Urban Naked schreef:Ik zou niet eens een gesprek starten.
Leg een fluitje naast je telefoon en blaas er heel hard op in de hoorn de volgende keer, en dan ophangen.
Maple schreef:Bijzonder. Mijn vriend heeft voor veel verschillende bedrijven outbound callcenterwerk gedaan en bij hen was het wel zo: als iemand duidelijk aangaf geen interesse te hebben dan werden ze uit het systeem verwijderd. Persoonlijk heb ook die ervaring ook. Uitschelden en onbeschoft worden vind ik zo jammer en het wil er bij mij niet in dat dat de enige manier is die werkt.
En het geval van die mensen die zich uitgeven als iemand van microsoft vind ik het wat anders. Die mensen doen niet gewoon hun werk, die zijn erop uit mensen op te lichten.
JustMeDaan schreef:Ik zal een van de weinige zijn maar wij hebben nog gewoon een vaste lijn waar ze op bellen. Enkel is het hier alleen dat Microsoft gebeuren. En die bellen ook vroeg. Misschien iets met tijdsverschil? Mobiel heb wij altijd op stil staan de mensen die ons echt nodig hebben weten ons te vinden op de vaste lijn. Die kan er dus ook niet uit.
En schelden is niet netjes. Maar als je al 4/5x nee hebt gezegd moeten ze wel stoppen met bellen ook.
Gebruikers in dit forum: Teun