Ze redden zichzelf wel, dus ik zit wel relaxed dan.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 09 Nov 2018 17:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik heb net kaartjes gekocht voor een optreden van Jacqueline Govaert in het Rijksmuseum voor de Nachtwacht. Volgende week donderdag. Lijkt mij heel gaaf. Ik ga samen met een vriendin en we gaan eerst wat eten ergens. Heerlijk vooruitzicht.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Nov 2018 21:25

Re: Wat wil je even kwijt? #9

GeKKiE schreef:Ik heb net kaartjes gekocht voor een optreden van Jacqueline Govaert in het Rijksmuseum voor de Nachtwacht. Volgende week donderdag. Lijkt mij heel gaaf. Ik ga samen met een vriendin en we gaan eerst wat eten ergens. Heerlijk vooruitzicht.

Oh dat klinkt inderdaad heel tof zeg!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Nov 2018 07:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Suus schreef:Ja precies, lekker onder schooltijd nu en met de oudste op een margedag. Ze redden zichzelf wel, dus ik zit wel relaxed dan.


Precies dat. Nergens heb ik zoveel tijd voor mezelf als in een indoor speeltuin :laughcry: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Nov 2018 07:57

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lady schreef:
Suus schreef:Ja precies, lekker onder schooltijd nu en met de oudste op een margedag. Ze redden zichzelf wel, dus ik zit wel relaxed dan.


Precies dat. Nergens heb ik zoveel tijd voor mezelf als in een indoor speeltuin :laughcry: .


Dit idd. Op een regenachtige dag in de vakantie vind ik het niet leuk. Maar toen wij er in de zomervakantie waren en het wel mooi weer was, was het goed te doen.
Op schooldagen in de ochtend is het hier altijd heerlijk rustig.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem284

Bericht 10 Nov 2018 20:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik moet even kwijt dat ik me had ingesteld op een avondje voor mezelf en nu zit het huis vol met onverwacht bezoek die de tv ook nog hebben ingepikt om darten te kijken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Nov 2018 21:05

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mijn man gaat morgenochtend met onze drie kids en een vriendje van de oudste. Held.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Nov 2018 21:08

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gympie schreef:Ik moet even kwijt dat ik me had ingesteld op een avondje voor mezelf en nu zit het huis vol met onverwacht bezoek die de tv ook nog hebben ingepikt om darten te kijken.


Daar zou ik ook van balen :(

Ik durf het niet hardop te zeggen, maar nadat ik afgelopen weekend 's nachts twee keer bijna 3u strijd heb gehad met B over dat ze in haar eigen bed, en door, moet slapen gaat het nu al de hele week goed!
Daarnaast moest ze ivm een onderzoek stoppen met melatonine dus Flashen we haar al de hele week met zoetjes.. en zelfs dat gaat goed!!

Zou het... na bijna 7 jaar... nu dan eindelijk...... ???
<<

Anoniem336

Bericht 10 Nov 2018 21:12

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Flashen met zoetjes? Wat is dat :)

Wel fijn, fingers crossed!
<<

Anoniem246

Bericht 10 Nov 2018 21:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Melatoninepilletjes lijken op zoetjes. Dus ik denk dat ze B een zoetje doen dat lijkt op melatonine en ze daarvan zo'n placebo-effect van heeft. Wat ontzettend fijn is, natuurlijk. :) Ik lees flashen als flessen haha. Voor de gek houden.

Ik heb voor het eerst in mijn leven spijkerbroeken op de stand spijkerbroeken van de wasmachine gewassen. En ze daarna op stand spijkerbroeken in de droger gedroogd. Ze zijn gewoon kreukvrij. Eindelijk geen strijkwerk meer, al vertikte ik het de spijkerbroeken te strijken... Eh, mijn man gaat kreukvrij door het leven...
<<

Anoniem284

Bericht 10 Nov 2018 21:36

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ze zijn weg!
En nu moet ik kwijt dat ik heel lief heb aangeboden m’n vriend op te halen van een feestje vanavond/vannacht, maar nu spijt heb, want ik wil slapen!

Lejow, zou toch super fijn zijn als dit zo aanhoudt!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Nov 2018 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

@ Gympie, kun je niet afzeggen?

Ik wil kwijt dat ik probeer te studeren en steeds bijna in slaap val. Toch wil ik dit nog afmaken.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Nov 2018 21:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ah nee, dat vind ik zielig. Dan moet hij lopen of een taxi pakken. Misschien dat ik anders wel ga slapen en vanzelf word wakker gebeld.

Sterkte met studeren. Als het af is, ben je blij!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Nov 2018 21:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lastig! Aan de andere kant lijkt het me ook moeilijk om te rijden wanneeer je moe bent.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Nov 2018 22:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh dat ken ik idd... denk je iets aan te bieden waar je jezelf uiteindelijk eigenlijk mee in de vingers snijdt :/

Ja flashen, voor de gek houden idd.. Zoetjes zijn iets kleiner dan melatonine pilletjes. En ze begon meteen over de smaak haha. Dus hebben we gezegd dat de apotheek er andere pilletjes van had gemaakt, dat gebeurt soms met medicijnen :haha:
<<

Anoniem246

Bericht 11 Nov 2018 13:44

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Als ik mijn moeder nog één keer adorerend naar mijn broertje hoor refereren, dan mag iemand me ter plekke afschieten. Ik weet heus al heel wat jaar dat mijn broertje het lievelingetje is, het jongetje dat nooit iets fout kan doen. De slimste, de beste, de liefste, de knapste, de goeiste, met het mooiste kind, verstand van computers, verstand van alles wat er op deze aardkloot speelt, behalve sommige flaws die ik kennelijk als enige zie... Maar voor de rest Perfect... :palm:

Door mijn moeder zou ik een hekel kunnen krijgen aan mijn broertje. Maar ik ben juist trots op hem, want hij doet het gewoon goed. Maar dat ik dat continu van mijn moeder moet horen? :nopompom:
<<

Anoniem335

Bericht 11 Nov 2018 16:13

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Vriend is naar de bios en uit eten met vrienden. Ben dus de hele avond en middag alleen thuis en vind het wel lekker. Ga zo pizza halen denk ik en verder studeren. Moet ook gebeuren.. weinig zin in.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 11 Nov 2018 18:01

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik kijk uit naar morgen alone time met onze kleine man. Maar ik kijk niet uit naar de avond en nacht want vriend is weg voor zijn werk. Gelukkig maar 1 nacht.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers